Halflife 2 officielt udsat!!! Nooooooo!

  • Jeg tror du skal spise brød til, det ligner mere en sensationshistorie lavet af shacknews. Men hvis det passer skal du tage det som et mandfolk og gå ud og tudbrøle.

  • Eller kan det være en meget dårlig joke postet af shacknews, fordi de ved hvor mange ængstelige fans der har ventet på dette spil i lang tid? Nej vel?


    tankabbot

  • Quote

    Originally posted by tankabbot
    Jeg håber så sandelig at du har ret Bastard! Det gør jeg...


    tankabbot


    Ja ved du hvad? jeg går ud og hænger mig selv, hvis den bare kommer ud 1 dag senere en annonceret.

  • Quote

    Originally posted by Bastard


    Ja ved du hvad? jeg går ud og hænger mig selv, hvis den bare kommer ud 1 dag senere en annonceret.


    Hvilken stupid ting at gøre.....
    På den måde oplever du jo aldrig spillet :D

  • Er sgu ligeglad... :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    ;( Tja, giv mig et ring. Jeg har sikkert noget reb i kælderen... :P:P
    Det er jo kun et spil, mand.


    Doooooh, jeg ved sgu da godt det er et spil, det er også derfor det er ret vigtigt det kommer ud på den fastsatte udgivelsesdato X(

  • Bare de stadig laver en bundle med 9800XT og HL2, så er jeg glad. + Det giver mere tid til at spare op. :P


    Damn jeg glæder mig. :)

  • Fuck amigaone... Hva´kan vi bruge det til?? Ikke en skid!


    Nej hør nu her! Folk som har set grafikken og mulighederne i dette spil, har ventet savlende på dette spil... Så jeg forstår udmærket folks reaktion!


    Har hentet rebet nu mangler jeg bare en træbjælke jeg kan binde det fast i.... ;-)


    tankabbot


    Tankabbot som klart mener at Halflife 2 bliver årets spil!!!!!!!!!! Ubestridt!

  • Quote

    Originally posted by gINCAKe
    fuck HL2.......


    godt jeg har købt mig en AmigaOne... 8)


    Tja så vidt jeg ved , ventede du sgu også som et lille barn på HL2 ;)