Indlæg af UltraGamer

    Glemte lige.....


    Desuden ville jeg ikke vælge Fiat da de er særligt udsatte for rustangreb i det danske klima. Gå hellere efter en Peugeot 106/205, Citroen AX/Saxo. Peugeot har de laveste reservedelspriser.


    Hvis du køber en Fiat så sørg for at finde en hvor den tidligere ejer har givet mindst en omgang Pava eller tilsvarende.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    Jeg ville bare høre til dem som HAR bil ... hvad de giver om md.


    har en lille ny FIAT 1.1 L i tankerne. ( Som jeg sagde i indledningen jeg skal bare fra punkt A til B)
    Er selv 24 år (venter nok til jeg bliver 25, der skulle kaskoen være lidt lavere end 18-24)



    Hej Du
    Jeg har lige udskiftet min Citroen AX med en Peugeot 306 Toscana fra 2001. Da jeg selv kun er 23 år har jeg ikke råd til at have forsikringen i mit eget navn. Tilbuddet lød på 30 kilo årligt med kasko. Nu fungerer det sådan så min far står på registreringsattesten. Og jeg ¨låner¨ den af ham.....
    Mine mdr udgifter ligger på 650.- + benzin. Hvor meget du skal betale månedligt afhænger meget af om du er i stand til at lave reperationer selv. I så fald skal du kun betale for selve reservedelene. Og husk at der skal ALTID laves noget på en brugt bil. Det skulle der såmænd også på min Toscana der blot er 3 år gammel. Sørg for at få 6 mdr garanti med. hvis sælgeren kun vil give dig 1 mdr så er det fordi han ikke kan stå inde for det han sælger..


    Men altså 650.- om md for kasko+ansvar+ejerafgift. Dertil kommer en 3-5000.- årligt til service, undervognsbehandling, reperationer osv.

    Jeg prøver endnu engang efter en elendig kommunikation med en person (¨host¨ WiruZ ¨host¨ ¨host¨), der sagde han ville købe kortet.....


    Point Of View 6800 Ultra (AGP) med 256 MB DDR3 RAM sælges.
    1 mdr gammelt, kvittering, original emballage, manualer, kabler, og 23 mdr restgaranti. Sendes kun ved forudbetaling eller afhentning i Århus.
    Følgende spil medfølger: Prince Of Persia, Commandos, Tomb Raider, Far Cry kan indgå efter aftale.


    Pris fra 3200.- så kom med nogle bud.


    Hvis du ikke er sikker på at du vil købe så lad være med at spilde min, de andres og din egen tid på at byde. Jeg venter ikke i dagevis på betaling. Handlen skal afvikles hurtigt ellers ryger det videre til en anden byder.


    Før du byder så læs hele denne tekst igen så jeg undgår spørgsmål som: ¨kan du sende pr efterkrav¨ og ¨jeg kan betale dig den 1.¨



    Har du et kort der kan indgå i handlen så kom med et bud, det skal dog være et billigt kort da jeg ikke skal game mere foreløbigt...


    Jeg giver den et par dage.


    På forhånd tak.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af WiruZDK
    byder 3600


    btw - han spurgte hvor den bios kunne hentes og hvad skulle den evt hjælpe ?


    Noteret. Btw kunne det være muligt at oprette en tråd med bios-tingene.... Det har ikke den store relevans for min auktion ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrgamealot
    3500 pp budt herfra. du sender bare dit kontonr på pm'en.


    Har du overvejet at ændre profilnavn efter salget ;)


    Noteret. Som skrevet lader jeg lige auktionen køre et par dage... Jeg har tænkt lidt på navnet VintageGamer :-) Og dette er ikke en joke ;-)

    Så ryger overnstående kort på auktion. Det er et Point Of View 6800 Ultra med 256 MB DDR3 RAM.
    Nypris 4400.- m. porto.
    1 mdr gammelt, kvittering, original emballage, manualer, kabler, og 23 mdr restgaranti. Sendes kun ved forudbetaling


    Følgende spil medfølger: Prince Of Persia, Commandos, Tomb Raider.


    Jeg lader budene starte ved 3400.- og slutter auktionen om et par dage (cirkus).


    Desuden er der tale om AGP-versionen af kortet.
    PSU power krævet er 380W

    Hej
    Nej jeg kan ikke slutte før tid. Jeg lukker auktionen i morgen kl 18 (dvs søndag d. 5/9-04 kl 1800). Medmindre der betales via paypal kan jeg tidligst sende tirsdag da jeg jo lige skal have registreret indbetalingen.....