TWEAKs eget valg!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vilme
    Kæmper under Jelveds faner! Var i praktik i Folketinget, så man kan vist roligt sige at jeg har fået en idé om hvad der er det rigtige!
    Hvad har Tørnæs dog givet os? En frygtelig ny gymnasiereform... Det er skidt... Meget skidt...


    http://www.radikalungdom.dk
    http://www.drv.dk


    Vi skal have den regering ned med nakken!


    Get real .. Du er fra 89 .. Så du ved "alt" om hvad der er rigtigt indenfor politik? Og du har selvfølgelig også styr på alle partiers partiprogram .. :roller:


    Det eneste du ved noget om, er da din egen overbevisning, og som jeg ser det, mangler der godt nok nogle argumenter til hvorfor det lige er RV der gør det rigtige ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Get real .. Du er fra 89 .. Så du ved "alt" om hvad der er rigtigt indenfor politik? Og du har selvfølgelig også styr på alle partiers partiprogram .. :roller:


    Det eneste du ved noget om, er da din egen overbevisning, og som jeg ser det, mangler der godt nok nogle argumenter til hvorfor det lige er RV der gør det rigtige ..


    Nogen er mere velinformerede end andre!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Og dem er du så bare ikke iblandt ..


    Jeg siger ikke mere... Fordommene luftes, kan jeg lidt mærke...
    Hvad mener du da selv? Det vil jeg da gerne høre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vilme


    Jeg siger ikke mere... Fordommene luftes, kan jeg lidt mærke...
    Hvad mener du da selv? Det vil jeg da gerne høre.


    Hvad med at få stemmereret, inden du vælter regeringen? :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Hvad med at få stemmereret, inden du vælter regeringen? :]


    Der kan jeg selvfølgelig godt se du har fat i noget. Men man kan sagtens have en mening, uden muligvis at have stemmeretten. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du har da sikkert også haft en mening?

  • Stemte (og stemmer) Konservative ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af vilme
    Kæmper under Jelveds faner! Var i praktik i Folketinget, så man kan vist roligt sige at jeg har fået en idé om hvad der er det rigtige!
    Hvad har Tørnæs dog givet os? En frygtelig ny gymnasiereform... Det er skidt... Meget skidt...


    http://www.radikalungdom.dk
    http://www.drv.dk


    Vi skal have den regering ned med nakken!


    Den har nu kun gjort mig godt :)) Må vi høre nogle argumenter?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vilme


    Jeg siger ikke mere... Fordommene luftes, kan jeg lidt mærke...
    Hvad mener du da selv? Det vil jeg da gerne høre.


    Ja dine fordomme åbenbart .. Er ikke mig der kommer og proklamerer jeg ved hvad der er rigtigt og forkert, og så desuden ikke kommer med nogen argumenter overhovedet! Det klarer du jo fint selv ..


    Hvis du absolut vil vide det, så har jeg denne gang tænkt mig at stemme på Venstre .. Jeg er ikke voldsomt imponeret af de ting venstrefløjen hiver frem, og jeg mener rent faktisk, at regeringen har gjort et godt stykke arbejde de sidste 3 år, når man tænker på de vilkår de har haft med dårlig verdensøkonomi ..


    Ja, der er blevet lukket en del virksomheder, men ingen ved, om det ikke også var sket under en socialdemokratisk regering netop pga. konjunktursvingninger m.v. ..


    De har fået indført et skattestop, og virksomhedsskatten er blevet sænket, så udenlandske virksomheder måske kan se det som en fordel at etablere sig i DK, og dermed skabe flere omkostninger .. Noget jeg bl.a. ser frem til, da jeg bliver færdig som bachelor om 1½ år, og egentlig gerne vil have et arbejde ..


    Derudover er der også kommet styr på udlændingepolitikken .. Jeg ser de stramninger der er kommet som helt rigtige, og mener ikke de behøver være strammere - støtter derfor ikke DF - og jeg er ikke udpræget vild med, at bl.a. RV ønsker at ændre dem igen ..


