Indlæg af Jonex

    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Nå, gider du fortælle, jeg har kigget, og jeg har efterhånden brugt mange lorte timer på det i iTunes.


    I iTunes højreklikker du på den sang, som du ønsker at ændre. Herefter trykker du "Vis info", og under fanebladet "Info" er der nærmest ingen grænser for hvad du kan ændre.


    Har man en vis foreskrift her på Tweak for højeste IQ som jeg har overskredet? - Ikke fordi det gør noget at i er dumme som får. Det er på en eller anden måde tilfredsstillende at være overlegen herinde hvis man er lidt muggen i sulet.

    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    iTunes men hvordan? helt præcis?


    CDex kan.


    Jeg er så sikker på at du simpelt kan få nogle egenskaber for din musikfil og ændre nogle ID3 tags.


    Det er altid en fordel at være selvhjulpen. Men hvis det er helt umuligt kan jeg godt bruge min, muligvis overlegne evne inden for emnet, som en hjælp til jer.

    Quote

    Originally posted by KreaTive
    Det var vidst ikke det. Nogle der kunne hjælpe med hvad det er?


    Kan iTunes 6.0 gøre det os?


    Selvfølgelig kan iTunes deale med det...

    Quote

    Originally posted by AbeTis
    Ved ikke.. :boxed:


    Ved du hvor man ser det henne?


    Nej det ved jeg desvære ikke. Jeg kender ikke programmet. Men jeg kender da til almen port blokering. Du må kunne finde det et sted, under avancerede indstillinger muligvis.


    Blokere Sygate specielle porte, som for eksempel port 80, der normalt bliver brugt til http kommunikation?

    Quote

    Originally posted by KreaTive
    Ja mit spørges mål er sådan set om der er nogle der kender et program der omdøber ens mp3 filer så navnet og artist bliver vist rigtigt?


    Winamp kan blandt andet klare det problem for dig.


    Programmet kan hentes her: http://winamp.com/

    Mr.Mercie er ikke særligt beskrivende eller god til at formulere sig. Hvis ikke det virker nu må han simpelthen tage sig sammen og poste hvad han egentlig vil, på dansk!


    Det er umuligt at finde ud af hvad en gut, som ikke er nået længere end et primitivt sms tøs lignende sprog vil!...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
    heehe ved skam godt jeg skal bruge google. men google virker ikke på min eller nogen af de andre maskiner i huset lige fortiden, fatter det ikke. men tak for linket
    edit: det link er ikke rigtig til at bruge til noget:S det er til deticated?


    Okay, jeg troede du ville køre dedicated.
    Men hvis det andet er et problem, må du fortælle noget om infrastrukturen på dit netværk. Jeg kan ikke trylle/læse dit netværk ud af den blå luft.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
    lige atm er det på Winxp med 4mb download / 1mb Uploade. og vi er et par gutter der skal fragge lidt.


    Okay, jamen med den linje burde du, uden anden trafik kunne have godt 20 online spillere. Så det bliver intet problem.


    Jeg fandt den her guide via en Google søgning http://lineman.net/node/312, den ser fin ud. Husk altid Google er din ven. I fremtiden vil jeg anbefale dig at bruge Google først og spørge bagefter. Dem som du får fat i herinde bruger alligevel højst sandsyneligt Google, og så er det jo bare spild af deres tid =)


    Men nu har du jo tråden her, så du er velkommen til at bruge den til videre feedback.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
    hey ville ikke kører deticated. jeg ville have en serv som alle skulle kunne komme ind på mens jeg er inde på den. how do i do ?


    Det er meget vigtigt du fortæller os hvilket operativ system du har tænkt dig at køre serveren under, Linux etc.


    For at du ikke roder med skidtet forgæves kan du jo passende lige skrive din servers specifikationer, samt din forbindelses hastighed til omverdenen og hvor mange spillere du har tænkt dig at betjæne. Så kan jeg lave et skøn over hvorvidt dine drømme vil være mulige =)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |KLS|
    resize powertoys til windows er rar og god :)


    Jeg vil bakke op om |KLS| forslag. Powertoys er meget simpelt og effektivt.


    Du kan highlighte et vilkårligt stort antal billed filer og så via en højreklick menu vælge hvilken en størrelse de skal rezises til. Uhyre simpelt og nemt til lige netop den specifikke opgave.


    Prøv at søge efter det på Google, jeg kan ikke huske hvordan man får fat i det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af alfnbabz
    Der er kun min lillebror og jeg på linien, han spiller wow..


    //alfn


    Jeg troede du kørte server derhjemme fra, men jeg har måske taget fejl?


    Hvis ikke er det jo bare fordi forsinkelsen mellem server og klient (dig) er for høj. En mulighed er at du bruger mere af din forbindelse end du har til rådighed. En anden kunne være at der er noget galt hos din udbyder, hvilken en bruger du? - Det er godtnok et lille år siden njeg sidst undersøgte det, men dengang var der meget snak om at bla. Tele 2 havde meget dårlig ping til omverdnen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af WalrosMcFisk
    Har sat sata til i bios og prøvet forskellige slags stik.. deriblandt de normale sata stik og raid stikkene.


    Men fik den op og køre da jeg lånte en gammel home edition uden sp :boxed:
    Har lagt sp ind, men det er sku besværligt. Før der er nogen der spørger, så har jeg ikke brugt nogen brændte xp cd'er.


    Det rager da ikke os hvorvidt du lovligt eller ulovligt har fremskaffet dit MS produkt.


    Men det er da dejligt det virker, det må have været en virkelig frustrerende situation at sidde i.

    Jeg er i så fald ked af at jeg postede det link tidligere i topicet. Som det nu står klart via GrillRottens indlæg kan jeg godt se jeg var galt på den, og det er jeg selvfølgelig ked af.


    Mht. den side jeg anvendte som eksempel til download af softwaren er jeg fuldt ud klar over at >90 % af indholdet strider mod copyright indehaverens licens regler. Så sløv en hare er jeg dog ikke =)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Nu var det med xtra FPS også ment som en joke..!


    Troede det var åbenlyst!


    :D


    Hehe, okay... Kunne jeg så ikke regne ud?
    I et forum hvor man kan starte en tråd på et grundlag som JnP har startet denne på kan det vidst være svært at kænde forskel på ironi og åbenlys dumhed =)