Indlæg af EcoPa

    Hey drenge og piger!


    Min computer fryser!! ARRGGHHH!!


    Det er hvor som helst, når som helst! Kørte Windows 7 RC (7100), og havde gjort det med tilfredshed i hvad 2 uger,(og beta'en i et par måneder før det) derefter begyndte den at fryse, meget forskellige steder.. Også nogle få gange under opstart, ellers var det som regel når når der lige var gået et par minutter inde i windows... Men fint med det tænkte jeg, så prøver jeg da bare min vista, samt gamle XP, men nu crasher den så bare tilfældige steder i installations-processerne.


    Den kan også finde på at crashe i BIOS, og også under det allerførste "Motherboard" billede.
    Her fryser den så bare.


    Når den er i vista/windows 7 kommer der en 0x00000124 BSOD, under XP install fryser den også bare.


    I forhold til det med at den fryser i bios, for mig til at tro det ikke er software?


    Har lige skiftet pasta mellem CPU og heatsink, og det var ikke det.


    Har prøvet 4 forskellige ram blokke, i hver for sig.


    Har prøvet at tage mine harddiske ud, og starte op med dem hver for sig.



    Mine tanker er umiddelbart, PSU? MB dødt? aigh? Any ideas?


    systemet:
    e6600
    P5n32-sli-se deluxe
    Club3b HD3850
    corsair xms2 4x1gb
    NorthQ 400W


    Og dette system har virket fint(self random crashes) i et halvt år ca


    //Out - EcoPa

    Ja, Flatout 2 er en vinder til LAN...


    Ellers vil jeg anbefale Transport Tycoon Deluxe (Open TTD-moddet), det er også sjovt at spille til LAN..


    //Out - EcoPa

    hvad jeg kan se på nettet er det egentligt s/n nummeret man kan bruge til noget..


    Kan du finde det måske? har du solgt dine spil eller hvordan? du kan tilføje mig på msn hvis det noget du bruger.. :)


    //Out - EcoPa

    Hva drev sidder der i, hvis du er klar over det? ellers kan jeg måske bruge et produktnummer eller sådan.. er meget interesseret..


    //Out - EcoPa

    når du skriver uden HDMI, har den så heller ikke componet udgang? altså de der 3 stik, der egentligt giver HDMI kval, bare uden lyd?


    Og hvor bor den henne?


    //Out - EcoPa

    BBA er reference kort direkte fra ATI, i dette tilfælde.. sådan har jeg ihvertfald forstået det.. :)


    Ved ikke hvad det står for dog.. :S


    //Out - EcoPa

    Kunne også være interesseret hvis den kommer ned i et ordenligt prislag.. Og hvordan, følger der kvitt med så man kan benytte garantien eller hvordan?


    //Out - EcoPa

    ahh, øv, har været nede i midtdata og bruget en formue på satakabler.. Kunne ikke vente da jeg ligepludselig stod med harddisken.. :)


    Men tak for tilbudne..


    //Out - EcoPa

    Hey..


    Til min store skræk fandt jeg lige ud af at jeg ikke har flere sata kabler.. og har lige fået brænder og har netop bestilt ny harddisk, så lidt noget møj at jeg står og mangler.!


    Kunne være fedt hvis der er nogen i odense som lægger inde med nogle, for så kan jeg hente, bare OEM kabler, behøves ikke være noget fancy..


    Ellers kan de vel sendes som maxibrev hvis der er nogle der vil tjene skilling langvejs fra..


    gerne en 4 stykker..


    //Out - EcoPa