Hvor gamle er i???

  • Huh.. det lyder dy.. jeg mener nice! ;)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Tjah - det er jo ik' mer' end 1½ måned siden der var en der spugte om det samme :rolleyes: Men okay denne poll synes jeg er god, da den ikke er specificeret helt ud i den "øvre del" 8) - som den sidste var. Den var ret så afslørende :( - Der var nemlig kun "en" som havde markeret ved 50+ ;) :D


    I øvrigt så ka' jeg kun tilslutte mig det der med erfaringer og mere viden - som nogen jo har - i forhold til alle de unge "grønne knægte", som der jo er en hel del af herinde ;) Men bare rolig gutter, i kommer også op på samme niveau om ca. 20-30 år. Og når den tid kommer - ja så er vi andre - ihf. nogle af os blevet pensionister og skal forhåbentlig til at nyde vores otium 8);)

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Huh.. det lyder dy.. jeg mener nice! ;)


    Det bliver nok begge dele.


    Vi har ca 400 unge studerende mellem 20 og 30 inde på jobbet (flest piger) - så det er jo perfekt til en go privatfest ;)


    Har selv håndplukket selvfølgelig :) ha ha


  • Du Aerial - fester du ik' li' ret meget for tiden ;)?( og forresten hvo'n gik den sidste fest ?(;)

  • Mor påstår jeg er født i 1966 og hun må jo vide hvad hun snakker om, så det hedder 37 her.


    Mener helt klart at de helt unge her inde, burde udvise en smule mere respekt for de ældre, da vi trods alt har en hel del mere livserfaring end dem selv.


    Hvis jeg beder om hjælp er jeg sgu ligeglad med om den kommer fra en knægt på 14 eller en rigtig mand på 30+, bare hjælpen er OK.


    Har i øvrigt fået løbet hornene af mig, og er i dag gift og har to pragtfulde piger på henholdsvis 2 og 4 år.


    Der er altså andet i livet end lige PC´ere. Men det må sgu da egentlig være helt fedt at sidde som 14-15 årig i dag, og have hele livet foran sig og alt det som det kan bringe af glæder osv.


    Udemærket poll i øvrigt - bare sur røv at jeg faktisk ligger i den lidt mindre heldige ende af den :)):))

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Du Aerial - fester du ik' li' ret meget for tiden ;)?( og forresten hvo'n gik den sidste fest ?(;)


    Jo tak sidste fest var fed :) vi endte op på 2500 mennesker med fri bar hele aftenen i Bella centeret ;)


    og jo fester vel lidt meget. Blev single for et par måneder siden (ikke af egen fri vilje) så efter et par uger hvor jeg isolerede mig selv med mine comps og pizza trænger jeg til at komme lidt ud.
    Lidt surt at give en kæreste en rejse sydpå som gave og så miste hende et par uger efter. Og som prikken over i'et tager hun sin eks med på den rejse :(



    Lige nu kører jeg efter en simpel (måske lidt latterlig) regel :


    - De skal være blondiner
    - De skal se så godt ud at folk vender sig efter dem på gaden.
    - De skal være til at score.


    Er ikke ude efter en fast kæreste. Er bare ude og lege forbruger tror jeg.


    Og i sådan en situation kan deres hjerne godt komme i anden række ;) *G*


  • He he he... Minder mig om dengang jeg havde et
    40 kvinder harem.... Det var tider :))


    Et lille tip til dig så:


    Hvis du vil dyrke sikker sex så gør følgende:


    Tag en 4-5 piger med hjem,
    så er du sikker på at på sex. :))


  • Den er s.. da ik' latterlig - jeg synes den er fjong - altså den der regel du snakker om. Jeg ved ikke om jeg er købt eller solgt i mit forhold. En gang i mellem er de s.. vanskelige - de der hunkønsvæsener - de er s.... æd.. svære at gøre tilfredse - dem der bruger hjernen for meget, altså ;) Jeg kom til at sige nogle sandheder for et stykke tid siden :rolleyes: og så har der været efterårs vejrudsigt lige siden :( Surt show !
    Tror s.. jeg ska' ud og kigge lidt på "lokaliteterne" ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Et lille tip til dig så:


    Hvis du vil dyrke sikker sex så gør følgende:


    Tag en 4-5 piger med hjem,
    så er du sikker på at på sex. :))


    Det er ikke første gang du får mig til at spytte kaffe ud over det hele.


    Du skylder mig snart et nyt tastatur ;)


    Btw => Good 1 :)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Jeg kom til at sige nogle sandheder for et stykke tid siden :rolleyes: og så har der været efterårs vejrudsigt lige siden :( Surt show !


    Den kender jeg sjovt nok godt - den der med at man kan fortælle sin kæreste alt - holder sg* ikke altid.


    Jeg nåede bare ikke til ''efterår'' i det forrige forhold.
    Men jeg snuppede hende fra hendes panserkæreste, så det er vel kun ris til egen røv at hun skred tilbage til ham ? :(


    Så ka jeg lære det :) he he

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Den kender jeg sjovt nok godt - den der med at man kan fortælle sin kæreste alt - holder sg* ikke altid.


    Det har du ret i. Hvis konen/kæresten spørger hvor
    mange forhold du har haft, så lad endelig være med
    at svare på denne måde:


    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, dig, 9, 10, 11, 12 ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Det har du ret i. Hvis konen/kæresten spørger hvor
    mange forhold du har haft, så lad endelig være med
    at svare på denne måde:


    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, dig, 9, 10, 11, 12 ;)


    ROFL HE HE, ja det kan godt give lidt problemer så...


    :))

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Det har du ret i. Hvis konen/kæresten spørger hvor
    mange forhold du har haft, så lad endelig være med
    at svare på denne måde:


    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, dig, 9, 10, 11, 12 ;)


    ha ha :) Fed humor du har ;)