din hjemmeside

  • det var da utroligt som i gutter herinde kan blive kæphøje og bagkloge så snart i ik kan fatte nnoed sjov...


    jeg skal nok lade vær fra nu af...det er åbenbart et par triste personligheder jeg har med at gøre her... X(


  • Lillesøster? No. Det er rent faktisk min kæreste ;) - og selve teksten i sangen har ikke så meget at sige faktisk, da det blot er en af 'vores' sange :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • ROFL... no offense.. men for satan.. haha... lillesøster ... :]


    Du ska se hans gamle designs.. og hans nye.. de er for fede... 8)


    Min hjemmeside: http://www.wrah.dk ... dansk grafik community, men den er ikke blevet opdateret...

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    det var da utroligt som i gutter herinde kan blive kæphøje og bagkloge så snart i ik kan fatte nnoed sjov...


    jeg skal nok lade vær fra nu af...det er åbenbart et par triste personligheder jeg har med at gøre her... X(


    uha da hvor jeg bider mig i læben og læser Soltanis indlæg en ekstra gang ;)

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    tak tak :)


    pop-ups?.. tjaeh.. "money makes the world go round and round".. (er det ikke fra Cabaret?)


    he he - man kan jo vælge om man vil have hele siden fyldt med alt muligt crap eller ha' reklamerne i vinduer for sig. Forstår godt dit valg ;)

  • Jeg har det sådan med reklamer at de er et nødvendigt onde.. folk tjener penge på dem, incl mig selv, så jeg har ikke noget imod dem.


    Hvis folk ville betale x antal tusinde om måneden for at fjerne dem, så ville jeg da gøre det.. men udsigterne til dette er lidt lange ;)



  • Nope - har skam ikke noget budskab - synes bare den lille "trold" er sød - og så har datterens begejstring for en vis dame vist smittet lidt af på mig.....


    Ved godt hvordan man staver til troldmand - men søg efter wizard på google - så forstår du hvorfor jeg staver lidt alternativt..... ;););)


  • Der er ingen der tvinger dig til at kigge på mandens HP.
    Inden du begraver manden med total latterige bemærkninger, så hiv selv fat i en voksen, og få lidt hjælp til din stavning


    BTW: http://www.baunkjaer.dk er Bauner´s site. Kedelig måske. Bliver kun lige brugt når jeg skal øve mig lidt i FrontPage :O

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Måske en hentydning/ opfordring til at du godt kunne lave lidt federe indlæg ;)


    Btw => Har desværre ikke nogen side at vise frem. Kan ikke tage mig sammen til at komme igang :(


    Kender det godt, jeg gider bare ikk.
    Indtil videre har jeg lavet http://www.SjQLunD.1go.dk men den er kun med min computer + lidt andet..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Der er ingen der tvinger dig til at kigge på mandens HP.
    Inden du begraver manden med total latterige bemærkninger, så hiv selv fat i en voksen, og få lidt hjælp til din stavning


    BTW: http://www.baunkjaer.dk er Bauner´s site. Kedelig måske. Bliver kun lige brugt når jeg skal øve mig lidt i FrontPage :O


    Din er sgu fed nok bauner, eller den er i hvert fald speciel :))


    Og jeg kan godt lide din link side bubbi, det er nice de lyser op når man bevæger musen hen over linkene

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND


    Din er sgu fed nok bauner, eller den er i hvert fald speciel :))


    Og jeg kan godt lide din link side bubbi, det er nice de lyser op når man bevæger musen hen over linkene


    Takker. Faktisk aner jeg ikke hvad jeg skal med den, men jeg fik 100MB server-plads da jeg købte domænet, så hvorfor ikke bare lave et eller andet ?(?(
    Jeg er faktisk igang med noget seriøst for en malermester jeg kender. Bare ærgeligt at det er en ven, da jeg sikkert ville kunne tjene lidt honning på det :P