Indlæg af UltraGamer

    Jeg sælger mit Logitech MOMO Racing Force rat, der er købt i Februar i år. Rattet er udstyret med pedalsæt og gearstang. Det hele er i perfekt stand og som nyt og med kvittering. Kun brugt til NFSU. Se evt linket her:


    http://www.computercity.dk/Pro…t.aspx?Identifier=DK26311


    Jeg sælger kun ved forudbetaling da det er for dyrt at sende pr efterkrav ;( Jeg vil have et sted omkring 4-500.- for rattet så byd bare løs ;-)


    Kan du betale via Paypal så slår jeg 10% af prisen :D


    Jeg lader nok auktionen køre et par dage...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Nu har du da vist en del dårlige sider af dig selv...har du nogen gode?? :boxed:


    Edit: For at være provokerende, "rav" er noget man finder ved Vesterhavet ...


    Det synes du måske. En ting jeg ikke forstår er hvorfor du kommenterer i tråden?? Hvis du ikke vil købe hvorfor så skrive i tråden... Du kunne gå ind i et andet forum og skrive at 130.- for et brugt spil generelt er for meget... Der er ingen grund til at lave rav i den her (hvilket nok allerede er for sent..)


    Jeg kan slet ikke følge dig i at 65% off prisen på et 2-uger gammelt spil skulle være for meget at forlange... Men du ved det jo også godt... Du laver bare indlæg for at lave indlæg ikke sandt?! :))


    Men altså.. Det er et generelt problem her i forummet... Lad os sige at Per sætter noget til salg:
    INDLÆG 1:
    ¨Jeg vil sælge et Asus P4C800 Deluxe, 6 mdr gl, mindstepris 600 og jeg lader budene starte ved en plov¨ / Per
    INDLÆG 2:
    ¨Jeg synes 600.- er alt alt for meget¨ / Fjoghoved
    INDLÆG 3:
    ¨OG???? Ehm... Var det et bud??!!¨/ Per
    INDLÆG 4:
    ¨Nej jeg syntes bare det var vigtigt for hele landet at vide hvad jeg synes, fordi min mor har fortalt mig at alt hvad der ryger ud af min mund er guldkorn¨ / Fjoghoved
    INDLÆG 5:
    ¨Jamen ok... Kan jeg få lov at fortsætte auktionen? :)) ¨ / Per




    ... Jeg håber du kan se hvad jeg mener :cheers: ... Desuden har jeg lukket tråden da min lillebrors kammerat har købt det (til 130.-) ;-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af WinterSilence
    Du ka sgu da ikke seriøst starte en auktion ved 75 kr og så er der en der byder 75 kr og så siger du at du vil hæve den til 130 kroner ? Tag lige og have lidt pli - man sælge til den pris man har sagt - alt andet er ikke særligt pænt gjort !


    Nu sagde jeg jo ikke at jeg ville have 75.- for den?! :crazyeyes:
    Du har måske aldrig set en auktion starte med bud under mindsteprisen? ;)

    Originalspillet FarCry sælges. Køber betaler portoen. Spillet er købt for 2 uger siden. Er nu gennemført og klar til at overgå til en ny spiller.


    Spillet befinder sig i Århus hvis man skulle have lyst til selv at afhente det. Nyprisen er 350.- hos EB games.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    kan du ikke bare sende en PM?? her på forumet


    Ok jeg har sendt den til den anden add. Så må vi se om det virker, ellers må vi jo gøre det via msn.

    Hey.. Står med et pissetræls problem i Internet Explorer under XP.. Hver gang jeg åbner et link i et nyt vindue åbnes den nye side i et lille vindue som jeg derefter skal maksimere..... Den gør det hver eneste gang og husker tilsyneladende ikke min maksimering når det næste link skal åbnes... Jeg er ved at koge over det nu.. Det er pissetrælst X(


    Nogen der har nogle foreslag... ???


    Har du det til PC? Eventuelt med expansionsættene... Jeg er med på en køber hvis det er...



    Jeg har nu kigget mig lidt omkring og der findes jo rent faktisk nogle WH40K spil.. Prøv at se her fx. Et spil der kommer til september det ser fedt nok ud:


    http://pc.gamespy.com/pc/warha…r/527877p1.html?fromint=1

    Quote

    Oprindeligt indlæg af UltraGamer


    Hej C-K
    Jeg har mailet dig...


    Jeg mailer dig fra en anden addresse så.... Måske der er gået noget galt...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested
    hmm den der store edderkop ting med kvindekrop, hvon fann får man nakket den ????


    Så vidt jeg husker ligger der en adrenalinsprøjte i rummet et sted, ellers er det bare at sidesteppe lidt med shotgunen.... ;-)

    Kan i huske den gamle Gremlin klassiker Space Crusade til Amiga og C64?!


    Efter min mening det fedeste spil nogensinde... :D


    Er der nogen der ved om der findes lignende spil i denne WH40K-genre?


    Jeg tænker ikke nødvendigvis på nye produktioner, men bare nogle spil der efterlever den samme stemning og det samme gameplay...


    Nogle links ville være fedt ;-)