Age of Conan

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    WoW > Alt :D


    Age of Conan nej tak, har hørt om det, og lyder sgu som et flop ærligt talt, men skal prøve Darkfall når det kommer, men WoW dropper jeg ikke bare :)


    Det bare ærgeligt at Darkfall = Vaporware, det har været under udvikling siden 2001 så når det endelig kommer ud vil grafik osv. være stærkt forældet.. lidt en skam


    Nååh til Topic: JEG SKAL STENE AoC SÅÅÅÅ MEGET

  • Har været på for mange hype bølger til jeg gider ophidse mig over det.


    Vil spændt følge med i spillets udvikling og lancering. Men gider ikke have forhåbninger.


    Det havde jeg med


    Vanguard SoH
    LOTRO
    PotBS


    og mange andre...


    Alt imens WoW har eksisterende som en kæmpe magtfaktor.


    Hvorfor skulle det blive anderledes med AoC/WAR?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg glæder mig sindsyg meget til Age of Conan..
    Igår fik jeg da også et par preorder keys, så jeg ka starte med at spille det 2 maj..


    Vi er en flok gamle Mmorpg venner der hook op og laver et guild, mange af de folk sad på Wow
    eller shadowbane før..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af equeone
    Jeg glæder mig sindsyg meget til Age of Conan..
    Igår fik jeg da også et par preorder keys, så jeg ka starte med at spille det 2 maj..


    Vi er en flok gamle Mmorpg venner der hook op og laver et guild, mange af de folk sad på Wow
    eller shadowbane før..



    for det første er det i dag du kan starte med at spille hvis det er den fileplanet har lanceret og det er om ca 40 min.. :) og jeg sidder selv med kriller i maven.. men du skal da se funcoms forums hvordan folk spammer helt vildt :)


    http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=77462



  • New time:


    20:00 GMT (8 pm GMT)


    og jeg tror vi er i GMT+1 eller sådan noget så det er vel 21:00?


    EDIT* Vi er er GMT+2 pågrund af sommertid. dvs 22:00.


    EDIT* De har nu udsat det til 24:00.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().



  • yep.. 22GMT dvs 24 GMT+2 pga sommertid.. korrekt :) hehe
    så der er ikke andet end at vente tålmodigt

  • Jeg kan kun sige 1 ting, omfg det er fedt :D


    Det er stadig lidt buggy men meget spilbart.
    Og så lige en quote fra forum.ageofconan.com


    _______________________________


    Quote

    Originally Posted by Fulle



    Thats not a "bug", its a "feature".

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • AOC hælder langt mere mod wow end det hælder mod SWG og det er en skam :(


    jeg skal prøve det, det er helt sikkert, men syntes det er svært at finde ud af hvad der er revolutionerende ved det.


    50/50 om det flopper eller ej. vis det da bare havde hældt mere mod SWG

  • Kan slet ikke se hvor det hælder hen imod WoW kan faktisk slet ikke rigtig se nogen sammenligning med wow overhovedet, synes mere det hælder hen imod "Two Worlds/Oblivion/EQ2.
    Som udviklerne også fortæller for spillet et lidt CS feel i pvp :P
    Gameplayet er utrolig facinerende, men spillet har brug for en ordenlig patch mht. bugs, da betaen uanset grafik settings har det med at "load lagge" inde i Tortage (byen). Ved mig crasher det ca. hver 15 min. så jeg venter lige en uge med at gå igang med beta igen indtil det er fixet.


    Men ellers så kører spillet utrolig godt fps ligger mellem 40-70 så det er ihvertfald pvp godkendt.


    Så bruger det også alle 4 cores.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • talents bliver ikke spor anderledes end wow, af hvad jeg kan læse mig til! 3 træer for hver class og hvorfor sku det blive anderledes end wow?


    Professions og crafting tvivler jeg på hvordan fungerer. I swg ku man sætte harvestere op som stod når man forlod spillet, eller egne vendors som kunne sælges. AOC lyder som et aution house hvor man sætter items til salg og metoden man crafter på er ganske så simpel som wow.


    Men lige netop de her ting er svære at læse dybt om, hvis nogle kan forklare det bedre, så fyr løs! Men tag et kig på gamle SWG, der var ofte ikke mere end 5 items i spillet som var ens. Der var mange forskellige kvaliteter på alle materialer der skulle bruges til crafting og man skulle crafte maskiner som fik kvalitets niveauer og jo bedre niveau jo bedre items, det var et helt spil i sig selv bare at være crafter, hvad jeg forstår med AOC bliver der nok et ton af arkitekter som kan næsten det samme og de fleste ting kan købes på AH. I swg var det et helt marked hvor man skulle have forretninger kørende sammen med andre personer som skulle skaffe ditten og datten for det ku fungere.

  • jeg er på Server 2 og ja jeg har det hylende morsomt..
    jeg har lavet en female char, og når jeg går ned i vandet har jeg kun trusser og bare bryster :) jeg sad og tænkte hmm der mangler sku da noget..


    og når jeg så har tøj på så har jeg mega stive nipples.. hvilken tankegang har de haft de mennesker der har lavet spillet :)
    jeg brokker mig ikke :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    talents bliver ikke spor anderledes end wow, af hvad jeg kan læse mig til! 3 træer for hver class og hvorfor sku det blive anderledes end wow?


