Indlæg af Rafal Pyszko

    JEG tænker på noget helt andet når jeg ser disse billeder :crazyeyes:


    men ellers så er vi sq alle nørder på hver sin måde, dagens livsstil gør os til det vi er og der er sq ikke to der er ens så :drink: og lad være med at spekulere så meget på det :D

    du har vel check på at du skal lave en ny genvej og sætte "MaxPayne2.exe -developer" i destination i egenskaber fo denne genvej
    når det er gjort, skal du starte spillet og lige så snart du kan spille skal du bryge enten TAB eller ½§ knappen i VENSTRE side af tastaturet :))


    der kommer i nederste venstre hjørne af skærmen et tegn _ og der kan du bare kode alt det du skal slukkes igen med samme knap
    virker hos alle jeg kender

    alt køb hos dem uden probs :D


    først nor der kommer reklamationer forekommer der probs, men kan godt se at bytte til ny HW kan godt betale sig hvis man kan få en TFT for en alm skærm

    Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    VÆÆK! :P



    helt klart UT med lortet :boxed:


    tude grimme værter og lave emner og meget meget mere


    hvorfor ikke noget om teknologi ( comps , biler eller lig. der vækker rigtig man i dig ??? ) :))

    2400-2600 max vil jeg mene, ved godt den er NY men tror ikke du kan få mere. Der er mange gode tilbud ind i mellem i alle de supermarkeder hvor prisen er i bund og det venter folk gerne på :(. Held og lykke med det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Hvad med den her :
    TT Silent Boost



    The_Unforgiven


    :clap: :dance: :cheers:


    som du kan se: FEST


    den er mega god, min mærkelig ellers XP2800+ var op og køre 2275MHZ med 1.875V og det den kunne køre inden blackouten (10-15 min. full load) 54/55C af erfaring ved jeg at den ville blive 1 måske 2C højere og det er det, så ta du den bare! Støj er 21 dB og det holder vist nok meget godt. Jeg kan ikke høre den :D


    kører normalt 2105MHz (3000+) ved 1,725Vcore ilde:43 full load: 51 (flere timer med NFSU2)


    P.S. Kan ellers også godt lide TR SilentRock, temmelig fed fetter :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Hvis NZ modellen nu har aircondition, el-ruder, el-soltag osv osv - i modsætning til basis-modellen, ja så har det en ret stor indflydelse på brugtprisen.


    har nu altrig postået andet, jeg siger bare at dem der er intereseret i bilen kommer uanset hvad og vuderer købet personligt inden handlen foretages, derfor har det mindre og sige i første omgang

    bare endnu en af de mange modeller/varianter man kunne vælge imellem såååååå jep det er model/tilbehør beskrivelse ikke noget specielt at fundere over, hvis den skal sælges så skal den sælges om det er det eller dat eller NZ :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det er ikke noget "seføli" - Når man, alt andet lige, snakker om "løn" - så taler man altså om bruttoløn, medmindre andet er nævnt ... :]


    Sååå klap lige hesten makker ;) ;) ...


    Jeg skal sq ikke klape nogen heste, hvis du læste alle de indlæg jeg skrev ville du da kunne konstatere at de er beløbet jeg fik lige ned i LOMMEN ! det få du jo altrig med skat og alt det andet vel ?
    men nu kan det også være lige meget fordi at SU og studielån er min primær penge kilde ( og så er der min kone :clap: )

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    det kan vel aldrig være dumt at tage en uddannelse ? - medmindre man vælger den forkerte naturligvis :crazyeyes:


    16k er da heller ikke en speciel god løn at forsørge evt familie med ... :boxed:


    seføli er alle de beløb efter skat ellers ville jeg ikke være så ked af det vel ??? :boxed:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    full load temp. er ok hvis du åbner en grillbar ellers skal du vist nok sætte en stopper for kogeriet med mindre du har lyst til at investere i ny processor i nærmeste fremtid :boxed:


    enten bedre processor køker eller ned i ydelse hvis du spørger mig


    køler mener jeg seføli


    P.S. høje temps kort levetid har jeg fået at vide derfor min svar

    full load temp. er ok hvis du åbner en grillbar ellers skal du vist nok sætte en stopper for kogeriet med mindre du har lyst til at investere i ny processor i nærmeste fremtid :boxed:


    enten bedre processor køker eller ned i ydelse hvis du spørger mig

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hvad mener du med at du var dum nok?


    startede uddannelse


    meeeeen på længere sigt, hvis alt forløber som det nu skal så er der nok flere monetos på lommen ( læs: 16 + 2 måskie 3 mere til start med)


    der er kun 3 år tilbage :crazyeyes: