Salg af Modelbiler 1:18 30 Stk

  • Hej Mates


    Da jeg skal til at finde ud af noget computer her efter jul er jeg nød til at sælge mine modelbiler som jeg har samlet på siden jeg var 3 år.


    Jeg har omkring 30 Stks


    Jeg vil af med dem alle samlet og ikke noget med 30 forskelligere købere, men det går også hvis i vil købe 10 stk.


    Jeg ved virkelig ikke havd man skal tage for dem, så derfor håber jeg der er en af hver der kan gi et bud på hvad de skal koste samlet. Eller hvad prisen er for F.eks 10 stk.


    Hvad jeg ved er at de har kostet 300-400 kr da jeg købte dem og det gør de stadig.


    Kom med nogle bud eller hvadi tror de vil koste :D


    Og hvis det er bud jeg godt kan se er rimeligt kan vi jo faktisk gå igang med en hurtig handel. Bilerne befinder sig på Lolland/Nakskov


    How glemte lige at hvis i er Intra så vil jeg uploade nogle billeder, og de fejler intet, de har altid bare stået i et skab til pynt.

  • Hejsa
    Det er ellers en flot samling du har. Det er jo næsten synd at sælge - tror du ikke du kan få råd til pc på en anden måde?
    Nuvel.. Jeg håber, at du finder en køber, der vil passe på din samling. Der er masser af samlerobjekter på DBA - du kan jo prøve at lave en annonce dér.

  • Eigner, har lavet en annonce på Guloggratis.dk


    Men det er som om der ikke sker så meget på DBA eller Guloggratis.


    Synes jeg har mere held på forums, med at få solgt ting :D


    Ja det er en stor samling, men nu har de bare stået i skabet i flere år, så tænkte at det kunne være en smart måde at få råd til en ny computer på.

  • Hvor i landet står de? Jeg kunne godt være interesseret i de 2 dodge vipere.. :) Men ved godt, men kunne jo være hvis du boede i nærheden vi kunne finde ud af noget.. :)


    ///Out - EcoPa

  • æhh ku du lave en liste over dem. synd du har pakket dem ud. men anyway, kunne godt være interesseret i den hvide viper, bmw 850'eren, en bugatti og nogle af porscherne..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af N00bZsTeR
    Jeg bor i nakskov, som ligger på lolland.


    Er det i nærheden af dig


    Nah, ikke sådan lige, så må nok blive en anden gang.. :) Kan se også er en anden om buddet, så held og lykke med salget.. :)


    //Out - EcoPa

  • Fedt bliv ved med at komme med nogle bud på hvilke i vil ha' helst bare så mange så muligt.


    Her er en liste:


    BMW 850I
    Ferrari 456 GT
    Ferrari 348 TB
    Chevrolet Corvette
    Chevrolet Corvette Spiderman Edition
    Bugatti 110 EB (desværre revne i ruden)
    Bugatti 110 EB (desværre revne i ruden)
    Ferrari 312 P
    Ferrari 250 Testa Rossa '58
    Dodge Viper RT/10
    Dodge Viper GTR 1
    Ferrari F40
    Ferrari F50 (1X sidespejl knækket af)
    Ferrari GTO
    Lamborghini Contach
    Ferrari Testa Rossa '84 (Ridser overlakeret bag på)
    BMW Z4
    Ford Mustang Mach III
    Porsche Boxster
    Mercedes CLK-GTR
    Mercedes CLK-DTM
    Porsche Carrera GT Sort
    Porsche Carrera GT Grå
    Peugeot 206 WRC (Revne i ruden + Sidespejl knækket af)
    Jaguar XJ 220 (Sidespejl knækket af)
    Lamborghini Diablo Gul
    Lamborghini Diablo Orange/Gul
    Porsche 356 B
    Prosche Carrera 911
    Lamborghini Murciélago


    150 kr pr stk.


    Hvis man køber 10 stk. for man dem for 1000 kr og sparer 500 kr


    bilerne der har skader sælges til 75 pr. stk.


    Opdaterer listen efter der bliver solgt nogen


    Hvis man køber dem alle sammen kan man få dem for 2000 kr og så slutter det automatisk, så overvej det :D