Indlæg af bauner

    Efter min mening er det kun en udstilling af det værste fra Amerika - så hellere lidt leg med ungerne. Men vi er jo alle forskellige, så kig hvis I vil, og lad være hvis I tør...

    Rigtige mænd er ligeglade med alder osv. Selvfølgelig ser vi da LOTR. Omend det kan virke lidt hjernedødt, har jeg selv købt De To Tårne, så jeg har begge to på DVD. Har ellers set begge to i biffen med min knægt 8o Må, med et glimt i øjet, tilstå at jeg er fra 66, og har set Titanic med tårer i øjenene :O

    Jeg har handlet hos dem én gang, og det var fordi jeg lige stod og skulle bruge et billigt kabinet hurtigt. Det kom dagen efter, så på punkt er der sgu ikke noget at pibe over. Husk lige på, at når ting skal krediteres eller omvendt, så sidder der sikkert en eller anden og ornder det i deres bogføring. Rom blev ikke drukket på én dag.
    Jeg har før fået dårlig service ved e-handel men altså ikke hos PC Focus. Én dårlig transaktion er ikke ensbetydende med konsekvent dårlige af slagsen.. :P

    Chippen :)) er min ven. Han har altid et eller andet guf billigt. Hvis du kigger i andre fora end dette vil du opdage at han tit bliver svinet til. Jeg skriver dette for at fortælle, at jeg aldrig er blevet røvrendt af ham. Har kun fået kvali varer og god support. Efter min mening kan du trygt handle dér. Jeg fik fremragende support til at lave en fanbus ud fra et samlesæt han solgte mig.....
    Han har også nogle fede guides til casemod på sin side, som du roligt kan bruge... Hvis du mangler noget af det grej du oplister så køb det endelig.. :D

    Ser rigtig godt ud, og du får vel rettet de fejl som de andre har nævnt. Indkøbssedlen ser OK ud. Når jeg laver sådan en, så viser konen mig bare en til Føtex som selvfølgelig er meget vigtigere X(

    Jeg er ikke den store filmkender, men LOTR er nok det fedeste jeg har set. Tog min søn med ind og så begge to, og har siden hen købt dem på DVD. Den sidste har stået en lille uge, og er kun købt fordi det pynter i samlingen. Har ikke set den på DVD endnu...

    Jeg har samme færdigkøbt kit i begge mine mods. Mest fordi jeg kan lide dem, og så mener jeg det kan være temmelig svært at få siden til at blive rigtig pæn uden H-strip.
    Casemod er individuelt og det er smag også. Held og lykke med det....

    Så sjældent som muligt, da jeg syntes det tager en helveds tid at få hele lortet op og køre igen. Ikke så meget selve Windows men alt det andet. Det værste er sgu registreringen. Sidst var da jeg havde købt nyt bundkort og jeg blev sgu næsten telefonisk afhørt at en MS-suporter. Jeg blev godt sur og sagde, at hvis det var så stort et problem, kunne jeg jo bare bruge den corporate edition jeg havde liggende. Den kostede også kun 1/10 af den originale XP Pro jeg sad og rodede med. Supporteren blev gnaven, men jeg fik dog en ny kode. Men jeg spildte en lille time på det lort. Underligt med så dårlig service i et firma der tjener kassen på alle os hårdtarbejdende stakler, som næsten er tvunget til at købe deres ellers udemærkede software... Hvis de dog bare ville sætte prisen ned til 1/3 ville de sikkert slippe for pirat-kopier i den målestok vi ses i dag, og stadig tjene godt med penge. Men mere vil åbenbart have mere. Undskyld dette Off-Topic - det måtte bare ud. Jeg formaterer kun når det er nødvendigt. Ellers bruger jeg diverse små-programmer til at fjerne alt det lort jeg får installeret hen af vejen.

    Det er min erfaring med MSI at de viser en OK temp. I hvert fald i BIOS - deres software er som så mange andre noget shit. Jeg har ladet mig fortælle, at det bedste er en probe det rigtige sted. Har bare ikke selv fået taget mig sammen til at bruge den T3 jeg har i mit Lian Li til noget fornuftigt. Men den ser sgu smart ud....hehe

    Lukker den også ned med det samme. Har faktisk aldrig læst hvad der stod. Men du har da en pointe der. Er der noge tmed at pop-up-killers også gør at man ikke kan se billeder på hjemmesider (thumbs)??? Hvilken killer skal jeg installere og hvor finder jeg lige sådan en??

    Min mor græd da hun fik et tilsvarende brev fra mig.... Hun er dog blevet udskrevet og kan grinde af denne her..... Fed historie. Har stadig lidt ondt i maven. Grønne kyllinger??

    Tja, det eneste spil jeg har prøvet hvor man kunne lære noget var Backpacker..... Har desværre ikke selv tiden til spil. Og det interesserer mig faktisk heller ikke så meget. Men jeg kan nemt forstå dem der mere eller mindre er afhængige af den slags. Jeg har de fleste "fede" spil som mine børn bruger. Jeg har jo ellers en maskine der næsten er skab til spil, men det bliver aldrig rigtig til noget. Købte et MS Sidewinder Precission2 joystick for et par måneder siden, sammen med et fly-simulator-spil. Indtil videre har jeg ikke engang fået taget mig sammen til at installere spillet. Ellers bliver det kun en meget sjælden gang til lidt Quake3, eller Wolfenstein via hjemmenetværket...