Indlæg af ||TheiZ||


    Så ser du da også D300 som sidste udvej ? :D

    Ja så blev der lige ryttet lidt op i skabene her hjemme og blev enig med mig selv om at sælge følgende.
    Alt sammen kan sendes men afhentning vil selvfølgelig være nemmest :)


    Logitech Z-640: Pris 350kr
    Et fint lille 50-60 watt rms surroundsystem.
    Alle kabler osv medfølger
    Fin stand.
    [Blocked Image: http://img517.imageshack.us/img517/2001/dsc7255ma1.jpg]



    Logitech MX-1000 Trådløs Laser Mus: Pris 300
    Dejlig præcis logitech mus, som ligger rigtig godt i hånden (hvis man altså er højrehåndet :crazyeyes: )
    Der medfølger hva der er på billedet.
    MX-1000 mærke lidt slidt, men ellers i rigtig fin stand.
    [Blocked Image: http://img138.imageshack.us/img138/7065/dsc7256vj0.jpg]



    Sennheiser HD270 Headset: Pris 650
    Rigtig lækkert Sennheiser headset, som har en utrolig dejlig lyd.
    Det er som nyt da det er en byttefejl, så det er kun lige pakket op og prøvet få gange.
    kvitering haves.
    [Blocked Image: http://img443.imageshack.us/img443/8377/dsc7257px3.jpg]



    Pinnacle Showcenter 200: Pris 900
    Udemærket mediacenter som blev til overs efter køb af Playstation 3
    Originale kabler og software medfølger selvfølgelig.
    [Blocked Image: http://img526.imageshack.us/img526/9311/dsc7258se0.jpg]



    Er der noget der vækker interesse så smid en PM, ellers kan jeg kontaktes på 60221405 :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Læs min første post i tråden.


    Du fik det bare til og lyde som om det var en sidste udvej, men kan være det bare var mig der misforstod det.

    Hmm jeg ville nok gå efter et Nikon D300 og så et godt glas, alt efter hvad du nu lige fotografere mest, og så et af de bedre manfrotto eller Velbon stativer og et sandisk 8-16 gb extreme3 kort, samt en god taske fra Lowepro eller Crumbler?


    I hvertfald mit drømme setup :D

    Jeg købte de to Click bøger som Casper Tybjerg har skrevet, og de hjalp virkelig meget på mine foto "skilz" så de kan varmt anbefales :9xo


    Der er to bøger i serien. Den første der hedder Fotobogen som handler sådan lidt om de gennerelle ting bag fotografering, og den er spækket med flotte billeder og tilhørende data om billedet så man kan få en fornemmelse af hvilke indstillinger der gør hvad.


    Den næste hedder Fototeknik, og handler sådan lidt mere om det tekniske bag fotografering og den indeholder ligeledes også en masse af Caspers pletskud som jeg i hvertfal blev meget inspireret af.


    De er begge skrevet til Nikon kameraer men begreberne er jo de samme hva enten det er Nikon, Canon eller noget helt trejde så ingen problem der.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Vi har så haft solskindsvejr hele dagen de seneste dage. ;)


    Takker for kritik alle.


    Ja der er rigtigt nok nogen der kan hehe :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Rigtig flot billede TheiZ, og en fee' spand du ejer. :)


    Mange tak :D
    Jeg tænkte nok det kunne lokke de guitar interesseret forbi ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af janze
    ot spørgsmål:P hva er det for en guitar?:P


    Det er en Fender Lite Ash Stratocaster :D
    Jeg har dog selv monteret den hvide perle slagplade, er sort fra fabrikken af.

    Mange tak for de pæne ord Henrik :)
    Nu skal jeg lige være sikker på jeg forstår hvad du mener, når du siger på langs.
    Vil du have billedet roteret 90 grader og så lidt lavere "angrebsvinkel" samt stor og lille blænde?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af natch
    synes det er utroligt at folk ikke bare kan svare på det man spørger om og guide en.. Istedet for bare at komme med negativ bemærkninger og så er det det.. suk .


    Har heller ikke sagt de har været i ps , har sagt de kunne komme det hvis der altså bare var nogen der bare gad at prøve på at hjælpe en .. man bliver bare rakket ned på det her forum efterhånden.


    /natch


    Ja ja godt ord igen.
    Der blir jo ikke rakket ned på dig, der blir bare sagt at billederne er for kedelige, hvilket jeg vil give vedkommende ret i.
    Altså der er ikke rigtig noget motiv i billederne, og det vil så være mit råd til dig, at du skal prøve og tænke lidt mere på kompositionen af dine billeder.
    Nu kan jeg heller ikke lige finde ud af om du har brugt blitz eller ej, men til vidvinkel nattebilleder duer det ikke rigtig, der er det frem med stativet og så en god lang lukkertid.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    det er ok.. men kniven er for mørk...


    der er noget uskarpt rundt om min arm men eller ok


    Jaja altså det var os bare lige for at give et hint af hva jeg ville ;)

    Angelus
    Jamen som resten siger så synes jeg også det er en fed nok ide, men jeg savner måske en lidt mere dramatisk lyssætning ? altså lyset virker sådan normalt i dit motiv. Her kunne du måske have rodet lidt med levels og derved opnå et mere dystert lys som jeg synes ville passe bedre til "genren" :)


    Lahnet
    Dejligt billede, god kontrast og godt lys, men som Angelus siger, ville det have været fedt hvis du var lidt tættere på kanten.

    Ja som Yilar siger ville jeg også helt klart helst samle den selv, og hvis du ikke kan finde ud af det så få en kammerat med forstand på det til at hjælpe.


    Man kommer meget længere for pengene og man kan nemmere opgradere senere og man har helt styr over hvad man har i maskinen :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa


    Det kunne nem være ledningen, eller for den sags skyld grafikkortet


    Havde intet med de to at gøre, var skærmen, der var ingen tegn af det på min næste skærm en Samsung 226BW.