Indlæg af Jonex

    Quote

    Originally posted by Berleburg
    btw - er der nogen der har fortalt dig, at du bruger ">" tegnet forkert? Lige nu står der "mere end 18"...


    Giver det ikke også udmærket mening? - hvis licens er frataget folk under 18 gør det i hvertfald; jeg ved så ikke om det er tilfældet. Du skulle måske spørge ham hvad ideen med tegnet var, før du tvivler på hans evner til at anvende et så simpelt logisk tegn.

    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Joh naturligvis kan du køre Vista hvis du kan leve uden alt det poppede.


    Jeg har næsten altid kørt Windows' klassiske theme - kan ikke tage XP-themet seriøst. Hvis der kommer mere stil over Vista's themes kan det være jeg kommer til at misunde dem med mulighed for at kører det =)


    Et stort grafikkort tager jo også livet af den bærbare PC's batteri. Det kan være der med tiden kommer mobile grafikkort, som er særligt optimeret til at køre Vista Desktop (pop version) - uden at sluge den kære energi, som egentlig var tiltænkt mere seriøse opgaver =)

    Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Jep han er ude, men de har lige fået bassist på igen (han havde brækket armen :boxed:) og de skulle vidst også have gang i en ny sanger.


    Jeps har hørt noget af det, bestemt ikke dårligt :9xo


    Okay, jo tak. Det lyder da som et band i konstant udvikling =)

    Quote

    Originally posted by mrflashbag: (...) og det er forbundet til passportkontoen på min computer, så jeg altid kan se når jeg har fået mail. Derfor er hotmail lækkert (...)


    Med Gmail Notifier får du integreret Gmail på din Windows PC, præcist som med en hvilken som helst anden mail-klient. Der er et lille ikon i proceslinjen, som indeholder de samme funktioner som Outlook og Thunderbird - altså visning af nye mails. Derudover bliver Gmail også sat som standard mail-klient på PCen, hvilket betyder at du kommer til et nyt Gmail vindue i din browser hver gang du benytter et hyperlink til en mail-adresse.


    EDIT: Prøv det, det er virkeligt lækkert og eliminerer også din omtalte bariære, som jeg kan se GrillRotten også siger det =)


    Link: http://mail.google.com/mail/he…ier/notifier_windows.html

    Quote

    Originally posted by Tha Priest
    http://www.megaupload.com/dk/?d=DWLNV6H9
    Det var lige hvad jeg kunne finde med dem.


    Naah, har de godt nok ikke lige, lige pt. har de ikke nogen sanger såeh :boxed:


    Ham der synger på sangen der var forresten med i Scenen er din, Dennis et eller andet mener jeg han hedder :P


    Okay, kender ikke lige til ham, men han er jo så åbentbart også passe? - ellers meget godt nummer. Meget lækkert guitartema, som kører ind over det.


    Har du hørt nogle af Daffniers singler?

    Quote

    Originally posted by Tha Priest
    De har ikke noget oppe lige nu, men kan evt. lige prøve at fix'e lidt hvis det er.


    Han spiller guitar, og ja jeg prøver lidt. Er LIGE startet så småt med at prøve at lære det, så kan ikke spille en hel sang endnu.


    Hah, nej okay. Det kommer jo tit an på sangens sværhed hvor hurtig den er at lære =)


    Du må da gerne ligge noget op hvis du lyster. Har bandet nogle coole gigs i vente? =)

    Quote

    Originally posted by The_Dude
    Med en del venner fra indie-miljøet, tror jeg vist at de lige følte sig trådt over tæerne der :boxing: - R.E.M. kommer vist lidt mere ind under noget pop/rock. Indie på stengade 30 er f.eks. Kasabian, Maxïmo Park, The Editors, We Are Scientists, The Rakes, Kaiser Chiefs samt The Dandy Warhols om end de to sidstnævnte bliver anset for at være ret kommercielle... Dette er blot for at nævne nogle få! :D


    Okay, jeg har ikke nogen dokumentation på at det rent faktisk passer. Jeg har blot set den sammenhæng dukke op et sted eller to. Det lyder til at du har mere forstand på emnet end jeg, så jeg trækker min påstand.

    Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Argh, bittert. Naah, spiller ikke selv, men har en kammerat der gør, og well han prøver at lære mig lidt. Så har været der over et par gange. De hedder The Socks - ved ikke om du evt. kender dem?


    Nej, kender dem ikke - har de nogle singler på nettet? Men det er da nogle meget lækre øvelokaler derovre. Vi øver for tiden i kælderen til det så kaldte Hus 88 i Blanstedgård (Odense SØ). Det er Rosengaard Ungdomsskoles lokaler, men vi er så gode venner med dem at vi låner dem om aftenen, midlertidigt i hvertfald =)


    Hva' spiller du og din ven? - jeg personligt spiller guitar/bas. Dog kun bas i Daffnier.

    Quote

    Originally posted by dx7r
    heller ikke så meget pop, men alligevel er der nogle kunstnere der holder.. Coldplay, Tina Dickow, R.E.M bl.a.


    Holder selv meget af R.E.M og egentlig også Coldplay. Anyways, POP er vel bare populær musik? - R.E.M kaldes så vit jeg ved Indie Rock.

    Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Dit band der, har i evt. øvelokale i det nye noget ude på Munkebjergvej i Odense ?


    Kansas-City? - nej, men jeg var faktisk ude at snakke med dem for nogle måneder siden. Jeg var nemlig blevet formand for en forening, som skulle have en Tuborg sponsoreret øvecontainer op at kører ude i Seden; de skulle så have hjulpet os med formaliteterne.


    Vi havde et samarbejde med Rising Ungdomsskole, som skulle betale for el, varme og give os en grund hvor den kunne stå. Alt de skulle have til gengæld var muligheden for at bruge containeren indtil kl. 15. Men da Tuborg kun satser på ældre personer - som drikker øl og den slags =) - blev dét desvære ikke til noget. Containeren er imidlertid kommet op bagved Ungdomshuset inde i byen, så der er god mulighed for vi kommer til at øve der =)


    Hvorfor spørger du, spiller du selv noget musik? =)

    Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Hører meget forskelligt musik, og mange forkellige genre. Har dog stemt rock da det lige som er det jeg primært hører, specielt D-A-D som har være mit yndlingsband siden børnehaveklassen. :hb:


    Bestemt også et band, som har en stor plads i mit hjerte =)

    Efter min mening er den såkaldte kategori Et mix - jeg hører hvad der nu er i radioen lig Pop, da begge dele dækker den musik, som er in lige nu; man har altså ikke nogen nærmere defineret musiksmag, som skifter i takt med mediernes bestemmen. Dog er pop blevet et tabu inden for musik genrer, hvorfor kun 1 person har stemt på denne, mens 8 har stemt Et mix.

    Quote

    Originally posted by Fragman
    hmmm hvor må man invitere hende på middag henne :D


    Du kunne jo starte med at fodre hende med GMail-invites, som en lille appetizer =)

    Quote

    Originally posted by Teh_Dude
    Jeg vil lige høre om der er en venlig sjæl der vil sende en invite til min kæreste? Hun vil rigtig gerne have gmail, men kender ikke rigtig nogen der har en i forvejen. Så skulle sige "Pretty please" fra hende...


    Hendes mail er: rebekka_taaensen@yahoo.com


    Quote

    Originally posted by Jonex
    Der findes et glimrende projekt på http://bytetest.com/, som hjælper folk uden om problemer med de personlige invites. Da jeg synes godt om tiltaget vil jeg opfordre folk til at ligge nogle invites i køén, så servicen også kan kørere i fremtiden =)

    Der findes et glimrende projekt på http://bytetest.com/, som hjælper folk uden om problemer med de personlige invites. Da jeg synes godt om tiltaget vil jeg opfordre folk til at ligge nogle invites i køén, så servicen også kan kørere i fremtiden =)


    Visse folk kritisere GMail for at krænke privatlivet på et niveau andre tjenester ikke gør det. Jeg har ikke selv sat mig ind i problematikken, men interesserede kan eventuelt læse http://gmail-is-too-creepy.com/ og måske komme med nogle tanker om emnet. Jeg har selv skiftet til GMail for ganske nyligt og er meget positivt overrasket, efter min mening - ud fra hvad jeg har prøvet - findes der ikke bedre løsninger, hverken på gratis- eller betalingsmarkedet. Jeg lader mig derfor heller ikke afskrække af kritikere, i første omgang i hvertfald, men vil da uden tvivl sætte mig bedre ind i emnet når jeg får tid.