Indlæg af EcoPa

    Sælger dette kort da jeg opgradere til 2060.
    Modelnr.: GV-N1060G1 GAMING-6G


    HBO: 1400? (har bud på 1500 på Hol)
    Slå til: 1700



    Jeg lader den køre lidt, tråden, hvis ikke den rammer slå-til.



    Har kasse, Kvitt fra Computerslag, Har kun siddet i 1, helt nybygget, computer.
    Ikke ryger-hjem. Købt 22-08-2017



    Foretrækker afhentning i Roskilde (dagtimer hverdag) eller i Holbæk (aften/weekend) men kan også sendes hvis det er (køber betaler porto).

    Jeg har sådan nogenlunde bestemt mig for at SWTOR skal være min første MMORPG oplevelse..


    Kom aldrig med på WOW bølgen, og har været glad for det altid da jeg har set hvor meget tid det har taget for mange af mine venner.. Men nu tænker jeg det skal være..


    Så jeg er klar, er jeg ihvertfald rimelig sikker på.!


    //Out - EcoPa

    Hey Alle..!


    Jeg er ved at planlægge en tur til Østrig, bliver nok kør selv, med en anden gut som også mangler en rejsemakker.


    Da han nok er klar på at lægge bil til, kunne det være fedt hvis vi kunne fylde bilen op. så har plads til 2 mere.


    Vi er rimelig sikre på vi vil til Østrig et sted. Jeg skal selv ned og lærer at stå på snowboard, så kunne være en fed mulighed for andre der har samme tanke.


    Jeg er 22 og Anders er vist 32..


    Vi regner med at der bliver udgifter for ca 4000 kr. Så der selfølgelig afterski + det løse oveni.


    Og ja, det bliver så i uge 11. (tager nok afsted i weekenden uge 10)


    //Out - EcoPa

    Hey Rolis, vil jeg da lige kigge på..


    Jeg var til samtale med min vejleder i tirsdags, og han var meget positivt stemt, hvilket var rigtig fedt.


    Han var især interesseret i mit praktiske udgangspunkt - Hvordan tv-serien Mad Men har skabt en hel mode med 50/60'er tøj og ting.


    Så det bliver super fedt at skulle skrive en BA opgave om en af sine ynglings serier.!


    //Out - EcoPa

    Det kan jeg også godt arbejde med.. :) Hvis du kommer forbi odense kan vi også ordne det den vej rundt. :)


    Men holder fast i mit bud.


    //Out - EcoPa

    Hey!


    Ville lige smide en feeler derud - er der andre der også skal skrive BA-projekt som jeg?


    Jeg skal skrive - håber jeg - om hvordan massemedierne har indfyldelse på hvad der bliver populært..! :)


    Læser sprog og økonomi i Odense..


    Synes det kunne være spændende og høre hvad i skal skrive om - hvis der er andre..


    //Out - EcoPa

    Hey..!


    Kunne godt være parat til at foretage en investering her..! Har du original emballage så du kan sende eller? For jeg har ikke mulighed for at komme til Hobro - bor selv i Odense..!


    //Out - EcoPa

    Nu fik jeg undersøgt situationen lidt og har fundet ud af jeg hellere må få opgraderet mit grafikkort.


    Jeg leder i den forbindelse efter et 57xx og op eller et 6xxx kort.. pris skulle gerne være omkring 600.


    Kunne være fedt hvis en handel face 2 face kunne finde sted i Odense så vi slipper for post Danmark.


    Generelt søger jeg efter et stille kort med et lille strømforbrug, men som stadig yder godt i de nye spil. Ser overnævnte kort som gode foreslag her, især da jeg ikke skifter hardware tit er det fedt disse har directx11.


    Men skriv endelig hvis du har noget der måske kunne falde i interesse.


    //Out - EcoPa