Indlæg af Muffe

    Filmen var helt anderledes end jeg havde forventet, meget mere storyline istedet for rå action braller, som jeg havde forventet, den var rigtig god.. Bare synd at de overdækkede historien fra Pitch Black.. I Pitch Black var han en lovløs som havde betalt sig til et par Nightvision øjne, men i Chronicles har de overdækket den gamle historie med at han havde løjet om de øjne, fordi det var nogle han altid havde haft..


    Men overall en GENIAL film.. glæder mig SÅ meget til de efterfølgene.. :clap: :D :T


    Hehe.. Havde nu heller ikke forventet at det var perfekt.. Filmen var overall god.. jeg vil give den 4/5 tror jeg.. God oplevelse.. Men hvad.. Jeg syntes jo også King Arthur var monster fed, og det syntes en del jo den ikke var.. :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Var også inde og se den igår, sindssyg fede actionscener med de robotter der :)


    Den var dog proppet med klicheer og halvdårlige vittigheder (Som f.eks. "Atchu - I'm allergic to bullshit").


    Ville nok give den 3/5.


    Jaer.. Fed film, men også en smule dårlig historie, fx. virker filmen som om at verden ikke er større end Amerika.. :) og det der med Ghost segments of Data holder jo heller ikke en meter, medmindre det er noget bio datalager eller sådan noget de bruger i fremtiden..

    Var lige inde og se I, Robot på premieren i går.. Fed film..


    Ikke sådan, WOW fed.. men godt action spækket.. den er et glo værd.. :)


    "Atjchuuuu... ... Sorry... ... I'm allergic to BULLSHIT!" - Will Smith


    Hehe..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Har fået et par stykker.


    Første gang i Billund by med 79km/t (langt fra centrum, på en industrivej). 1500kr.


    Anden gang gennem Nørup. Kostede en orienterende køreprøve og 3 års betinget frakendelse af kørekortet, samt 3000kr i bøde.


    Det var da ikke så fedt!?


    Anyways.. Tillykke med Føsdagen!!

    Hehe, skal selv ind og se den.. Den er garanteret SÅ fed..!!!!!


    så har i selvfølgelig set Pitch Black.. ? Hvor Riddick "kommer fra".. den film er SÅ sej.. Det er der jeg hørte om ham første gang.. altså.. Riddick :D

    Altså, jeg er typen der trækker stikket ud når det lyner og tordner.. Men du hørte det ikke eller hvad?


    Træls nok for dig, men så kan du vel lære at trække lortet fra.. hehe


    Ej, gasser bare, det er fanme træls, har selv mistet en com. på det engang.. min første computer, en IBM endda.. :boxed: