Indlæg af Burns

    Nøglen til andre dele af SM får du hvis du klarer Libary der står en kiste som der ligger en nøgle til resten af SM i :)


    Men money place for low lvl:


    Ogres i wetlands, de er nemme og de giver 1s per kill.

    altså hvis han/hun er ordblind er det jo ikke helt hans fejl... og hvis han/huner det, gør personen jo det så godt han/hun er i stend til... men fair nok ;)

    Jamen den kan du vel lade blive i interface/addons??? det er vel en stand alone? jeg ved det ikke helt

    Synes i skulle tag og bruge denne UI pack. den virker og det er vildt god, har hjulpet mig meget i hvert fald.


    FenrisUI indeholder.


    AllInOneInventory 0.37 by Sarf
    Atlas 0.91 Modified by Razark
    Auctioneer 2.04 by Norganna
    BankItems Custom by Kaitlin
    Bookworm 0.7 by Iriel
    BuffBot 2.9g by Gaff
    BuffTimers 1.3.0 by Telo
    Calculator 1.0 by LabRat
    Chronos Custom by Alexander Brazie
    CT_MailMod 1.1 by Cide and TS
    CT_MasterMod 1.61 by Cide and TS
    CT_PartyBuffs 1.4 by Cide and TS
    CT_PlayerNotes 1.2 by Cide and TS
    CT_QuestLevels 1.2 by Cide and TS
    CT_RaidAssist 1.08 by Cide and TS
    Decursive by Unknown
    DynamicData Custom by Sarf
    EasyMail Custom by Thott
    EquipCompare 2.0.2 by Legorol
    Friend Facts 1.0 by AnduinLothar
    Gatherer 1.9.12 by Chandora
    Gypsy_UnitBars 0.90 by D.Beumer and D.Thompson
    Insomniax_Atlas_Shell 1.0 by LedMirage
    Insomniax_BankItems_Shell 1.0 by LedMirage
    Insomniax_LootLink_Shell 1.0 by LedMirage
    Loc 1500v1-8 by Zavier
    LootLink 1.3.0 by Telo
    MapCoords Custom by ReCover
    MapNotes Custom by Sir.Bender
    MapNotesGathering Custom by Sir.Bender
    MapNotesNoteTarget 1500.1 by Chrispix
    Sea Custom by Unknown
    TargetFrameHealthText 1.3 by Miron
    Titan Panel 1.24 by TitanMod
    URL Copy 1.1.1.1500 by Noghlin



    og det hjælper meget med de ting.


    synes bare jeg vil informere om det er prima vare man for der...

    nemlig lige præcis Dem i Angerfang Encampment. de er nemme og nakke og der falder riemlig meget af hver gang. har ca 450g som lvl 49 :) Men Mageweave bag's sælger også helt vildt godt, laver tit 10 og sælger dem for 1g det er lige 10g dér :) men ellers bare farm wetlands, det giver rimelig med penge.
    :hb:

    har hørt noget om at man kan AoE grinde et sted i Dire Maul. skulel være vildt populært, men ved ikke hvor det er, kan i hjælpe mig? det er vist noget med nogle "blomster" lignende monstre!

    Farm lidt i wetlands hvor ogre's render rundt, der kan du tage 4 - 5 stykker AoE (Skulle jeg regne med) og der bliver droppet meget silk og wool og ca 1s per kill... har farmede der som lvl 44 og jeg har ca 700g nu :) ellers farm raptors i wetlands de smider eggs næsten hver gang, og dem sælger du får 12s pr. 10 stk. (tror nok det er deromkring...)

    Fed7haS-->


    Ja AoE er godt, emn svært mange gange medmindre man har en healer med sig, og jeg synes sgu ikke det er let at spille mage... så synes lige du skal høre på dig selv inden du siger at andre folks fordomme er dumme... dine fordomme er jo lige så svag som de andre... alle classer er lige gode at spille... END OF STORY

    Jeg ville høre om i kunne svare på hvor jeg får mere end 225 i tailoring? hvorhenne? ahr prøvet på thottbot og allakhazam.com men jeg har ikke kunne finde ud af det. måske i kan hjælpe mig?


    Vilel være en stor hjælp. da jeg har ligget på 225 i ca en måned nu.

    Eftersom jeg slettede mit Cosmos UI, ville jeg prøve mig med UUI, og det er såment ogsså fint nok og det virker, men har bare et problem, når jeg markere en en fjende eller et monster vises dens health ikke?


    Hvordan kan jeg få den frem igen?
    Vil virkelig gerne have lidt hjælp her drenge(og piger hvis der er :P )

    Jeg har det sådan jeg kan godt spille 2 slags chars... jeg har en lvl 45 mage som er min main char. men er lige begyndt en Priest som jeg virkelig elsker at spille med, det er for sjovt at spille priest. jeg keder mig skam ikke med de 2 chars jeg har.. men synes de er lidt kedelige resten af flokken man kan vælge imellem... Og det er jo jeg har fundet ud af hvad jeg godt kan lide at spille... det tror jeg også du balou skal prøve at finde den du synes er sjovest at spille med. Mit bud!

    Ja okey, tak skal i have for hjælpen, men har lige et spørgsmål til den sidste reply er skal jeg klikke på cosmos.exe for at starte WoW op og få den nyeste cosmos version? fordi at tror jeg slettede en cosmos.exe fil den som man dl'er fra thottbot.com

    Jeg ahr et lille problem med mit Cosmos.


    Da jeg havde downloadet det fra thottbot.com virkede det hele fint indtil jeg havde logget ud og ind igen begyndte det er være lidt mærkeligt.


    Kan kun beskrive det som om min museknap var nede(Altså min højre så jeg bare skulle flytte musen for at dreje min char.) Men det er rimelig irreterende, så ville høre hvad jeg kan gøre? Er der en nyere version af cosmos? eller hvad, eller er det sket for jer?