Indlæg af Muffe

    Jeg har 3 liter Destilleret vand, som min Mutti ikke skal bruge til sit strygejern og det kan jeg vel godt bruge til vandkøling?


    Men til sagen..


    Hvad er forskellen på Demineraliseret vand, og Destilleret vand!?


    Og gør den ene eller anden noget specielt i systemet, kører rent kobber..

    Det er et Asetek Antarctica kølehovede, med Push Fittings..


    Og cylinder formede plexi var noget min far havde til at ligge, så ved faktisk ikke hvor man får det henne af..

    Har lige smidt billeder op, MED pumpen i.. Resevoir kan godt se lidt ridset ud, og limen i bunden ser ikke så pæn ud.. men det kan man egentlig ikke se i almindeligt dagslys, men resevoir'et får lige en slipol pudse tur mere.. :)

    Så blev det sQ blære tid.. :)


    Mit kølehovede er blevet tilpasset, jeg har fået gratis pumpe relæ og mit resevoir er færdigt, og syntes sQ selv det er fedt..


    Men resten kan ses og læses her..
    http://muffe.frac.dk/pix.php


    Jeg er et par gange blevet bedt om at poste disse ting, når de var færdige.. så værsgo.. :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af zweb.dk


    ???


    Når det er ved at blive populært.. :)


    Anyways, har lige installeret den.. har kun 1 ting at sige.. Reklamen skal væk, og fanen i venstre side skal ad h... til!


    Edit: Det er jo så 2 ting, jeg siger..

    If you wanna be happy, for the rest of your life, never make a pretty woman your wife, so from my personal point of view, get an ugly girl to marry you.


    :clap: :D

    Jeg blev så bildt ind i folkeskolen at muslimer drak tis under fasten, men det håber jeg godt nok er løgn.. :D :P :] :cheers: :drink:


    Det er dog lang tid siden.. Må have været i 8. :P 4 år siden..


    Men ved godt det er løgn.. :P


    Hvor lang tid skal i faste?

    Abit AN7 mobo. kan jo give 3,2 Vdimm uden at modde..


    Derfor har mine Kingston med BH5 rundet 240mhz med 3,2v og 2-2-2-5 ifølge ham jeg købte dem af, har ikke selv prøvet endnu :)


    Kører jo 1:1 divider, så de kører ikke så hurtigt.. endnu.. :)

    (Nejda, havde lige skrevet en hel roman, og så forsvandt det hele :boxed: CTRL+Z virker ikke?? begynder forfra)


    Jeg har handlet IRL i SHG mange gange, det er sQ fint nok, jeg render ind og henter et nummer, og hvis der er mange, så render jeg ud og hører radio i bilen mens jeg venter, og går lige ind og tjekker nummeret en gang imellem.. Men de par gange jeg har oplevet at der kun er ÉN person bag skranken, der har det gået rimelig langsomt, og lagermanden kommer tit ind og spørger til hjælp ved den stakkels frustrerede fyr som skal betjene 25 kunder som står og mumler surt over ventetiden.. :P


    Men normalt går det nu med moderat tempo deroppe, og de har altid været flinke mod mig.. Et eksempel kunne være da jeg købte mit 9800 Pro kort.. Jeg fik en papkasse der tydeligt havde været åben før, men det gjorde nu ikke noget, det kunne jo være fejlkøb og nogen har returneret..
    Men da jeg så kom ud i bilen, ville jeg lige åbne kassen, og selve pakken som GFX lå i var krøllet og klistermærket var brudt osv. så jeg gik ind igen, og han undskyldte et par gange, og sagde det nok bare var et fejlkøb, men at jeg sagtens kunne få et nyt hvis det var det jeg ville.. så jeg fik min vilje.. :)


    Men ellers er der sQ altid 2 medarbejdere og så lagermanden deroppe.. Lagermanden på rulleskøjter har jeg hørt lidt historier om.. :D


    En af mine kammi'er har været deroppe og så at lagermanden kom hurtigt forbi på rulleskøjter og pakkede pakker i et helvedes tempo.. og ligepludselig.. SMÆK, hva var det?.. et helt nyt mobo. der knalder i jorden med 100km/t.. hovsa? Børste af og op i afsendings kassen anyways.. :P


    Men overall er jeg 9 ud af 10 glad for SHG :)

    Kondesatorer, og jep.. den kan sagtens sidde der.. så må vi jo håbe at den er go' nok.. Så kan jeg måske endda lige clocke et par % eller 10 :D

    Jeg har scoret et FX 5200 til næsten NO money til min Mutter's computer.. Men køleren derpå er skod, og lejerne larmer.. Desuden er den ikke ret effektiv.. :rolleyes:


    Men jeg har en del kølere fra nogle 9600XT kort (Tak SHG, som havde en stor kasse med ting til en 10'er) og de passer underligt nok lige over på.. så ville høre om de er effektive nok? De er fra Gigabyte 9600XT kortene.. og ville høre, da de ser ud til at være bedre.. men det er ikke så fedt at min mors nye kort brænder af, selvom det var MEGET billigt, må det gerne overleve.. :P


    Men ville bare hører, er sådan en 9600XT køler go' nok?

    ASP er tamt.. Tungt, langsomt og træls kodning.. Man skal skrive dobbelt så meget for at programmere det samme som i et PHP script..


    Jeg gik selv til PHP pga. det kører så FORBANDET godt på Linux servere, og er så let og dynamisk.. :)


    Desuden er det meget dejligere at programmere i notesblok, ikke alle de der programmer, tsk tsk.. :)

    Kan ikke engang huske hvor mit navn stammer fra mere.. har haft det nick siden jeg var 10.. Det hed hvis Mufboy helt tilbage i tiden.. men det lød lamt.. :) Så det er senere hen blevet ændret til Muffe, og Muffen!


    /edit: Udtales MÅ, ikke MU

    Quote

    Oprindeligt indlæg af supersonic9
    Det godt nok lidt off topic ifht. til din tråd, men hvordan er forholdet mellem multiplier/fsb på dit Barton-system og hvor mange volt giver du skidtet? For det er sgu da et fint oc... ;)
    Har et par stænger (2x256) HyperX BH5 som jeg måske godt vil bytte med dine GEIL (2x256). Skal bare lige vide hvad det er for nogen helt præcist...


    Det er "kun" geil Value.. men de er "reserveret" ;)


    Min Barton fik 225FSB med 11,5 multiplier.. har været oppe på 230 med 11 multiplier.. og det er ikke grænsen ;) Håber at sætte nye grænser med mit nye vandkøling..


    Ikke mere offtopic please ;)