S: Solid Snake figur (Metal Gear Solid)

  • Jeg har en Metal Gear Solid mand, som kom til Danmark i forbindelse med release af 2’eren (Sons of Liberty)
    Forskellige omstændigheder gør at jeg ikke ønsker at have den stående længere, selvom den har en nice effekt i lejligheden Smile Tja, som du måske kan gætte, så er min kæreste ikke specielt glad for at have i vores kommende fælles hjem.


    Historien bag ham:
    Han blev fragtet til Danmark, og stod fremvist i Bog & Idé i Lyngby ved release. Min far stod på det tidspunkt for import og distribution af Konami spil i Danmark. Deraf kom den efterfølgende hjem til mig og blev placeret i mit kælderværelse.


    Figuren har været en tro følgesvend gennem de seneste 7 år, men jeg tror efterhånden at tiden er moden til, at vores veje må skilles.


    Derfor vil jeg forespørge i dette fora, om der er nogle entusiaster der vil få større glæde af den?


    Jeg har som udgangspunkt ikke nogen minimums salgspris på figuren, men da den stod i Bog & Idé, blev personalet konfronteret af en mand, som ville købe den for kr. 10.000. Derfor kunne jeg forestille mig, at den må have noget markedsværdi i dag, på grund af dens værdi som samleobjekt. Derfor udbyder jeg den også her, i stedet for bare at smide den ud.


    Jeg bor på Frederiksberg, og jeg tvivler stærkt på, at det vil være forsvarligt at sende den med postdanmark. Derfor ligger jeg op til, en afhentning på min adresse. Dette ligger også passende op til, at du kan inspicere den før betaling.


    Krigsskade:
    Under hans mange missioner er hans pandebånd desværre gået i stykker. Jeg har vedhæftet billeder af skaden nedenfor.
    Skade1
    Skade2




    Billede i fuld figur:
    [Blocked Image: http://img223.imageshack.us/img223/5595/hpim1973gy2.jpg]

  • Nice 1:1 model der.. :D Kunne godt have været interesseret hvis jeg havde min lejlighed..


    Held og lykke med at finde en ny ejer!


    //Out - EcoPa