Indlæg af Martin Hansen

    Hey gutter og gutinder...


    jeg har dette lille irriterende problem at jeg er begyndt at få den start side der hedder about:blank lige meget hvor mange gange jeg ændrer den kommer den igen... hvordan får jeg den til at forsvinde?!?


    /Garfield

    Hey gutter... jeg sidder og leder efter en Diablo2 Exp crack som virker og er let at installere... Nogen der ved hvor man kan fiske sådan en op henne?? :)


    /Garfield

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    jeg har en gåde også :D


    Han rammer dig hvor end du går. Han er kun til om dagen. Han fylder os med liv og varme.


    Hvem er det?


    Solen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Men var da ude og tage årets første svømmetur i poolen i går (17,5º) :D


    Hehe... jeg var også i poolen i går... 19 grader :-) hehe

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mojn
    LOL syntes du selv du har et bedre navn nu?? :))



    Det gass du kan ta' det :D


    Jeps... jeg syns at Garfield er for sej han styrer! :T

    Jeg kom lige til at tænke på... da jeg lige har indset hvor et svagt navn jeg har som bruger tænkte jeg på om man ikke kan ændre det?

    hehe... det er fordi jeg ksal have skiftet min køler... når jeg loader BF så kører den i ca. 1½ minut og så slukker den pc'en... det samme sker hvis jeg forsøger at spille det nok mest lamme internet baseret spil som befinder sig på http://www.battleon.com det er så lamt men anyways så slukker den sq :(

    Min computers CPU er for varm og gør at den slukker hvis jeg spiller spil... så skulle jeg jo lige for sjov skyld hente Wolfenstein 3D ned.... det kørte fint... men F*** det er pinligt at spille et så gammelt spil på en computer af den Kaliber som min er :T

    Tak jer alle sammen... Tusse tak ;) Så er jeg sq en glad mand... så skal min køling bare fixes men det er et andet emne ;) tak Gutter og Gutinder hvis der skulle være nogle derude ;)


    :boxing: :boxed:


    :dots: :dots: :dots: :dots: :dots: :dots: :dots: :dots: :dots:

    Hey guys jeg kan fanme ikke få det ind... hvis jeg forsøger at adde et af de pics viser den en lille hvid box med et rødt x i

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    bare læg din "sig" her i tråden fx også upload den her fra ;)
    eller ka du smide det her så uploader jeg det fra min side


    Hvis jeg nu sender den til dig kan du så ikke oploade den på din site og jeg så kunne hente den der? :-)

    Hej gutter...


    Jeg har et mindre spørgsmål... jeg har lige lavet et billede til min signatur men ved ikke hvordan jeg smider den derind...


    Hvordan og hvad gør jeg?