Indlæg af Rafal Pyszko

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Viking


    2.5-3-3-11 svare til det samme som 2.5-3-3-5 på NF2 ultra board's


    det er vel ok af CL3 ram at køre med denne indstilling, jeg er jo ikke extrem oc'er, det er bare for at pynte lidt på results i de mange tests ala 3DMark og lign. :]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Prøv med 2.5-3-3-11 (el. 9) - det skulle være det bedste til dit chipset. Kører selv med samme - min fsb bliver bremset pga. min lidt for gamle rev. af MB og for lidt køling til Southbridge.
    Men er udemærket tilfreds med hvad jeg kan få ud af mit system (se signatur).


    de kører med markeret indstilling, forsøgte ½ time NFS2 ( tungeste spil jeg har ) og det fungerer bare, håber på det holder, takker for hjælpen :cheers:

    sikke noget være lort !!! der må være noget du gør forkert siden det ikke funger, hvis du vil arbejde mere i det så beskriv mig lige hvad du gør nøjagtig, så prøver jeg at kigge på det, kan godt være at der bliver overset et eller andet :chain:

    har flg. ram 2 stk.


    http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=48878


    de er jo CL3 ram, kører 400,9MHz nu med 3.0, 3, 3, 8 da jeg forsøgte at stille dem på "optimal" funktion på bundkortet ville den ikke starte op igen, instilling var vist på flg.: 2.5, 2, 2, 7.
    Kan de klare at blive stramet mere op eller skal jeg lade være med at pille for meget ved dem ?
    har prøvet at køre dem 420 eller 430 MHz vist nok hvor sys kunne starte op så lidt kan de klare :]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnni


    øhh hvad 10-15 km/t
    har været med i en bil der kørte ca 70-80 km/t føren havde ikke sele på forsæde pass havde sele på og jeg sad på bagsæde uden sele bag pass og det var kun forsæde pass der kom tilskade da vi kørte ind i siden på en idiot der ville lave en uvending..men rattet var dog også bukket ned om ratstammen..så hvis man kommer tilskade ved 10-15 km/t så sidder man sgu og sover
    men jeg bruger desvære meget sjældent en sele det er sikkert en ervervs skade i gamle lastbiler uden sele monteret og med mit nuværende arbejde er jeg fritaget for at bruge sele når jeg har pass med..og "glemmer" at tagen den på når jeg ikke har pass i bilen..måske lidt/meget dumt når det går lidt for stærkt hjem fra esbjerg mod kolding med 230 km/t


    det sker altså hvis du rammer et STILLESTÅENDE objekt og ikke kørende bil der har du helt anderledes form for uheld, manden skriver om at køre uden sele i byen der er mange stillestående tingester rund omkring, derudover er det oplevelser fra det virklige liv, det krever vist ikke de helt store diskutioner

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    bruger ikke sele ved bykørsel! Men selen kommer på i samme sekund jeg nærmer mig et byskilt med stregen over, først der føles det forkert uden!


    det er nok med 10-15 km/h og så har du probs med de fleste ribben plus et dyrt besøg hos tandlægen, så er det jo der du må selv om det :boxed:


    generalt så synes jeg at folk er sidsyge hvis de ikke bruger seler, de er monteret af en eller anden grund ( rede livet ?( ) det er jo lige som at dyrke sex uden kondom/anden prevention for at være sikker på at kæresten IKKE blive gravid :))


    P.S. der blev nævnt styrthjelm, håber ikke at det er i forbindelse med bilkørslen for så er vi lidt for forsigtige :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Jep - Før andre gør det :P hehe..


    Fandt lige en gut der har en brugt bagrude, og som også vil montere den for mig til den ringe sum af 500,-
    Superb :)


    det vaqr da en yderst fornuftig pris, va' :clap:


    glad for det ikke re min vogn for sjovt fand jeg prisen ( x10 8o )

    synes at du skal starte helt forfra. skriv et velformuleret trådnavn, definer dit spørgsmål og specs så de passer sammen og førs der kan du få lidt hjælp af alle de kloge her på forumet 8)


    vilkommen til Tweak :D

    office pakken er vel obligatorisk :))
    ellers har jeg en hel masse lort som bruges ind i mellem : Skype , win rar, ATItoll, 3DMark free ver. x2, divx, java, ad-aware fra Lawasoft, "popup-manager", og meget mere af den slags små programmer der hjælper en i hverdagen :]

    oooooooo, stupid me :O , kender ikke ret meget til det her så ta det nu pænt ik'
    har ikke tid nu, men tak for linket, skal nok benytte mig af dette service så i kan få lov til at se nogle fede vogne :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    der har vi en fornem TT:


    dernæst yders fornem Skyline :


    og til sidst men ikke mindst Mustang :


    PIS hvad er der galt ???