Indlæg af EcoPa

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tanis80
    100 lige i hånden fik jeg for den


    Hva siger du til hvis jeg overføre 150 så? :)


    //Out - EcoPa

    Hvad fik du for den første sata brænder? jeg vil, hvis det ikke er helt tosset give det samme plus porto for den anden.. :)


    //Out - EcoPa

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Freak1


    Kan sende alle hverdage samme dag jeg har pengene på min konto. Lukker på de harddiske der har nået mindste pris på mandag kl 12 sammen med en masse andet.


    Super, så ser vi hvordan det ser ud på mandag.. :)


    //Out - EcoPa

    Fuck, troede bare det var fordi jeg sad på nettet på arbejdet at jeg ikke kunne komme ind.. Men der er sku nok også lukket af derhjemme så..


    Men mon ikke det er muligt at komme uden om, det kan dem fra tele 2(er det ikke dem der havde lukket ned i forvejen) hvis de vil...


    Men synes godt nok det noget mærkeligt noget at de lukker ned for det, provider wise....


    //Out - EcoPa

    Lyder som en god ide.. :)


    Jeg har også installeret beta'en, version 7000, på min stationære.. Fra en usb harddisk endda.. :) Havde lidt problemer, men det var fordi mit bundkort åbentbart ikke kan finde ud af 4 gb ram sammen med et x64 os.. Har ikke fået prøvet med en bios update endnu, men kan være det hjælper..


    Ellers synes jeg det er godt windows 7.. Dog er jeg lidt trist over at det ikke helt kan finde ud af at kører de spil jeg gerne vil have.. :S


    //Out - EcoPa

    Quote

    Oprindeligt indlæg af N00bZsTeR
    Jeg bor i nakskov, som ligger på lolland.


    Er det i nærheden af dig


    Nah, ikke sådan lige, så må nok blive en anden gang.. :) Kan se også er en anden om buddet, så held og lykke med salget.. :)


    //Out - EcoPa

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pythonas
    http://www.av-cables.dk
    Der finder du alt tilbehør til de bedste priser i hvilken prisklasse du søger. Den er ikke med i edbpriser.dk's 'søgemaskine' så at sige..


    Jeg tror ikke på de fra AV cables er med audio support..


    Renegger, hvor fik du fak i den? har ikke kunne finde dem nogle steder..


    //Out - EcoPa

    Hey..


    Er kommet frem til at det er fordi jeg bruger en bilka adapter, at lyden ikke virker gennem hdmi..


    Så derfor leder jeg efter nogle der har en adapter for meget til at lægge..


    Skal være en der understøtter audio, og det ved jeg at dem der er bundlet med 3 og 4000 serien er.. Så hvis der er nogle der lægger inde med en for meget, pga. crossfire setup eller sådan, vil jeg meget gerne købe den.. :)


    //Out - EcoPa