Indlæg af Martin Hansen

    Hehe...


    Har godt læst den før... har den liggende et eller andet sted i min indbakke ;)


    BTW. så kunne min søs sku nok godt finde på det... hun fylder 15 til næste år ;)

    jeg skrev 4-8 timer da jeg før spillede meget pc men efter min pc har kokstet lidt har jeg ikke spillet så meget... men regner med at komme op på de ca. 5 timer igen... Spiller mest D2 dog vis jeg keder mig smutter jeg en gang forbi Cs ;)

    Well...


    Havde engang for ca. 2 år siden en drøm om en pige som gik ud af klassen... da jeg vågnede og gik i skole sagde en af mine "venner" at hun kom og besøgte klassen den dag :boxed:


    Da jeg var helt lille drømte jeg tit at verdenen var bestat af Aliens og at de havde oversmadret hele civilistitationen og myrdet hele min fam...
    Dog har min mor og jeg en mistanke om at vi er synske... hvis vi er et meget godt forhold til personen og kan godt lide personen(ikke nødvendigvis noget kæresteri) så kan vi spå i vores drømme... her kommer en lille historie tro den eller ej...


    Min mor drømte at hendes bedste ven på det tidspunkt, at han ville drukne i en dykkerulykke i Ægypten, pga. utætte slanger... da hun vågner skynder hun at ringe til ham og sige at han SKAL tjekke slanger og rør, ventiler osv. en ekstra gang efter. Han skulle nemlig til Ægyten på dykkertur...
    da han så kommer derned og skal til at dykke og sådan, så tjekker han self sit udstyr efter en ekstra gang som min mor sagde... Der var hul i en slange :boxed: Det ænder med at han bliver en smule bange for min mor og mener at kunne huske at de stoppede med at snakke sammen var bl.a. pga. at han var bange for hende og han kaldte hende en heks...
    Gad vide om jeg også har det Gén? :T


    Når jeg er syg og har feberdrømme drømme jeg næsten altid at ting er kæmpemæssige, sidste gang jeg drømte det var det med kæmpe køleskabe :boxed: ps. jeg kunne ik løfte dem :T


    /Garfield

    Hey Tweakerz...


    Da jeg lige har set en ældre farve film som hedder "New Hampshire Hotel" som der indgår filosofi i den... bl.a. er DR. Sigmund Freud med...(i anden person self)... så kom jeg til at tænke på... jeg har engang hørt en filosofisk sætning som jeg synes er ret god, så tænkte jeg på, hvem har skrevet den?? den lyder sådan her: "At elske er at leve"

    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Tror desværre også at det godt kunne gå hen og ende med et resultat i den stil. :rolleyes: Men nu må vi se, kampen er trods alt ikke spillet endnu, og Thomas Sørensen er den eneste målmand ved dette EM der ikke har lukket nogle mål ind..


    Og så kunne jeg ikke lade være med at grine da jeg læste dette, og dette, det må siges at være gennemført paranoia. :))


    Ja hehe... det ku olsen da ikke finde på at gøre ;) det er sq nok fordi de selv ville ha gjort det i deres situation hehe... men self' har snotti og co da parranoia på men "the Lamas" skal sq bare ud :)) nu får vi at se... jeg vil se frem til kampen ;)

    jo tak... jeg er lige blevet færdig med folkeren... det føles dq helt mærkeligt at vide at man ikke skal være der mere... og at alle de klassekammerater man havde der nu bare stille og roligt forsvinder... jeg har ikke rigtigt slappet af endnu men det kommer nok ;)
    men tillykke med den flotte præstation ;) hehe

    Hvis DK bare spiller som de gjorde mod italien og endda lidt bedre så får bulgarien så mange slag at de ikke ved hvad der ramte dem ;) 3-1 Herfra til DK self' hehe