Indlæg af ||TheiZ||

    Quote

    Originally posted by eNiTH
    Ser rigtig godt ud, der er dog 1 ting som jeg synes du SKAL ændre :D


    Det er den reflektion af sol lyset i vandet, den er alt for kraftig det ligner bare en lang hvid klat, og så kunne den godt være mere i "perspective" lige som vandet, så den går: / \ istedet for | | (hvis du forstår) :D


    Jeg må gi eNITH ret, hvis du for lavet den der refleksion af solen i vandet knap så kraftig så er den sku li i øjet :9xo


    super flot !!!

    Quote

    Originally posted by Grumme Gris
    Hvilket mb har du? Asus Probe kan nemlig lave et en graf hvor du kan læse hvad temp bliver. Men jeg tror ikke at det virker ved andre end asus


    ja jeg skulle også til at sige asus probe... prøv at hente det på asus side og se om det virker.. den vil vidst slet ik starte instalationen hvis ik det virker

    det passer nu heller ik helt at de ik bruger sand.. her i Mariager smider de da godt med sand... og for at være ærlig så er det sku næsten liså træls at ha sådan noget "Møw" til at ligge... men jeg kører selv heller ik bil såå ;)... og Knallerten holder trygt inde i varmen så for mig er det et fedt




    Det alle snakker om er jo at lige nu smitter H5N1 kun fra fjerkræ til mennesker, det er først når den mutere og kan smitte fra menneske til menneske det blir farligt, for så er der jo risiko for en epedimi sådan som vi rejser rundt... :boxed:

    Jeg har været igennem de tweak's på den side du posted Bentzin og der var da lidt og hente :9xo
    jeg har også være igennem ydelse menu'en og fået tjekket ting af der og sådan og det gav da mærkbar forbedring :clap:

    er der egentlig os nogen der ved noget om SP2 til xp bruger mere af rammen generelt fordi som sagt har jeg lige pt 570 mega ledig i idle, men før i tiden havde jeg op til 680 mega (i SP1) jeg har også som sagt lige formateret og lagt hele skidtet ind igen og været meget ops på at der er styr på tingene så min comp er altid scanet for vira og spyware og alt det plus defragmenteret og veligeholdt med Systemmechanic 4... så burde den ikke sagtens kunne køre hevy duty spil i de høje instillinger ???

    Ja okay... jeg kunne vist nok køre flydende i 1280x1024 uden AA og AF men med fulde detaljer ellers (har lige formateret). min disk er en seagate S-ata som jeg har partioneret så xp pro ligger for sig selv og spil og mp3 og sådan ligger for sig selv på hver sin partion, ved godt det ik er det samme, men det kan da kun være bedre en at det hele ligger sammen ?... men som du siger ville noget ekstra ram nok være bedre... f.eks 2 x 1 gig kvalitets ram ???

    Ja men nu siger du "mindre hak"... det her er store hak vi snakker om + HD'en kværner løs som om rammene ikke kan følge med og den er nød til at "fylde på" fra hardisken, men ja det ville nok hjælpe meget at få noget ekstra ram i...

    Hey tweak.


    jeg undre mig meget over hvorfor jeg ikke kan køre BF2 i fulde detaljer.


    Jeg ved godt det kræver en rimelig kraftig maskine, men som i kan se i min Sig sys jeg da min comp følger rimeligt med??... mit spørgsmål er følgende: kan det være rigtig at jeg ikke kan køre Bf2 (og andre store spil som HL2) i fuld kvalitet, eller er min maskine bare bagud?


    det skal lige siges at når jeg køre fulde detaljer i Bf2 trækker den en 40 frames så længe jeg kigger en vej, li så snart jeg kigger andre steder, falder mine fps ned under 20 og min HD køre der ud af....


    Ps: i idle i windows har jeg ca 540 mega ram ledig af mine 1024... er det ikke lige lovligt lidt???... min sidefil er på 2 gig og jeg har ikke mange tunge programmer til at køre i baggrunden...


    Håber i kan hjælpe....