    Professions og crafting tvivler jeg på hvordan fungerer. I swg ku man sætte harvestere op som stod når man forlod spillet, eller egne vendors som kunne sælges. AOC lyder som et aution house hvor man sætter items til salg og metoden man crafter på er ganske så simpel som wow.


    Men lige netop de her ting er svære at læse dybt om, hvis nogle kan forklare det bedre, så fyr løs! Men tag et kig på gamle SWG, der var ofte ikke mere end 5 items i spillet som var ens. Der var mange forskellige kvaliteter på alle materialer der skulle bruges til crafting og man skulle crafte maskiner som fik kvalitets niveauer og jo bedre niveau jo bedre items, det var et helt spil i sig selv bare at være crafter, hvad jeg forstår med AOC bliver der nok et ton af arkitekter som kan næsten det samme og de fleste ting kan købes på AH. I swg var det et helt marked hvor man skulle have forretninger kørende sammen med andre personer som skulle skaffe ditten og datten for det ku fungere.



    jeg har spillet SWG LÆNGE!!! og ja det er fint..


    jeg ved ikke hvordan AOC crating system er endnu..
    Og de feats/talents du kan tage er ikke noget der gør dig bedre !!!!!
    det er det i wow.. hvis du ikke tar et godt talent tree til det du vil pvp/pve så er du mega nitten at have med i party eller lign.


    i AOC har de udtrykkeligt sagt at feats ikke gør en så væsentlig forskel. Du kan tage det du syns passer dig best og du vil stadig have mulighed for det du havde med andre talent trees.


    EDIT nogen der har en Beta key de har fået ekstra ???! ville være kanon har 1 m8 som ikke har fået en.. lidt nedern vi sidder 6 andre og gamer det :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    talents bliver ikke spor anderledes end wow, af hvad jeg kan læse mig til! 3 træer for hver class og hvorfor sku det blive anderledes end wow?


    Professions og crafting tvivler jeg på hvordan fungerer. I swg ku man sætte harvestere op som stod når man forlod spillet, eller egne vendors som kunne sælges. AOC lyder som et aution house hvor man sætter items til salg og metoden man crafter på er ganske så simpel som wow.


    Men lige netop de her ting er svære at læse dybt om, hvis nogle kan forklare det bedre, så fyr løs! Men tag et kig på gamle SWG, der var ofte ikke mere end 5 items i spillet som var ens. Der var mange forskellige kvaliteter på alle materialer der skulle bruges til crafting og man skulle crafte maskiner som fik kvalitets niveauer og jo bedre niveau jo bedre items, det var et helt spil i sig selv bare at være crafter, hvad jeg forstår med AOC bliver der nok et ton af arkitekter som kan næsten det samme og de fleste ting kan købes på AH. I swg var det et helt marked hvor man skulle have forretninger kørende sammen med andre personer som skulle skaffe ditten og datten for det ku fungere.


    Combat - PvP - Quests, questgivers, voice acting - guilds, guild city - egen bolig - talents - map builds - byer - monster og deres opførsel - man kan ikke gå igennem folk - targeting - character creation er 10 gange mere definerede end EQ2's, dvs 1000 gange mere end wows - npc'er har en dagscyklus - first person bue skydning - patter - et helt andet univers og jeg kunne blive ved-

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Combat - PvP - Quests, questgivers, voice acting - guilds, guild city - egen bolig - talents - map builds - byer - monster og deres opførsel - man kan ikke gå igennem folk - targeting - character creation er 10 gange mere definerede end EQ2's, dvs 1000 gange mere end wows - npc'er har en dagscyklus - first person bue skydning - patter - et helt andet univers og jeg kunne blive ved-


    Jeg er på :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Combat - PvP - Quests, questgivers, voice acting - guilds, guild city - egen bolig - talents - map builds - byer - monster og deres opførsel - man kan ikke gå igennem folk - targeting - character creation er 10 gange mere definerede end EQ2's, dvs 1000 gange mere end wows - npc'er har en dagscyklus - first person bue skydning - patter - et helt andet univers og jeg kunne blive ved-




    så godt lavet :)


    for det er true, det med char creation er måske lidt overdrevet i forhold til EQ2 :) for der kan du stort set det samme.. hehe men ellers har du ramt det hele.. og igen Talens/Feats har stadig ikke samme effect i følge producerne.

  • ja det har du ret i Firedog det med character customization. Men synes alligevel man kan detaljere og bygge sin mand en del anderledes og en smule mere detaljeret end EQ2, dog vinder EQ2 nok på flere racer og så i sidste ende på forskellighed :D men whatever :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Er der forresten nogen der ved om der findes et dansk community for AoC ?


    Grunden til at jeg spørger er at det kunne være fedt hvis så mange danskere kunne joine samme realm/server som muligt..


    Nogen der ved noget om en sådan stor "plan" ? :)

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W