Indlæg af FlexQ

    Hey folkens



    Jeg har et problem med mit mediecenter.
    Hver gang jeg har haft det slukket, så glemmer det driveren. Dvs. at jeg skal ind og deaktivere driveren, og aktivere - genstarte igen, før den er installeret.


    Når det er at den glemmer driveren, så er det som om den slet ikke er installeret i "Egenskaber for skærm", endvidere skriver den i "Enhedshåndtering" at


    "Enheden kan ikke starte. (Kode 10)


    Klik på Fejlfinding for at begynde fejlfindingen af denne enhed."



    Jeg kører med driver version 93.71 på xp, og det skidt vil bare ikke virke. Det er ret inerverende.


    Endvidere kører jeg KUN med S-vhs udgangen til mit tv.


    Nogen der har bare den mindste anelse om hvad i dælen det kan være?

    Quote

    Originally posted by DeH
    Ked af at sige det, men 600 kr får du aldrig for dem..
    Måske halvdelen eller en tredjedel :ph34r:


    Jeg ville byde en 50'r og det er seriøst !


    600 kr. er så langt hen og ud i skoven at, ja, tjek edbpriser.dk og se hvad du kan få for en 600 kroners seddel :P ...

    Quote

    Originally posted by Weird Terrain
    Jeg har opdateret tråden med priser på alt :)


    GOD pris hvis man køber alle filmene samlet!


    Hvad er den pris for dem alle?

    Quote

    Originally posted by recruit



    Er du sikker på at du kan det??


    Har næsten lige snakket med dem, vi må finde en bil og køre ned til ham og overbevise ham om at det er en fejl han har begået, og at vi skal have penge eller skiver.


    ?

    Quote

    Originally posted by Bagekartoffel
    [COLOR=red]
    Der er ingen i dette land der på lovlig vis FÅR FAT I, en bolig, som de på lovlig vis har købt. Jeg støtter ikke det Faderhuset står for, hvad troen angår. Men uanset hvad så er de den retsmæssige ejer, og har spillet med åbne kort for hvad de påtænker at bruge huset til eller grunden. Uanset hvad, så nytter det ikke noget at tro at det har været ungernes ejendom, og at mene at samfundet er smålig.. Prøv at se hvad der er plads til i vores samfund.. Prøv at se hvad man i Danmark kan tillade sig at sige og mene, uden at blive henrettet og retsforfulgt. Danmark er ikke smålig, men et retfærdigt socialt og demokratisk samfund. Glæd jer over at være Dansker, eller at få lov til at bo i Danmark. Se ud i verden, er der et bedre sted..? :cheers:


    Se det er noget de unge der ovre fra kunne lære noget af !


    :cheers: jeg skylder en bajer på den lokale for det post!

    Quote

    Originally posted by Raller
    en masse quote happengut


    1 ting, burde faktisk være gået i seng nu, men, kun den ene ting.


    De unge erklærede krig!
    Der gælder faktisk lidt andre regler i krig end ved et almindeigt ungdomsoprør, og vær glad for at de ikke indsatte mulitæret.


    hvilket brandbomber, flammekastere og kanonslag ligeledes kan - dette var ikke et almindeligt oprør, det var på grænsen til krig! ...


    hvilket de hersens kloge unge mennesker jo også har sagt et par gange eller 10 ! ...


    går i seng, det her emne pisser mig af i en grad som SLET intet kan matche!

    Quote

    Originally posted by Lemon
    Hey du.. Jeg respektere eller støtter på ingen måde dem der kaster med brosten og udøver vold mod politiet og andre.


    Jeg støttede ungdomshuset! fordi det var og er et sted de unge har brug for at være, fordi de ikke har andre steder at være.. Måske kan i bare ikke sætte jer ind i hvordan det føles, ikke at ha noget sted at tage hen? jeg ved det ikke?


    Nu komme rjge ikke fra kbh, men jeg ved der er mange steder de unge kan være, der er bare ikke mange steder der accepterer deres opførsel, eller mangel på samme.


