Indlæg af Burns

    Kan give +dmg til Beasts. hvis der er lesser.


    hvis det er Beastslaying er der "chance on hit:Give big amount og dmg to beast" (hvis jeg husker rigtigt)

    Ja, nu bliver jeg nødt til at komme af med lidt af det jeg har holdt tilbage i et par dage.


    Jeg er ærlig talt led & ked af at alliance stinker så meget når det kommer til AV BG , ingen teamplay, alle solo'er bare... lidt svært mod 40 horde der er i raid(som de er altid.)


    Ville bare ønske at man kunne få de skod spillere til alliance til at teame up og komme igang ... altså jeg fik 12k CP da jeg vandt den ene gang jeg har oplevet det.


    Altså bare fordi man for lidt flere CP så laver man ikke raid? hvorfor? er Alliance for egoistiske?


    Unskyld, men altså jeg ved ikke helt om i kan svare på det, men det var bare for at komme af med nogle af mine agretioner(stavehat)

    Ville sige at på stormscale er det sgu kedeligt med AV fordi at der er der ikke en skid at gøre for Alliance mere ... har været med til at vinde en gang , ellers vinder Alli aldrig ... og ingen vil lave raid pga. det giver mindre CP, og det pisser mig af ... man får jo også kun næsten 12k CP for at vinde :roller:


    Men synes nu WSG er det sjoveste, når det er guild run.


    Vi tog derned med store forventninger. Vi spillede en gang og vandt men forsvar & angreb. Easy!(random horde group)


    Anden gang var det lidt sværere men vi vandt med forsvar & angreb 3 - 1


    Men 3 gang, blev vi overrumblet af et andet guild(kan ikke lige huske navnet) vi tabte på 3 mins. 8o var det nok en af de mest sindsyge ting jeg har set i WoW, kunne ikek gøre en skid ved deres taktik (som var "gogo, all on flag, kill kill!!!") for satan da

    Ja stormscale er virkelig slem til at lagge, især på "raid dage" hvor de fleste guilds er i MC ligger den på 350 ms for mig :/


    ellers før 20.00 der er der faktisk ikke så meget lag

    DM north første boss ... soloable? eller hva? ellers må jeg lige finde på noget ...


    Har ellers fundet ud af man kan grinde Devilsaur's i Un'goro og få leather der til devilsaur settet som sælger godt i IF ... så det vil jeg gøre med en ven en dag :) måske noget i skulle prøve, i kan sælge legs til 40g og hands til 30 - 35g det er meget gode penge .... tjente 120g igår, efter 5 timers farming på dem og 1 times farming på rugged leather :)

    Ja der er rimelig mange på den server allerede nu ... desværre... men måske vi bare skulle tage en RP server hvis vi skulle lave en tweak.dk guild?


    og hvis det er Alliance, så er jeg rogue ! :P

    Det er det der er problemet med instances nu at man kun kan tage 5 per time... derfor ka ma desværre som mig ikke lave 10 - 15g på 10 runs :( det er lidt klamt det de har lavet .... jeg kan ikke tjene hurtige penge på andre måder ... men vil prøve nogle af forslagene :)

    jamen nu hedder det Gold farming, da grinding er en måde at lvl up med en char der ikke er lvl 60 endnu. at farme (Høste) er at man leder og finder guld så hurtigt og nemt så muligt, og når man høster/farmer IRL er der jo også meget af det?


    Og ja jeg har læst hele den tråd igennem. Tyr's hand lidt svært solo for mage , men det kan lade sig gøre. Men det er ikke noget som tager lidt tid.


    Og ja jeg håber du har fattet hvad jeg vil ind på g00s3, jeg prøver at finde et nemt sted til mage hvor der ikke er for mange gold farmers i for vejen. og hvor jeg kan trisse rundt for mig selv og nakke nogle mobs der er 56 - 58 med lidt HP og helst ikke casters.

    Dette er ikke en tråd om de Korean Gold farmers, men om mig og min char.


    Jeg har virkelig brug for guld ... Jeg har mining som proffesion, og det tjener jeg lidt på ... men skal altså have fudnet en rigtigt god og nem måde ...


    Og jeg har læst alt på tweak.dk om grinde guld ... men der er intet der virkelig slår igennem ... og da jeg ikke selv kan gå i strat(Nu der er 5 i timen limit.)


    Men vil i være så venlige at poste jeres farvorit spot at grinde efter guld.


    Mit eget bud er Satyrs i Aszhara ... nogle der har prøvet de cirkulation med at cleare stederne?


    På forhånd tak.

    Hoho. Jeg glemte lige at skrive hvor det var henne ...


    Men altså det er i Strat, og man kan tage den første gruppe ... og ja du skal have rimeligt godt udstyr på med masser af stamina, ellers er det for svært

    Ja det lyder ikke til at du har så meget at sige om det Wraper, det var de lammeste reply jeg har set indtil nu.


    Jeg havde også problemer med at få mine opdateringer til at gå igang ... men købte nogle flere ram og det hjælp, men min computer er også lidt udnerlig ...

    Ja det er rigtigt, men hvis du har nogle af de epic-recipe's som crusader og +22 int kan du tjene rimeligt med penge .... til gengæld koster det en del penge ... men jeg ville sige det var hvad du skulle tage efter du har fået en del penge eller hvis du har fået nogle venner der kan bakke dig op med items til disenchants :)

    Jamen som alle siger så er det Mining/skinning der er det bedste...


    På min server(Stormscale) går 20 copper bars til omkring 80s og for at sige det så er Elwynn forrest fyldt med det(hvis du er Alliance?) eller så horde burde kunne mine i The Barrens ... ellers kunne du tage Enchanting og bare sælge at dit disenchantet lort på AH .... og for at tjene penge, så lad for guds skyld vær med at købe ting på AH, kun sælg... håber det hjælper lidt

    Jeg tror det du snakker om er en slags trinket der gør dit target til at "skrympe" til en leper gnome, som gør at din Ranged attack og melee attacks bliver dårligere...


    Ellers er der jo også den trinket der gør at du kommer til at ligne en fra den modsatte faktion ...


    Ved ikke helt hvilken en du hentyder til


    (Og undskyld men kan ikke huske navnene på dem.)