Indlæg af ZimaaN

    Der ser lovende ud, nogen der ved noget om hvornår det kommer til pc i danmark?


    Med hensyn til grafik ser screenshots fra pc versionen da ok ud, men det kan da godt være det bare er mig der er blevet vandt til at grafikken fra NFS 2

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Rigtige nørder har allergi ... :)) *G* ... Er det ikke noget i den retning ? :cheers:


    Jo allegi over for sol skin og frisk luft!


    Ej ingen allegier her heller, resten af min familie har dog astma og allegi, men jeg er det sorte får! :D


    Til alle jeg allergigere, hav en god sommer alliigvel

    Harry Potter filmne er udemærkede jeg synes 3eren er bedre end de to første.


    Graffikken er også ok, men jeg syns der er for mange åbenlyse fejl og mangler i filmen både i selve filmen men også i forhold til bogen, men sådan er det vel altid når en god bog bliver filmatiseret.

    Meget mærkeligt, men på den anden side smart, man kan jo lige tilpasse musen med en skarp kniv hvis den ikke lige ligger ordenligt i hånden!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af VDK


    Nej det er du ikke, hvis man sammenligner billederne liger de utroligt meget et k8v ;)


    Specielt fordi Asus aldrig har lavet et sort S478 Motherboard!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Jep - 40C om sommeren og 24C om vinteren - og så ellers shorts året rundt :D


    Ja eller bare en lille Istid på 40000 år, det er ikke til at vide.
    Men ren pool er nok ikke det værste(det bruges jo også til udendørs pools hvor der kan løbe lidt over engang i mellem), det er nok nærmere ting som Waterwetter Zerex osv, og så alle de hersens gøjlede UV-tilsætninger der skader naturen.

    Jeg tror ikke de bare sender en kæmpe regning, jeg tror som det siges her at

    Quote

    Så skal de først spørge mig om jeg stadig vil ha' det til den nye pris


    Men hvis man bestiller på efterkrav kan man jo bare lade være med at afhente.

    Det er jo lækre priser, jeg har også lige bestilt bundkort og grafikkort men men men:
    2. Priser
    Alle priser er inkl. 25% moms, hvor intet andet nævnes, og der tages forbehold
    for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte
    varer og trykfejl . Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, excl.
    Færøerne og Grønland.