    Det eneste venstrefløjen stort set har lavet de sidste 3 år, er at brokke sig gang på gang .. Sådan noget kan jeg ikke tage seriøst .. Ja, der har været uheldige episoder med enkelte ministre, men det er der vist ingen regering der kan sige sig fri for ..



    Edit: Har btw. tidligere stemt på C, fordi jeg egentlig også kan identificere mig med en del af deres synspunkter ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Stemte (og stemmer) Konservative ;)



    Den har nu kun gjort mig godt :)) Må vi høre nogle argumenter?


    Det at du fx ikke kan kvittte et fag efter 2g synes jeg personligt er meget irriterende! Så kunne man jo have afsluttet et fag efter 2g, og det kunne jo være skønt! :D


    Men, hvis i ikke er enige med mig, i hvad jeg mener, så er det da også fint nok. Vi lever jo trods alt i et frit land.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vilme
    Det at du fx ikke kan kvittte et fag efter 2g synes jeg personligt er meget irriterende! Så kunne man jo have afsluttet et fag efter 2g, og det kunne jo være skønt! :D


    Men, hvis i ikke er enige med mig, i hvad jeg mener, så er det da også fint nok. Vi lever jo trods alt i et frit land.


    Så fordi du er doven, så mener du den er dårlig? Sikke dog nogle argumenter du kan komme frem med .. 8o


    Og man afslutter vil også nogen fag på Gym efter 2. år .. Eftersom ikke alle fag er A-fag, burde de fleste jo max løbe over 2 år ..


  • Ja, det er en ting, at VK regeringen har koncentreret sig meget om industrien i Danmark, og det er jo også godt at vi prøver at blive mere internationale og mere konkurrencedygtige, specielt nu med udvidelsen mod øst. Men tilgengæld er ældreplejen blevet ned prioteret, og løftet om de 500 millioner til ældreområdet har vist sig at være bluf. Thor Pedersen har til og med erkendt at der bruges færre penge på de ældre.
    VK-regeringen har jo også snakket meget om børnene og folkeskolen, men jeg kan bestemt ikke se at det er blevet bedre der. Heller ikke efter PISA prøven. De har jo slet ikke været nok opmærksomme på de tosprogede i den danske skole.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så fordi du er doven, så mener du den er dårlig? Sikke dog nogle argumenter du kan komme frem med .. 8o


    Og man afslutter vil også nogen fag på Gym efter 2. år .. Eftersom ikke alle fag er A-fag, burde de fleste jo max løbe over 2 år ..


    De kører allesammen over 3 år. Men nogen fag har du selvfølgelig mindre end andre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Dansk Folkeparti


    [Blocked Image: http://www.fk-management.dk/Dansk%20flag.jpg]


    Why am I not suprised? Og med Fedthas i hælene? Prøv at få fat i en eksemplar af Politiken i dag, og se det interview der er blandt de første fem sider med vores alle sammens ven PK. Hun er da godt nok blandt de mest uintelligente mennesker jeg nogensinde har set fremstillet i pressen... sådan ca. på niveau med Tøfting.


    Til alle jer Venstre folk:


    Hvordan kan I overhovedet få jer til at overveje at stemme på Venstre, efter at de har ført vores krig i land og dræbt godt 100.000 mennesker på et grundlag, som vi alle efterhånden har indset ikke var der. Det er sygt, virkelig sygt...


    Til dig Burger:


    Ja, og hvad så, om de har håndteret en udlændingepolitik godt, eller hvorvidt de har styret vores økonomi godt. Jeg vil ikke påstå jeg har sat mig synderligt meget ind i det, men med ovenstående grundlag, så kan alt andet vel i realiteten være fuldstændigt lige meget. Det er simpelthen for egoistisk at stemme på V med de argumenter.

  • jeg vil gerne lige argumentere hvorfor, jeg har stemt socialdemokratiet:


    Jeg tror at Socialdemokratiet er bedre til at få invandrerne bedre integreret i samfundet, så det ikke er sådan at når en chef læser navnet "Mouhammed" at han afviser ham.
    Og så skal i lige huske at Socialdemokratiet har gjort os til det dejlige velfærdssamfund vi er idag!


    Thorvald Stauning!