Indlæg af ZimaaN

    South-park er herre nice, hvilket denne film også ser ud til at være, så jeg glæder mig meget til at se den i morgen. :D

    Konceptet bag er vel godt nok at sangen så, imo er dårlig og ikke bliver bedre af nick & jay er med er så en anden side af sagen.


    Tror problemet ligger i at Nick & jay ofte optræder med relativt store ego'er hvilket imo gør dem lettere malplacerede i et sådanne projekt.

    Tja jeg ved hat om politik, men ud fra den test på politikken, og hvad jeg ellers går og hører angående, udd. politik og EU. Er det endt med De Radikale.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BassQues
    Hmm... Kan du ikke smide en mindste pris, så jeg kan se om den er helt out of range..


    Sorry der gik så lang tid.


    Gør intet med tiden.


    Jeg laver nok en slags tråd en af de nærmeste dage, så kan du jo byde på det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BassQues
    Det lyder jo meget godt. Hmm... Men det er jo stadig kun en vurdering vi har gang i eller er det decideret salg? Fordi hvis du vil sælge på nuværende tidspunkt har du så ikke en mindste pris?


    I tilfælde af salg, hvad vil du så give?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Elmdulf
    Passer den køler også til socket 939?


    Nej kun til s478

    Jeg er self mest intresseret i at sælge samlet, hvis jeg sælger, men uden skærm kan nok godt komme på tale.


    Jeg er heller ikke rigtig intra i andet hw, med mindre det er en s939 shuttle, 939 0,09 processor eller x800pro.


    Mht. pris har jeg ikke rigtig nogle forventninger.


    OC: Grafikkortet kører nemt XT-hastigheder. CPU'en har jeg haft på 242*15 stabilt.

    Tja, hvad er der at sige, vil gerne have vurderet mit system for evt. senere salg grundet ønske om købt af barebone.


    System:
    CPU: P4C 3,0Ghz
    Køler: ThermalRight SP94 med 92mm Noiseblocker SE2
    Mobo: Abit Ic7-MAX3 Info
    RAM: 2x512MB Mushkin PC4000 Info
    GFX: Sapphire Radeon 9800Pro m. 256MB Ram og R360 Core . Der er detsuden installeret en VGA-silencer på kortet.
    HDD: 120GB WD m. 8Mb cache. Info
    Lydkort: Creative Augidy 2 ZS Info
    Kabi: Cheiftech Matrix Hightower i sølv http://Info. Der er installeret Magic Fleece. http://Info
    PSU: 550W LC m. 24A på +12V Info
    Revoltech 5,25" 4 kanals blæserstyring. Info
    Kabinetblæsere: 2 Noiceblocker S2 Info og 2 Papst Ultra high output. [URL=http://studiedata.dk/productitem.asp?id=FAPP185&Fane=COLD,COFA,COFA80]Info[/URL]
    Der medfølger 16x DVD-drev og diskettedrev. begge med sølv front. Samt et Revoltech Dual UV katodekitInfo og et Coolermaster dual blå katodekitInfo (begge 30cm).
    Samt 1 60cm Blå uv IDe Kabel og 1 stk 90cm orange idekabel.


    Skærm: Iiyama MM904u Vision Master Pro 455 (Standart farve) Info.


    Der er kvitering på alt undetagen papst blæserne. Det hele er købt i sommeren 2004 undtagen skærmen der er købt før, kan ikke lige huske hvornår.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Nej, man kan sagtens tænde stearinlys uden strøm.


    Det var nu mere det med at "se TV" uden strøm jeg mener kan forsage mindre problemer.


    Men det med at tænde stearinlys uden er altså også en ret vild feature ved de folk der kan.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    havde ingen strøm i lidt over 30 timer i 1999


    men havde en kæreste på besøg så beskæftigelse var ikke det store problem ;)


    ellers kunne man jo sidde og se tv ved et sterinlys ;)


    Er det ikke lidt svært uden strøm? :))

    Sikke lave ambitioner i har!
    Personligt kunne jeg godt tænke mig at være eneveldig verdenshersker...


    Men hvis det mod alt forventning ikke bliver til noget ville ingenør i matriale-kemi fra DTU da heller ikke være af vejen.

    Ejnars "Jul det cool" og Angorra drengenes må også siges at ligge på toppen af min liste, men klassikerene er heller ikke af vejen! (Wham, Band Aid osv.)

    Det var dog den sejeste måde at smulge noget på! Lidt Storm-P agtig.


    Ærgeligt det blev opdaget, ellers kunne de da have udvidet til Sverige :))

    Jeg kan se du har h?rt det et par gange f?r men tillykke med den ny herfra ogs?!


    H?ber i f?r mange gode ?r.


    Der g?r nok lige et par og f?r jeg bliver far men hva fanden, bliver sikkert godt.