Aband/freeware games

  • Min computers CPU er for varm og gør at den slukker hvis jeg spiller spil... så skulle jeg jo lige for sjov skyld hente Wolfenstein 3D ned.... det kørte fint... men F*** det er pinligt at spille et så gammelt spil på en computer af den Kaliber som min er :T

  • wolfenstein er da virkelig retro fed agtig...:)


    Sidder stadig og spiller superfrog en gang i mellem, og kan godt finde på at finde min nintendo emulator frem weee det er så sjov at spille de gamle supermario spil ....:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af InTeL3Ghz
    Min computers CPU er for varm og gør at den slukker hvis jeg spiller spil... så skulle jeg jo lige for sjov skyld hente Wolfenstein 3D ned.... det kørte fint... men F*** det er pinligt at spille et så gammelt spil på en computer af den Kaliber som min er :T


    Hvilken caliber er din computer så hvis den ikke kan klare et spil uden at slukke ? .... :)) hehe ... :]

  • hehe... det er fordi jeg ksal have skiftet min køler... når jeg loader BF så kører den i ca. 1½ minut og så slukker den pc'en... det samme sker hvis jeg forsøger at spille det nok mest lamme internet baseret spil som befinder sig på http://www.battleon.com det er så lamt men anyways så slukker den sq :(