Kan du køre Vista?

  • min brokkede sig slet ikke, men også forståeligt nok :dance:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Har kørt vista ultimate i noget tid så mon ikke man kan spare sig tiden den er om at komme igennem sådan en test...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Den test er da lidt defekt...


    Der blev ikke genkendt en eneste komponent/driver i min pc... :))
    Men efter hvad jeg sådan har læst mig til, burde den kunne trække det.


    Regner dog alligevel med at skifte til C2D engang i Februar/Marts, for at have noget jeg kan spille Quake Wars og Crysis på :D



    Edit:


    Ah, fandt ud af mine sikkerhedsinstillinger i Opera var lidt hissige - virkede fint med IE... - og gennenførte alt uden problemer :)

  • Jeg havde nu heller ikke nogle problemer med at trække noget som helst :clap:

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Heller ikke ingen problemer her.. Min HP har ihvertfald ingen problemer - dog lidt svært at finde ordentlige grafikkort drivere.. :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by dMITIj
    Jeg havde nu heller ikke nogle problemer med at trække noget som helst :clap:


    Du har jo "kun" 2GB ram... min fik ikke den sidste pind for at være i top i enthusiast.

  • Quote

    Originally posted by Jonex
    Mit GFX (ATI MOBILITY/RADEON 9000 AGP) fejler. Men mon ikke jeg vil kunne køre Vista med en form for skrabet grafik alligevel?


    Joh naturligvis kan du køre Vista hvis du kan leve uden alt det poppede.

  • Ny cpu


    "CNET recommends: Pentium 4/Athlon equivalent or better
    You Have: Intel(R) Celeron(R) CPU 2.93GHz"


    Flere ram


    "System RAM
    CNET recommends: 1 GB or better
    You Have: 511.5 MB"


    og et nyt gfx


    Video Card
    CNET recommends: 64 MB 100% DirectX 9 graphic card with Pixel Shader 2.0 hardware support (NVIDIA GeForce FX 5200+ / ATI Radeon 9550+ / Intel GMA 950+)
    You Have: RADEON 9250 (RADEON 9250 AGP (0x5960))
    FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. Upgrading to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options.
    Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card

    Video RAM: Required - 64 MB or better , You have - 128.0 MB
    Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
    Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 1.4


    God damnit :))

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Joh naturligvis kan du køre Vista hvis du kan leve uden alt det poppede.


    Jeg har næsten altid kørt Windows' klassiske theme - kan ikke tage XP-themet seriøst. Hvis der kommer mere stil over Vista's themes kan det være jeg kommer til at misunde dem med mulighed for at kører det =)


    Et stort grafikkort tager jo også livet af den bærbare PC's batteri. Det kan være der med tiden kommer mobile grafikkort, som er særligt optimeret til at køre Vista Desktop (pop version) - uden at sluge den kære energi, som egentlig var tiltænkt mere seriøse opgaver =)