Opel Astra " NZ ? "

  • bare endnu en af de mange modeller/varianter man kunne vælge imellem såååååå jep det er model/tilbehør beskrivelse ikke noget specielt at fundere over, hvis den skal sælges så skal den sælges om det er det eller dat eller NZ :crazyeyes:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    bare endnu en af de mange modeller/varianter man kunne vælge imellem såååååå jep det er model/tilbehør beskrivelse ikke noget specielt at fundere over, hvis den skal sælges så skal den sælges om det er det eller dat eller NZ :crazyeyes:


    Hvis NZ modellen nu har aircondition, el-ruder, el-soltag osv osv - i modsætning til basis-modellen, ja så har det en ret stor indflydelse på brugtprisen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    Hej. Min mutti skal til at sælge sin astra, og så står der: 1,6 I - NZ Hvad betyder NZ?


    Tak for svaret!


    Jeg ved lige hvor du skal stille det spørgsmål: http://www.opelpower.dk - ........ ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Hvis NZ modellen nu har aircondition, el-ruder, el-soltag osv osv - i modsætning til basis-modellen, ja så har det en ret stor indflydelse på brugtprisen.


    har nu altrig postået andet, jeg siger bare at dem der er intereseret i bilen kommer uanset hvad og vuderer købet personligt inden handlen foretages, derfor har det mindre og sige i første omgang

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko


    har nu altrig postået andet, jeg siger bare at dem der er intereseret i bilen kommer uanset hvad og vuderer købet personligt inden handlen foretages, derfor har det mindre og sige i første omgang


    Det gør de da. Men hans startpris skal jo sættes alt efter udstyr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    ringede ind og spurgte Opel! De sagde at NZ var standard Astra. Men en anden ting er at der er bygget cantrallås ind i. Er sådan en ting noget der skulle kunne mærkes på prisen?


    Den vil jo nok være lavere end en Astra med GSI sæder, aircon og alt i EL.


    Men se på bilbasen.dk hvad de generelt ligger i, og sæt prisen derefter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    ringede ind og spurgte Opel! De sagde at NZ var standard Astra. Men en anden ting er at der er bygget cantrallås ind i. Er sådan en ting noget der skulle kunne mærkes på prisen


    Ikke nævneværdigt IMO.


    Jeg mener at, Opel Astra sælges i New Zealand under mærket Holden og at en del af disse er solgt til det europæiske marked.
    Min påstand er derfor, at en NZ er en New Zealand model. 8o
    Hmmm... Holden Vectra lyder da lidt undeligt.. :]


    Jeg fandt lige denne og den har lige præcis centrallås: ;)
    http://www.trademe.co.nz/Trade…lden/auction-24378601.htm


  • Yup, Holden (New Zealand og Australien), Vauxhaul og Opel er stort set samme mærke. Men den med New Zealand modellen havde jeg sku ikke lige set :))

  • Astra NZ 1.6i med 183.000 km har jeg og der er ikke centrallås i (desværre), som standdard. Min er årgang 1993 og kostede mig 35.000 i bytte med min VW Bora 19 TDI 115 HK 6 gears turbo. Ca. pris for min er omkring 45.000 iflg. bilbasens vurdering.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinterSilence
    Astra NZ 1.6i med 183.000 km har jeg og der er ikke centrallås i (desværre), som standdard. Min er årgang 1993 og kostede mig 35.000 i bytte med min VW Bora 19 TDI 115 HK 6 gears turbo. Ca. pris for min er omkring 45.000 iflg. bilbasens vurdering.


    Måske kommer det mig ikke ved, men hvorfor skiftede du Boraen ud med Astraen? Synes da sådan en Bora TDI er en kanon lækker vogn :)

  • Rimeligt nemt svar: pris for Bora pr. måned til bank: 3.000,-, ejerafgift 3300,- pr. år, forsikring: 16-18.000,- pr. år.


    Pris per måned tilsammen: 5.500,- uden diesel og service. Bistandshjælp=ca. 6.000,- kr. pr måned.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinterSilence
    Rimeligt nemt svar: pris for Bora pr. måned til bank: 3.000,-, ejerafgift 3300,- pr. år, forsikring: 16-18.000,- pr. år.


    Pris per måned tilsammen: 5.500,- uden diesel og service. Bistandshjælp=ca. 6.000,- kr. pr måned.


    Ja så var der vist ikke meget at raffle om. :boxed: