Indlæg af Muffe

    Jeg skal bruge et par gode ram.. 2x256, gerne ligesom Corsair XMS TwinX PC4000, eller Kingston HyperX PC3500 eller lign..


    Meget gerne BH-5 chips.. ;)


    har set at ram i den størrelse og "kvalitet" tit går til priser mellem 700 og 800kr, så det er nok også deromkring jeg er interesseret i at betale..


    Jeg forbeholder mig retten til alt.. :P

    Hvordan ligger volt?


    Det virker lidt farligt at byde på noget du ikke kender alderen på, men.. ridser? enorme støv mængder?


    Kan lægge ud med 250kr..

    Har 1024/256, og klager ikke..


    Vil bare gerne have 1024/1024.. ved ikke hvad jeg skulle bruge en så str download rate til, som nogen af jer har, det er kun godt til LAN, som jeg sjældent bruger, og hverken mIRC eller Soldat bruger min linie fuldt ud, og kan ikke se forskel på page load fra 10mbit og 1mbit, i hvert fald ikke det helt store, sjældent jeg ser hjemmesider med flere billeder på flere Mb..

    Epox er ikke så fedt til høj FSB, imho..
    og syntes også dens memory performance er lidt skuffende..


    Men.. Back to Abit.. De kort er kendt for at toast'e biosen.. så det er en god idé at hot flash'e sig en backup af sin Bios ligesom jeg gør på mit AN7..

    En af mine venner får 13500 i 3Dmark 2003, med std. clock speed på sit PoV 6800GT..


    3,2@3,8Ghz Prescott
    P4C800 DLX
    PoV 6800GT std. speeds
    Geil Ultra PC4400 @ 1:1 240Mhz
    2xRaptor Raid 0


    osv.

    Et kort som er set ramme 240+FSB er fx. Abit AN7, fordi den køre bedre med høj Vcore og FSB end NF7-S Rev 1/2


    Så derfor tror jeg et Abit AN7 med TicTac Overclock Mod bios ville være det bedste, har også selv lige købt et AN7 som jeg venter på at få sendt hjem til mig selv, og det får en TicTac bios og så skal den rykke 2,8Ghz af på min Barton :)

    Filme i Windows


    Har tit leget med fraps og andre programmer til at optage OpenGL :)


    Men nu vil jeg gerne lave Photoshop guides uden at skulle skrive alt for meget, og uden at skulle tage masser af screenshots.. nemli' ja.. jeg vil filme hvad jeg laver, full screen med musse markør og hele svineriet..


    How do i do that? huh?

    Helt klart Yamaha Jog, den kvalificere sig i alle de ting du skrev..


    Den er ret rap at se på, den stejler nemt, kan komme til at køre rimelig stærkt og så køre den dejligt!..


    Har selv en, den køre bare ikke mere fordi Politiet tog delene.. (Læs: Alt) :)


    Så nu har jeg en Honda Melody, den er fanme også lille, og køre fint.. :P

    Eneste grund til at jeg nogensinde bruger No CD crack er at jeg er så skide træt af at skifte fra CD til CD når jeg skal spille andre spil..


    Spasser spille producenter!


    Men løsningen må vel bare gå hen og blive at jeg køber 15 cd-rom dreve!

    Du filmer da lige det hele, ikk? Elsker film..


    Anyways, kan du røbe prisen, evt. literpris, og efter forsøget kan du lige fortælle lidt om forbruget?


    Jeg er nemlig snart klar på mit setup til verdens højeste overclock procent.. Vil ikke røbe noget endnu, men det bliver stort, og CPUen er villig, allerede med vandkøler @ fryseren.. :)

    Øhm.. Mind ham lige om at en Thunderbird bliver fandens varm.. :)


    Få dig en ordentlig temperatur måling, og en masse køling, så clocker Thunderbird fint.. Få nogle syge ram, og kast en masse FSB efter den.. Det kræver bare køling...... køling nok :)