Indlæg af bauner

    Quote

    Originally posted by sehested
    han ku prøve og sige det til mig mens jeg stod ved siden af ham :))


    Måske han skulle sige det i mit åbne fjæs. Lige til en tur på intensiven på Herlev....

    Jeg tror hverken på Gud, spøgelser, intelligent liv fra rummet, Djævlen eller onde ånder.


    Vil dog gå så langt, at sige Area51 i USA kan virke lidt spooky. Men så vidt jeg ved er det kun et testområde til diverse nye flytyper osv. Om de har et eller andet rumskib liggende tvivler jeg sgu stærkt på.


    Én ting er at skule hemmeligheden om mordet på JFK, én anden er et rumskib der har været skjult for offentligheden i over 50 år.
    No f... Way

    Nej igen og igen. Mine penge skal sgu være danske kroner. Ikke ud fra noget ideologisk synspunkt, men jeg er dansker med stort D.
    Jeg har brugt 14 år (de gode unge) af mit liv i søværnet, fordi jeg mente at et godt forsvar sikrer freden. Har også været med i diverse fredsbevarende øvelse osv.
    Men ligemeget hvor meget man end gør, vil der altid være krige i U-Lande. Og jeg mener ikke at et Ja, til mønten vil gøre hverken fra eller til.
    Nogen af jer har nogle gode argumenter og andre en gang mundlort.
    Stem ud fra egen overbevisning - du skal jo ikke bevise noget.
    Jeg er godt tilfreds med den regering vi har (stemte selv V), og må så bare leve med konsekvenserne af mit valg.
    Plauge har et godt argument. De (politikerne) bliver nok ved indtil de får et JA. Surt måske, men jeg er da stadig fortrøstningsfuld og lever i nuet og håbet.
    Det her blev lidt langt - gaaab. Håber I kan bære over med mig.

    Quote

    Originally posted by PLauGe


    du sagde du ikke ville sladre ..


    BABY hit me one more time ..


    haha, så ved vi alle det. Er du lidt :O over det ?(
    BTW: Hvem fanden er Britney ?(

    Er jeg den eneste her inde der er gift og har små børn ?(?(?(
    Sådan en Prinsessebog ville være guf for de små.
    Jeg er sgu da medlem i Disneyklubben, Hugo´s et eller andet og får da jævnligt nogle børne-DVD.
    Er der noget galt i det ?(?(
    I min alder må man altså prioritere lidt: Kone, unger og så kommer det sidste barn - spanden, skuret, PC´en eller hvad den nu bliver kaldt i dag :)):))

    Vi har jo alle nogle skeletter i skabet og her er et par af mine:
    Fyldte springvandet på Karl Joan, Oslo med skumvædske.
    Vågned stang-stiv på en gågade i Stavanger iført fuld paradeuniform.
    Vågnet med en burger i lommen ?(?(
    Klokken er 20:19 og du er anholdt.....
    Dagen efter: "Hvem fanden har lagt en lolittadukke i min seng ?(
    Eller den med telefonen der ringer: "Tak for i går". Øhh, hvor var det lige jeg var henne ?(
    Måske også den hvor jeg måtte ned og hente en avis for at se hvad landskampen endte, selvom vi havde været i Parken aftenen før.


    Men den fedeste jeg har hørt stammer fra en gammel ven (hollænder):
    I´ve never slept with a ugly woman, but I´ve woked up with a few...

    Quote

    Originally posted by cla



    Det har du jo så ret i men det er nok de færreste almindelige PC brugere der har noget imod det, det er jo sådan de blive solgt fra producntens side også, er det ikk?


    Regler er vel til for at blive brudt, right ?(?(
    Vil da mene, at når man køber en 120GB HD, så kan man vel forvente at der er 120gigs på den. En newbi fatter sgu nok ikke den måde antallet af GB bliver regnet ud.
    Personligt er jeg sgu ligeglad med det. Har selv 280GB HD-plads og bruger vel ca. 10% af pladsen :O

    Quote

    Originally posted by Torque


    Tilfældet var jo det samme med JJR Tolkien ;)


    Mener nu ikke at Tolien skrev bogen/bøgerne til sine børn, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
    Har læst den/dem og de var sgu hårde at komme igennem 8o


    Stavebøf. Tolien = Tolkien :O


    Der er ingen der tvinger dig til at kigge på mandens HP.
    Inden du begraver manden med total latterige bemærkninger, så hiv selv fat i en voksen, og få lidt hjælp til din stavning


    BTW: http://www.baunkjaer.dk er Bauner´s site. Kedelig måske. Bliver kun lige brugt når jeg skal øve mig lidt i FrontPage :O

    Downloade musik uden at betale, og så skal det være lovligt ?(?(
    Well in you dreams X(
    Man skal vidst have den originale CD og passe godt på den. Er ikke lige helt inde i lovgivninge ang. dette emne, men man skal vidst passe godt på hvad man laver og har liggende af diverse skiver.
    Kunsterne skal jo også have mad på bordet, og det får de vel kun ved salg af deres produkter....

    Quote

    Originally posted by newbie
    kæmpe nederen at jeg ik får nogen replies osv når andre får over 100 og jeg får 4 og de er posted ved samme tid ;( folk gider ik engang at læse mit crap. thumbs down, troede at folk var villige til at hjælpe herinde men næe nej


    Hvad er lige dit problem. Hvis du nævner det er det da muligt vi kan hjælpe dig :P

    Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    Du har lavet 2 posts i alt, og det ene er det her hvor du klager over at folk ikke svarer.


    Hvad er den anden så ?(?(

    Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    kan godt være jeg lyder dum , men hvorfor søger du ikke bare på www.edbpriser.dk ville da være rimlig nemt at finde et billigt grafikkort selv så ;) :] , eller hva!


    Det har jeg skam gjort. Men jeg mener bare at jeg en dag løb ind i en side der hed noget i stil med http://www. billiggfx.dk.... Kan sgu bare ikke finde den igen.
    Det ender nok bare med at jeg smutter ud på Falkoner Allé og ser hvad jeg kan finde....

    Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    Skal til jobsamtale i dag , som Lagerchef/computersamler i et firma der laver totalløsninger med pc´ere / bærbare , er det bare mig eller skal man bare være en smule nervøs inden man kommer igang med selve samtalen ?? , lige så snart samtalen er i gang forsvinder al nervøsitet . håber sgu jeg får jobbet , kan godt bruge de extra monetter .


    BTW !! wish me luck


    Hvis man ikke er en smule nervøs, risikerer man at virke overlegen/arogant, hvilket helt sikkert ikke er nogen hjælp ved en jobsamtale.
    Et par pæne bukser, skjorte og slips kan anbefales. Og så skal du bare være dig selv (hvilket kan være svært hvis man ikke er til skjorte og slips) , og have tjek på det hele. Forbered evt. et par spørgsmål


    Held og lykke med det, og lad os lige vide hvordan det gik. Også hvis det skulle gå dårligt. Del dine erfaringer med os andre ;)
    Krydser fingre og tæer for dig :baby:

    Quote

    Originally posted by Berleburg
    Skulle måske nævne, at jeg også synes, at Harry P. er genialt.


    Sjændent har en bog kunnet holde mig så meget fængslet. Rigtig gid historie synes jeg.


    Kan evt. anbefale dig at læse noget Robert Ludlum. Eller Tom Clancy.


    BTW: Læser mange bøger og samler lidt på lortet...