Indlæg af Martin Hansen

    Well... Jeg har haft Astmatisk Bronkitis siden jeg var lille har det stadig og samtidig har jeg en Svag for form Astma fremprovokeret af 9 år i en vandskadet lejlighed... jeg er nu flyttet og det hjalp sq ;) støv og røg og pollen i al almindelighed er jeg allergisk for...
    Det eneste jeg tar er en Sugefætter som jeg skal tage 2 gange om dagen og den hjælper fantastiko...
    Det med astmaen og dog ikke så slemt da jeg også lidder af Tourettes Syndrom...
    Jeg er bare en stor liddelse... :dance: :camp:


    :evil: :evil: :evil: Muhahahahaha :evil: :evil: :evil:

    Wee... fed dag i dag...
    først skulle jeg til eksamen i dansk... gik fedt jeg fik 11
    dernest kommer jeg hjem og ser et brev hvor jeg har fået 1186.- tilbage i skat :))
    Det kunne være man skulle købe en lotto :T
    andre der kender til sådanne opturs dage? ;)


    Jeg kan ikke stemme da jeg er 15...
    mht. fartgrænsen så er der blevet lavet en undersøgelse om at hvis en bilist kører 110km/t fra Kbh til esbjerg kommer han "kun" 8 minutter senere end ham der kører 130km/t

    Tillykke The Hans...


    min dag gik ok... jeg sov længe.. tog til tandlæge for at blive doped gratis da jeg kun er 15 så der fik jeg gratis smil :)) med lattergassen... så kom jeg hjem tabte en auktion på qxl.dk hvor jeg ville have købt en sp-94... sådan gik det ikke.. og nu sidder jeg så bare og stener foran skærmen...
    men det er rigtigt mavericks de dage som du havde i dag kommer der masser af... jeg har haft en smule af dem og der kommer nok flere endnu...

    Hey Gutter og Gutinder...


    Er der nogen der ved om man ka få et program som kan måle internet speeden? altså om man faktisk kører den speed som man betaler for... helst som freeware...