Din Ca månedes løn ? :)

  • Arbejder som afløser inden for hjemmehjælp.
    Har ca 13000 hver måned, men hvis jeg gad kunne jeg ahvde 20000.
    Men det gider jeg ikke, så skal jeg arbejde nat

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    startede uddannelse


    meeeeen på længere sigt, hvis alt forløber som det nu skal så er der nok flere monetos på lommen ( læs: 16 + 2 måskie 3 mere til start med)


    der er kun 3 år tilbage :crazyeyes:


    det kan vel aldrig være dumt at tage en uddannelse ? - medmindre man vælger den forkerte naturligvis :crazyeyes:


    16k er da heller ikke en speciel god løn at forsørge evt familie med ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    det kan vel aldrig være dumt at tage en uddannelse ? - medmindre man vælger den forkerte naturligvis :crazyeyes:


    16k er da heller ikke en speciel god løn at forsørge evt familie med ... :boxed:


    16 BRT er sgu OK for mig........medmindre du snakker om enlig forsørger !! Jeg kan sagtens få de faste udgifter dækket, og tilmed have lots of money tilbage til gøgl, hobby, mad og hvad der er ellers kommer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    16k er da heller ikke en speciel god løn at forsørge evt familie med ... :boxed:


    Det kommer vel an på om det er før eller efter skat ... Er det før skat og dermed næsten det jeg har som lærling, så er det sgu ikke ret meget ... Det har du helt ret i ....Er det efter skat, så er det jo lidt anderledes.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det kommer vel an på om det er før eller efter skat ... Er det før skat og dermed næsten det jeg har som lærling, så er det sgu ikke ret meget ... Det har du helt ret i ....Er det efter skat, så er det jo lidt anderledes.


    Arh, men altså...når han ikke har nævnt noget med skat, så går jeg da ud fra at det er bruttolønnen, han snakker om - men ellers er jeg da helt enig - 16k efter skat, det kunne jeg skam godt stille mig tilfreds med :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Arh, men altså...når han ikke har nævnt noget med skat, så går jeg da ud fra at det er bruttolønnen, han snakker om - men ellers er jeg da helt enig - 16k efter skat, det kunne jeg skam godt stille mig tilfreds med :D


    Ah, så lige at han har skrevet BRT ... Går ud fra at det er brutto han mener...


    Det er da lækkert at han syntes at det er en formue, men syntes selv at de 16,6 BRT jeg har som lærling kun er til at holde ud fordi at jeg er lærling ... Ellers ville jeg sgu føle mig røvrendt ...


    Ja, 16 NET er jo lidt nemmere at leve for end 10-12 NET...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    det kan vel aldrig være dumt at tage en uddannelse ? - medmindre man vælger den forkerte naturligvis :crazyeyes:


    16k er da heller ikke en speciel god løn at forsørge evt familie med ... :boxed:


    seføli er alle de beløb efter skat ellers ville jeg ikke være så ked af det vel ??? :boxed:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    seføli er alle de beløb efter skat ellers ville jeg ikke være så ked af det vel ??? :boxed:


    Det er ikke noget "seføli" - Når man, alt andet lige, snakker om "løn" - så taler man altså om bruttoløn, medmindre andet er nævnt... :]


    Sååå klap lige hesten makker ;) ;) ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Det er ikke noget "seføli" - Når man, alt andet lige, snakker om "løn" - så taler man altså om bruttoløn, medmindre andet er nævnt... :]


    Sååå klap lige hesten makker ;) ;) ...


    Det er jo det ... Ellers så kan man jo aldrig forholde sig til ting for vores fradrag & trækprocent er MEGET forskellig ... Logisk nok ... ;)


    Ellers må man jo bare skrive præcist hvad man mener istedet for hvis man ikke syntes at når man snakker løn, så snakker man naturligvis brutto... Det er jo trods alt det som er ens løn ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Det er jo det ... Ellers så kan man jo aldrig forholde sig til ting for vores fradrag & trækprocent er MEGET forskellig ... Logisk nok ... ;)


    Ellers må man jo bare skrive præcist hvad man mener istedet for hvis man ikke syntes at når man snakker løn, så snakker man naturligvis brutto... Det er jo trods alt det som er ens løn ... ;)


    Lige præcis :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Spiller ikke klog ;) - hvorfor skulle jeg spille noget jeg ér ? *G* :))


    Se bare, ny lyver du jo?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det er ikke noget "seføli" - Når man, alt andet lige, snakker om "løn" - så taler man altså om bruttoløn, medmindre andet er nævnt ... :]


    Sååå klap lige hesten makker ;) ;) ...


    Jeg skal sq ikke klape nogen heste, hvis du læste alle de indlæg jeg skrev ville du da kunne konstatere at de er beløbet jeg fik lige ned i LOMMEN ! det få du jo altrig med skat og alt det andet vel ?
    men nu kan det også være lige meget fordi at SU og studielån er min primær penge kilde ( og så er der min kone :clap: )

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit