Indlæg af Jonex

    Quote

    Originally posted by Azjo
    Har egentlig ingen planer om at sælge, men ville lige høre hvad folk ville vurdere mit system til, hvis den nu skulle sælges ;)
    Gerne hele systemet men osse hvis det skal sælges uden gfx.
    Tjek min sig for info :)


    Det ser jo meget nyt ud, så måske skulle du bare kikke på fakturaen fra forhandleren?

    Jeg vil bestille fra CD-WOW og se hvad der sker... Jeg er i forvejen ved at læse op til eksamen, så det gør intet at det blir lidt forsinket =)


    ayu, tak for at gøre mig opmærksom på prisforskellen, fra betaling med £ og DKK =)

    Quote

    Originally posted by Nice2u
    Prøv at gå ind i den mappe der hedder "Public" som ligger i Steam mappen, og dobbeltklik på "Account.html"


    den fil den var kun til at skrive bruger og adgangskode, hvis et andet program har defineret dem.


    kys fra janus-muzz <3

    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Bruger ikke selv Steam mere, men er der ikke en "glemt password?"-funktion ? ...


    Problemet ligger i at min ven, som har problemet har glemt alt om det svar der unlocker kodeordet i glemt password funktionen. - det burde nok have fremgået af min tråd =)


    Jeg skal rent faktisk have det kodeord, som ligger i den automatiske kodeordsfunktion ud på en eller anden måde. Hvis det da ikke er krypteret med en algoritme ukendt af almindelige mennesker. Nogle som kan hjælpe mig med det?

    Jeg har en installatiol af Steam med en tilknyttet bruger, som jeg har glemt kodeordet til. Ved den automatiske huskefunktion behøves jeg ikke at skrive kodeordet hver gang jeg logger ind. Men jeg kan heller ikke se hvilket kodeord der er gemt. Er det muligt at finde denne kode på en eller anden måde?

    Carlings, det er den butik jeg har lært at kende mærket i. Den ligger i hvertfald også i Odense =) - Det kan også være at Carlings er den eneste danske importør af mærket, i hvertfald er de de eneste i Odense.


    Anyways, jeg håbede på at finde en officiel side som kunne give mig svaret =) - Så skriv endelig hvis du kan hjælpe mig, hvem end du er.

    Jeg søger tøjmærket Poco Loco's officielle website, er nemlig på udkik efter hvilke butikker som forhandler mærket i Århus. En Google søgning gav desvære mere forvirring end oplysning, da det åbenbart er et uhyre hyppigt brugt Mexikansk navn =)


    Måske var det på sin plads at ønske folk en glædelig jul her i tråden =) - Glædelig JUL! :dance:

    vDownload står sikkert for 'virtual download'. Altså henter du filerne fra en server under installationen. Det sikre dig at du altid får den nyeste driver. Serveren er sikkert oppe igen i løbet af kort tid, som BLiX siger.

    Quote

    Originally posted by KarGa
    Damn hvor er du latterlig at høre på Jonex :pokey: Overlegen..?


    Nå men for at vende tilbage til topic forstår jeg KreaTive's spørgsmål som at han gerne vil ha et program til fysisk at ændre filnavnet - altså filnavn.mp3 - til en pænere form som det står i filens ID3-tags med kunstnernavn og sangtitel...


    Kender ikk noget program til det - ville bare lige prøve at hjælpe KreaTive til at få lidt hjælp ;)


    Jeg har bare ikke sympati for folk, som opretter et spørgsmål der er så lidt konkret at han spørger i vest og vi andre kommer til at svare i øst.


    Fortolker du det som et automatisk, eller manuelt arbejde? - For det var faktisk der at hele problematikken i vores forståelse af spørgsmålet lå. Der er ingen kunst i at få noget, som kunne fylde en linje til at fylde tre lille ven.

    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ooops kendte godt den teknik, troede du kente en teknik der selv kunne opsamle oplysningere osv.


    Nu er KreaTive's hule dansk en mindre gåde at fortolke, men jeg havde i hvertfald ikke forstået spørgsmålet på den måde.


    En sådan teknik vil være umulig med kun et enkelt track at finde sammenhængene på. Med reference til CDex kan dette kun lade sig gøre da det er meget nemmere at finde en sammenhæng, og linke den til de rigtige oplysninger når man har et helt album at gå ud fra.

    Quote

    Originally posted by MQller
    Jeg har en computer her der ikke rigtig vil boote fra Windows Xp og Windows 2000 pro. Ved Xp skriver den "can not boot - Code 05" og ved 2000 pro skriver den "can't find TFLM" jeg ved de virker på min egen, så det er ikke cd'erne..
    Der lå Windows 98 på den før, men jeg har ingen cd med 98..


    Computeren's bundkort : Aopen MX6B EZ


    Kan det være en bios update der mangler og hvis der gør, ved i hvor man kan finde en?


    Du må lige fortælle os noget mere generel info om din installation. Den beskrivelse er for vag til en diagnose.