popupstopper

  • Bare kald mig dum... (ej, lad vær'... :D ) Men jeg bruger også Google Toolbar, men den der popupstopper...hvor/hvordan osv virker det... ja ja, en fil men har sku ikke lige set noget. Er der en der gider forklare det HELT fra bunden af? Det ville være cool 8)

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    har hentet den men hvor slår man stoppopup til henne ?(


    du vælger bare hvilket sprog du vil have den på her og følge de info på skærmen http://toolbar.google.com

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg bruger Popup Killer... Men jeg kan altså ikke lige huske hvor jeg har det fra... Men det er skidegodt, for der kan du selv vælge hvilke popups den skal fjerne ved at adde dem i programmet... Sådan fx. som denne her tweak.dk side hvor jeg ikke har sat den til at fjerne dem pga. at jeg gerne vil støtte dem... :)

  • Jeg bruger også Avant browser.. Nice popup killer der er interegreret.. selve browseren har nogle gode ting som microsoft godt kunne kigge lidt på :D

  • Quote

    Originally posted by supahmuN_
    Jeg bruger også Avant browser.. Nice popup killer der er interegreret.. selve browseren har nogle gode ting som microsoft godt kunne kigge lidt på :D


    Yep - der er masser af freewareapps på nettet som faktisk er udenmærkede alternativer til alt det M$-gejl ;)

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Enig AvantBrowser er Ubernice..


    Desuden er det nemt at slette ens History, hvilket er nice når man surfer mere end hardware ;) :D


    Tjaa, det kommer jo an på hvem der bruger comp'en udover dig. Hvis lillemor spiller 7kabale på den, er det nok rimelig praktisk :D

  • Havde lige glemt alt om denne tråd så her er et spøgsmål som skulle være skrevet for et stykke tid siden.... Men hvad. Bruger stadig google toolbar og har nu prøvet at finde den der popup killer som I snakker om. Men guess what!! Jeg KAN bare ikke finde ud af det :O Så hvis I gider at forklare PRÆCIS hvad jeg skal gøre ville det være CoOl 8)
    Er det fordi den ikke er der på dansk???

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • howdy - havde det samme problem djcuz - popupblokkeren findes indtil videre kun på engelsk...så bid i det sure æble og indstaller den engelske version.

    AMD X2 4400 2200@2700mhz (257x10,5) .
    ASUS A8N SLI Premium (HTT 257x4=1028 mhz)
    ASUS EAX1900XT 512 mb Ram
    2 Gb OCZ 2,0-2-3-5 1T, 207 mhz FSB
    Enermax Liberty 500
    Maxtor NCQ Sata2 HDD
    CPU+GFX med Alphacool vandkøl
    Viewsonic VX2025VM 20" Widescreen

    Rettet en gang, sidst af solmusen ().

  • Jeg bruger Norton Firewall, da jeg også skal have en firewall så kan jeg ligeså godt bruge den popup-stopper der hører med dertil

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by solmusen
    howdy - havde det samme problem djcuz - popupblokkeren findes indtil videre kun på engelsk...så bid i det sure æble og indstaller den engelske version.


    AHAAAA.... :) Så var det jo derfor. Jammen så må jeg jo lave den om... Min Meya virker ikke altid. Takker

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Originally posted by Emerpus
    Hvis I laver en Ad-aware scan jævnligt, som fjerner det crap som forårsager de fleste popups, er problemet ikke så stort længere. Jeg kan godt klare mig uden en popupdræber på den måde... Uanset hvad, er det ikke til skade at få renset sin maskine fra tid til anden. :)


    http://www.lavasoft.de/support/download/


    når man har kørt den ska man så bare slette alt hva den her fundet?? eller hvordan og hvorledes???

  • Wuffer - Ja, du skal bare slette det hele (du kan højreklikke og vælge "select all"). Hvis du bruger default indstillingerne, bliver det dog ikke slettet men "quarantined", så du har mulighed for restore, hvis der skulle være noget af det programmet finder, som ikke er uønsket adware/spyware (hvilket er højst usandsynligt). Du kan slette filerne helt ved at gå ind i "open quarantine-list" og fjerne filerne manuelt. Håber det er svar nok... :)