Indlæg af UltraGamer

    Top of the line grafregner, kan foretage avancerede statistiske beregninger m.m. Har USB så den kan kobles til PC.


    Velegnet til gymnasie og videregående uddannelser.


    Sælges da jeg er færdig med det matematik jeg skulle have i dette liv :hb:


    Jeg kan ikke finde kvitteringen, men kan skrive under på at den ikke er varm.


    Nyprisen er 1300.- og den er købt sidste år.


    HBO 450.- pp


    Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis jeg finder prisen for lav.

    Sælger denne for en veninde.


    Apple G4 i B/W Tower kabinet sælges.


    Specifikationer:
    500 MHz G4 Processor med 1 MB Cache
    100 MHz Bus
    128 MB Ram
    10 GB Harddisk
    Superdrive (DVD-brænder)
    2 X Firewire
    2 X USB
    1 X ADB
    10/100 Mbit netværkskort
    ATI Rage grafikkort med VGA
    VGA-adaptor til Macskærm medfølger


    Panther 10.3.7 installeret. Diverse programmer kan medfølge efter aftale.
    Virker 110%


    Byd!!

    I er sgu da for nærige herinde. Den billigste jeg har kunnet finde koster 537.- med porto på edbpriser.. Den jeg sælger er 1 måned gammel og aldrig brugt.. Nå men jeg lukker auktionen nu. Varen er solgt til 400.- + pp

    Webcam sælges. Jeg har fået det i gave sidste måned, men aldrig brugt det. Det drejer sig om et:
    Logitech Quickcam Zoom USB
    Features:
    Formater: 640 x 480 / 640 x 480 / 32-bit / 30 frames pr. sekund
    Hastighed ved digital videooptagelse: 30 frames pr. sekund
    Opløsning (Billede): 640 x 480
    Opløsning (Video): 640 x 480
    Optisk sensor: CMOS
    Lydindgang: Integreret Mikrofon


    Leveres som NY komplet med garanti, emballage og tilbehør (Installations-CDer etc)


    [Blocked Image: http://www.upit.dk/u/quickcam.jpg]


    Sælges for højeste bud.

    Jeg har et Logitech Quickcam Zoom der er købt for en måned siden og som jeg ikke bruger.
    Jeg vil gerne bytte den til en HD, det skal være en ATA disk, 7200RPM og minimum 60 GB eller skal der penge oveni. Jeg bor i Århus så det ville være fedt hvis der er en i nærheden....


    Hvis du vil køre 140 km/t så gør det på en motorvej!! Du bringer andres liv i fare ved at køre som en debil. Jeg bor selv et sted hvor nogle jævnaldrende kører ræs og en kvinde blev påkørt og dræbt for få måneder siden. Desuden er vejforholdene på autobahnen også bedst til hurtigkørsel.