    Der er en del ungdomsklubber og andre steder hvor de kan lave noget fornuftigt, men de fleste af brugerne af huset er ikke nogen "med den slags interesser" ... .!!


    Du skal sq ik komme og sige der ik er steder de ik kan tage hen, der er steder de ik GIDER tage hen.

    Til Raller og Lemon, i må meget undskylde hvis mine udtalelser har stødt jer og jeres alteregoer.
    jeg er utrolig ked af at jeg som almindelig dansker ikke kan acceptere at en lille flok unge mennesker, nogle endda ældre end jeg selv er, ikke kan acceptere de danske love og regler, og derfor splitter en hel bydel ad, og koster de danske skatteydere en formue.
    Det ærger mig også virkelig meget, at jeg ikke kan se fornuften i at den samme flok unge mennesker i første omgang prøver at slå politi og brandfolk ihjel med kanonslag og andet kasteskyts, bare fordi at de gør deres pligt - nemlig hvad de får besked på.


    Jeg kan jo også virkelig nemt se, at det er fair at vi som danske skatteydere skal betale for at de unge får et nyt sted de kan splitte ad, fordi at de før det har raseret et andet hus, som de kun fik til låns, og ydermere splittede den førnævnte bydel ad for at beskytte.
    Udover det skal naboerne til huset som de unge får finde sig i affald, larm og andre knap så behagelige ting fra de unge som flytter ind, blot fordi at de ikke kan indordne sig i det danske demokratiske samfund.


    Raller og Lemon - jeg er virkelig oprigtig ked af at i kan være så afsporede, at jeres opfattelse af verden er så snæver, at i ikke kan indse at vi ikke bare kan forære en masse bøller og ballademagere et hus, fordi at de laver hærværk og direkte drabsforsøg på embedsmænd i funktion.


    Tænk nu hvis de får det hus, så vil aalborg syklub jo sikkert os have et nyt hus når nu at byfornyelsen ræver at deres lånte klubhus skal rives ned, jeg kan da godt se det rimelige i at 50 ældre damer står på gaden og kaster med garnnøgler og strikke pinde imens de vifter med deres hjemmehæklede bannere, fordi at deres klubhus bliver jævnet med jorden, og kommunen ikke lige kan finde noget nyt til dem.


    helt ærligt, vågn op - se jer omkring! Det er ikke anarki vi lever i, det er et demokrati, oghvis det skal fungere, så må i kraftstejleme til at lære hvordan spillereglerne er.



    HRMF!

    Jeg er ked af at måtte copy paste igen...


    Men helt ærligt:


    »Borgerne er blevet svigtet af, at overborgmesteren ikke har været sit ansvar bevidst.«


    Med de ord lægger borgerrepræsentanten Morten Kabell fra Enhedslisten skylden for, at det kom til hærværk, vold og ødelæggelser på Nørrebro og Christianshavn over på den socialdemokratiske overborgmester.


    Han vil genfremsætte et forslag om at flytte Ungdomshuset til Stevnsgade. Og han mener, at de indbyggere, der måtte se deres biler gå op i røg eller se butikker og institutioner plyndrede og smadrede, er blevet svigtet af kommunens ledelse.


    »Jeg kan godt forstå, at de er rasende over det«.


    Fireparts-møde skal finde løsning
    Det siger han efter et møde i dag, hvor repræsentanter fra SF, Fonden bag Ungdomshuset og Enhedslisten mødtes med de unge for at tale om, hvordan de kommer videre.


    Parterne er blevet enige om at fortsætte forsøgene på at give de unge et hus, der lever op til deres fire ultimative krav - blandt dem at huset skal foræres dem af kommunen. Kabell afviser skarpt, at politikerne er med til at legitimere volden ved at snakke med bagmændene efter de voldsomme optøjer i byen.


