Indlæg af Muffe

    Vandkøling fra mit gamle rig. Har sat på Socket A processor, og nVidia 6800gt.


    Består af:
    240mm(2x120mm) radiator
    Eheim pumpe med påbygget resevoir (fra Vcore.dk)
    12v relæ til at tænde 230v pumpe sammen med computer
    Asetek CPU kølehoved
    Asetek GPU kølehoved
    Asetek Y-splitter 10mm YD til kølehoved
    10mm YD blændprop


    Alt er monteret med 10mm YD push-in fitting.
    Alt på billedet medfølger.


    BYD BYD BYD. Håber på salgspris 500kr+pp


    http://img18.imageshack.us/img18/4199/img20111016005.jpg

    Tak for advarslen.


    Dette er også en af grundene til at jeg køber HW indenfor realistisk rækkevidde af hvad jeg gider at kører i bil.. Så kan man tage HW i hånden, og gå op med sin dejlige Jydske kreiler ånd og skælde ud til man får sin vilje :)

    Jeg nægter at leve i dette land, hvis de ISP'erne begynder at lukke for sider, som nogle højtbetalede advokater ikke mener vi bør sidde og kigge på!


    - Så er vi ikke et huk bedre end ham Saddam Hussein vi lige har jagtet ud af syden, for at lukke hans censur regime!


    Jeg må ærligt indrømme at hvis dette sker i Danmark skriver jeg verdens bedste guide til at kører med proxy, og sender den til alle landets internetmedier..


    Sådan noget pisser mig af, det er jo for fanden ikke Nord Korea vi bor i..


    - Rettelse:
    Jeg ved godt at det man kan på Allofmp3.com er ulovligt, men hvor stopper det så? begynder de så også at begrænse hvad vi kan søge på, inde på google, og det næste bliver måske at lukke diverse andre sider.. Hvis det censurskab først begynder, stopper det ikke igen!

    Quote

    Originally posted by Slacker


    Så kan du i mine øjne anse dig selv for at være ufatteligt heldig ;)
    Har hørt Ottomix - Reggasex en del. Den er da sjov nok i velafmålte doser :)


    Tror bare ikke der er gang nok i Gnarls Barkley, men jo, har da hørt nummeret i diskotekets pub, men aldrig i selve dancehall..


    Jep, Ottomix kører en del på diskotek, den er nu god nok, men den lider også af hvad jeg snart vil kalde "Boten Anna" syndromet; Det er et kanont fedt nummer, men hvis man spiller det 10 gange på en aften, bliver det for meget..

    Jaer, tak for linket tRuz (: - Den passer skam rimelig godt, har dog aldrig hørt Gnarls Barkley - Crazy om natten på et diskotek :P

    Uha, Ja... Boten Anna er da et godt nok nummer, men det er godt nok ved at være gammelt, utroligt det først hitter så meget nu.. - men må ærligt indrømme jeg er ved at være så pænt træt af det nummer :P

    Hey Tweak.. :D - Har ikke skrevet herinde i en del tid, da jeg ikke roder så meget med computere for tiden :/


    Men problemet er at jeg er ved at være træt af at sidde og læse på dance charts, da de jo ikke passer en skid med hvad der bliver spillet i byen (:


    - Så tænkte jeg at jeg lige ville droppe forbi det gamle Tweak og hører alle hovederne ad, om de ikke kan ramse alt det gode op, som de har hørt i byen..


    Et par eksempler på noget af det jeg selv har, som jeg bliver helt party af, er Gabry Ponte - Geordie, Bellini - Samba de jaineiro, og Southside spinners - Luvstruck


    Numrene i nævner behøves dog ikke være nøjagtigt i samme stil som ovenstående, bare noget af det i hører tit i byen, som i syns er godt. Jeg er nemlig selv typen som hører pisse meget godt musik i byen, og dagen efter har komplet black'et alt hukommelse :P


    På forhånd taxa!! ;)

    Hvad er det du har gjort ? Du har sat 2 billeder sammen ? :P


    Anyways.. Den gemmer det højest sansynligt ikke som sort/hvid fordi du ikke har sat dine layers sammen.. Prøv at åbne din PSD fil vælg Layer oppe i menuen og derefter Flatten Image, så skulle den gerne lave hele din photoshop fil til ét lag, som du derefter kan gemme som en jpg fil eller andet - lad dog være med at gemme din PSD fil efter dette, da den så vil overskrive den originale med ét lag istedet, og så vil du ikke kunne redigere i det mere.. kun i sort/hvid..

    For fanden.. vask da hænder folk ? :P


    Jeg har aldrig haft et beskidt tastatur.. kun nede under knapperne, der er lidt krummer og støv man kan ryste ud ved at vende det om og daske lidt til det :P

    McDonalds skulle lave en spændende reklame om hvordan de GROR deres bøffer.. jaja, GROR!!


    De smider bare nogle dråber på en glasplade og vupti en uge efter er der groet en Mc Donalds bøf? - ikk ?


    Har i da ikke lagt mærke til at når de har special burgere(altså fx. Big'n'juicy) så skriver de "Med en rigtig bøf" eller noget i den stil.. så HVAD FANDEN er der så i de andre burgere, hvis det ikke er en rigtig bøf?


    og det svar har jeg fundet.. Kemisk fremstillede Reagensglas bøffer