Taget i fartkontrollen ..

  • blev selv snuppet i sidste uge da jeg var på ferie oppe ved Skagen med kæresten, holdt mere øje med bilerne foran mig og bag mig, så jeg så 60km/t skiltete forsent, og kunne ikke nå og bremse ordentlig ned, havde jeg gjort det ville bilerne bag mig ha kørt lige op i røven på mig, det kostede lige 1000kr X(


    Typisk at de skal stå lige fter de skide skilte :boxing:

  • Har fået et par stykker.


    Første gang i Billund by med 79km/t (langt fra centrum, på en industrivej). 1500kr.


    Anden gang gennem Nørup. Kostede en orienterende køreprøve og 3 års betinget frakendelse af kørekortet, samt 3000kr i bøde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Har fået et par stykker.


    Første gang i Billund by med 79km/t (langt fra centrum, på en industrivej). 1500kr.


    Anden gang gennem Nørup. Kostede en orienterende køreprøve og 3 års betinget frakendelse af kørekortet, samt 3000kr i bøde.


    Det var da ikke så fedt!?


    Anyways.. Tillykke med Føsdagen!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe


    Det var da ikke så fedt!?


    Anyways.. Tillykke med Føsdagen!!


    Nej, det var mindre fedt - men igen, så kan man jo bare lade være med at køre for stærkt. Så hul i det.


    Jo tak da ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Har fået et par stykker.


    Første gang i Billund by med 79km/t (langt fra centrum, på en industrivej). 1500kr.


    Anden gang gennem Nørup. Kostede en orienterende køreprøve og 3 års betinget frakendelse af kørekortet, samt 3000kr i bøde.


    Jeg har fået 3 på de sidste 2 år.
    Alle har været fuldstændig latterlige:


    50 : Kørte 57km/t
    60 : Kørte 69km/t (Skulle jo nå lyset ;) )
    110: Kørte 124km/t


    Ærgerligt at komme af med 500,-kr hver gang.. Meeeen jeg har været heldig ikke at blive snuppet når det går en del stærkere heldigvis..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Nej, det var mindre fedt - men igen, så kan man jo bare lade være med at køre for stærkt. Så hul i det.


    Jo tak da ;)


    Jep tillykke med fødselsdagen Carlsen ;) :cheers:

  • Melder mig også lidt - Tillykke


    Blev taget på knallert :O


    Med 115 km/t på en vej hvor man må kører 70.. hmm, skulle ind og tanke.. Da jeg havde slukket motoren og hevet hjelmen af og åbnet tankdækslet - Kom der en mistænksom herre i civilt tøj gående rundt om hjørnet på tanken.. Tænkte ikke videre over det..


    Civilbetjenten: "sikken en fin knallert du har der"?


    Jacob: " Ja ikke.."


    Civilbetjenten: "Er den hurtig.. ?"


    Jacob: " Ja, lidt.. Ikke noget voldsomt"..


    Civilbetjenten: "Må jeg ikke lige se din udstødning, den er ret fed"?


    Jacob: "nej, jeg skal kører nu - Det må blive en anden gang".


    Civilbetjenten: "nej, det skal være nu - Det er Færdselspolitiet.. Må jeg se dit køre...."


    Jacob: ARH PIS.. :))


    Det var så Jacob 500 kroners gengivelse af hans dårligste oplevelse i samarbejde med hans Knallert..


    Slap med 500, da det var en førstegangs forsegelse -


    Dog fik jeg kun stellet, kåberne samt forhjulet tilbage.


    På sedlen stod der : Der var lavet konstruktive ændringer på Motoren, udstødningssystemet og der var klargjort montering af gasflaske under sædet - Derfor så færdselsbetjen Hr. X sig nødsaget til at konfiskere dit motoriseret køretøj..


  • LOL det er høj klasse det der :D



    Er den hurtig?? Ja det er den sq ;)