    »Vi straffer ikke kollektivt i Danmark, bare fordi nogle begår hærværk. Vi tvangsopløser heller ikke FCK, bare fordi deres tilhængere kommer op at slås med Brøndbyfans«, konstaterer han.


    Holder fast i forslag om skolebygning
    Partiet vil derfor torsdag foreslå borgerrepræsentationen, at Ungdomshusets brugere får lov at overtage den tidligere skolebygning i Stevnsgade, som de tidligere er blevet tilbudt af Fonden Jagtvej 69, men som de afslog, fordi det ikke var kommunen, der var giver.


    Forslaget fik naboerne til at tage skarpt afstand fra udsigten til at få Ungdomshuset til kvarteret.


    Men der er ikke grund til at tro, at det vil være så slemt, vurderer Morten Kabell og peger på, at Københavns politidirektør, Hanne Bech Hansen i 1997 slog fast, at der ikke var særlige problemer med Ungdomshuset.


    hvorfor vil de dog belønne de bøller med et hus? ... de kan komme i arresten kan de, og så kan de rådne op der !

    Efter at have kørt ture i forbindelse med rydningen af Ungdomshuset er to lastbiler fra 3x34 Transport blevet sat i brand.


    De påsatte brande er meldt til København Politi, oplyser flyttefirmaet på sin hjemmeside.


    3x34 Transport udførte efter bestilling en transport i fredags i forbindelse med rydningen af Ungdomshuset.


    Det medførte i første omgang, at firmaet modtog trusler mod 3x34 Transports vogne, materiel og personale. Også truslerne har firmaet politianmeldt.


    I nat blev truslerne til handling. Ukendte gerningsmænd satte ild til lastbilerne på parkeringsanlægget ved firmaets hovedkontor.


    Trækker sig fra Jagtvej
    »3x34 Transport er et politisk neutralt firma og udfører som sådan, som udgangspunkt, transporter for enhver bestiller uanset politisk, religiøst eller etnisk tilhørsforhold«, skriver firmaet.


    3x34 slår fast, at man ikke længere vil tage imod opgaver i forbindelse med rydningen af Jagtvej 69 af hensyn til medarbejdernes sikkerhed.


    »3x34 Transport vil til enhver tid vælge at afvise kørsler, som medfører en utryg situation for personer tilknyttet firmaet og har på denne baggrund valgt ikke at modtage flere bestillinger i forbindelse med rydningen af Ungdomshuset på Nørrebro.«, oplyser firmaet.


    Hængt ud på hjemmeside
    Flere af de firmaer, der har været involveret i rydningsarbejdet på Jagtvej 69, har de seneste dage modtaget trusler og tilråb.


    I går fortalte Brian Hetland, som ejer Hetland VVS & El, om flere tilfælde af hærværk.


    »Vi har fået totalskadet to biler, hvor ruderne er smadret, dækkene er skåret op, og der er blevet hældt syre ind i kabinen. Andre 3-4 biler har fået knust ruder«, fortalte Brian Hetland til politiken.dk.


    Yderligere oplever firmaer, der deltager i nedrivningsarbejdet, blandt andet at blive hængt ud på internettet, hvor hjemmesider nævner navne på firmaerne og bringer billeder af ansatte og maskiner.




    Alle der støtter ungdomshuset, og sørger over det er blevet revet ned burde nu blive behandlet som krigsfanger og terrorister.


    Det eneste de får lov til at købe er et lille skur ude på islands brygge *GG*

    Aerial og Fed7has jeg er 100% enig.


    Og som jeg snakkede med en om i går, så syns jeg at hver af de unge mennesker de har fået anholdt, 10.000 kr i bøde, og så en straf der betder at det er DEM der skal rydde op i kbh's gader, og udover det, noget samfundstjeneste der lærer dem at bare fordi at man får noget til låns, så er det ikke ens betydende med at man ejer det! ...


    ståbier er bøger omkring materialer osv. alt hvad du kan komme udfor at skulle bruge ved konstruktion af et eller andet :).