Indlæg af FlexQ

    Quote

    Originally posted by Tarantula
    Lad nu for helvede være med at handle på QXL!!


    Så svært er det sgu' ikke at forstå.. - Det har været oppe i medierne mange gange efterhånden!


    man kan sagtens handle på qxl, bare man handler med folk der har mange gode positive handler på bagen.



    jeg har virkelig mange handler der inde, og har ikke haft eet eneste problem der inde endnu.


    Så det er noget pjat at sige folk ikke skal handle der inde, hvad du burde sige var at folk burde kigge sig for og tænke sig om inden de handler.

    Quote

    hvordan yder den computer ift. en core2duo + et 8800GTX som koster mindre end det der? bare så jeg har et godt sammenligningsgrundlag hvis jeg skulle byde :).

    Quote

    Originally posted by Slacker


    Det er eddekoppespind også. Faktisk et af de allerstærkeste materialer.


    Det er bare pisse svært at få edderkopperne til at spinde en stol :S


    However, prøv at kigge i en af de utallige "ståbier" i har ude på skolen, der er en imellem, garanteret, der handler om materialer til lige nøjagtig den type af konstruktioner :)

    Quote

    Originally posted by Happy^


    Hvorfor skal der laves en ny konkurrence? Hvorfor ikke give de retmæssige vindere den bedre præmie i lover - det ville da være mest fair, eftersom de jo har vundet.


    nej nej nej Happy :P


    Nu har de jo haft det kæmpe bøvl med at få deres discount dvd's, nu er det nogen nye's tur til at komme igennem denne kødkværn af besværligheder *G*


    helt ærligt, som folk herinde er blevet behandlet af jeres forma, og den sidste konkurrence, så skal i nok ikke regne med den helt store deltagelse i den næste fra nogen.

    Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Argh, ja, den slemme sne ;D..


    Sneede inde på arbejdet onsdag, så jeg tog over til min chef efter arbejde. Der delte vi 4 6-packs og så et par film..


    Næste dag var vejret ikke bedre, så jeg sov der en nat til.. Fredag kunne jeg så heller ikke kom hjem, så jeg tog over til "the boss" (ham som ejer firmaet) også delte vi 12 ½ liter øl og 2 flasker vin inden vi gik amok med SingStars :D


    What in the bloody h*** possessed you to do that? :|


    Jeg ved godt i var stive, alene, og højest sandsynligt kedede jer, men alligevel! ... :P

    Quote

    Originally posted by Slammand
    Lige pt. drypper det i det nordjyske, så jeg forventer snart at det bliver totalt ufremkommeligt udenfor inden for den næste times tid.
    Isen har ramt os... :ohmy:


    Det regner nu ja, og fryser, det er spejlblankt udenfor :S

    Quote

    Originally posted by Søndergård
    Jeg tvivler på at Panidil er godt for maven. Ja Panodil er smertestillende, men pailkillers er ofte hårde mod maven. Dog er visse værre end andre, f-eks. kan kodimagnyler være onde mod maven - panodil zap skulle være mildere, meeen tror ikke det skal anbefales i denne sammenhæng.


    Btw ligger jeg selv søvnløs med total ondt i maven. Toilet ca 4 gange i timen (Hvis I skulle være interesseret :) ). Total nedtur, men jeg vil give de andre ret, hvis det har stået på flere dage så ring til din læge.


    Jughurt og en alm. cocacola er klart det bedste mod mavepine - specielt sidstnævnte, men det SKAL være med sukker...


    Sjovt nok er jeg flere gange blevet ordineret det af lægen - coca cola almindelig med chips til. vær så god, så skal du se hvordan maven kommeri gang :)

    Som de andre skriver, lægen, for mavepine plejer at være forårsaget af noget du har spist som du endten ikke kan tåle eller for meget/lidt.


    hvis dette bliver ved i flere dage, så kan det være alt fra en infektion/blødning til ting ingen af os overhovedet kan stave til.. :S ....

    Quote

    Originally posted by Burger


    Det kunne skyldes at motorvejen er temmelig ufremkommelig ;)


    Det er noget pjat er det, sådan en smule sne burde ikke stoppe danmarks røde bude :D

    Quote

    Originally posted by Burger
    Der hvor de kan komme frem er jeg ret sikker på, at de leverer det post de kan komme til. Så du må ud og rydde sne, i stedet for at sidde her :crazyeyes:


    De pakker jeg skulle have er strandet i taulov, de vil slet ik køre dem til aalborg ift. dem jeg snakkede med :P ... hehe

    Quote

    Originally posted by Slacker


    Tjah sådan er det jo. Et ordentligt designe er lavet med allermindst 5-10% underspecifikation. Men dem her bliver tydeligvis udsat for noget de ikke kan tåle ;)


    yeah, de gode kan holde til en del, der er tråden i dem jo noget bedre kvalitet :).


    Men ja, det kan også være forkerte pærer :)

    Quote

    Originally posted by Slacker
    Mine med halogen har sprunget en enkelt gennem mange år. Og de er ikke dyre :)
    Men jeg holder på en dårlig trafo. Billige tansformatorer stinker generelt tiil at ramme den rette spænding.


    og pærerne kan som regel holde til +-5V ;) ... dem der er til 24V ;) ...


    Kunne mine ihvertfald :P

    Quote

    Originally posted by Shooqer


    Hvad fanden skulle jeg gøre? Jeg kan jo ikke gøre for de ikke gider at rydde vejene i aalborg?


    Vi kunne have kørt en anden vej?


    Og imens jesper sad inde i varmen inde i bilen kunne jeg pænt stå udenfor, uden stop i 3 kvarter i sneSTORM, mit hår var iset total til, det var en stor isklump.


    Imens jesper havde varmen... inde i bilen... tsk tsk ! :P

    Quote

    Originally posted by Skraap
    Hvis det er en halogen pærer, kan det også være hvis man rører ved den og der på den måde kommer fedt på den, har hørt det skulle nedsætte levetiden meget


    jep, fedtet koger/brænder og springer pæren :P ...

    Quote

    Originally posted by Butcher


    Det er jo et fuldstændig sindsygt forslag. Hul i hovedet.


    Det har du ret i, men der er en der har talt over sig der, det er jo hvad vi alle tænker, men ved at det er uforsvarligt.

    Pædofile skal kunne tvinges til medicinsk kastration. Sådan lyder Dansk Folkepartis udmelding dagen efter, at faren i den såkaldte Tøndersag blev idømt 10 års ubetinget fængsel, skriver metroXpress.


    »Man kan ikke forestille sig noget værre end det, faren har været involveret i. Han og andre pædofile bør kunne idømmes og tvinges til medicinsk kastration. Vi ved, at mange seksuelle krænkere gør det igen og igen, og jeg ser det ikke som en straf, men som en måde at hjælpe dem af med deres lyst til at være sammen med børn«, siger Peter Skaarup, der nu arbejder på højtryk for at få et nyt lovforslag klar.


    Nej fra SF
    SF’s Anne Baastrup bakker ikke op om forslaget.


    »Medicinsk kastration kan teknisk lynhurtigt ændres, hvis den kastrerede kommer frit ud i samfundet igen og køber sig til en modgift. Derfor skal de være spærret inde resten af deres liv, hvis Peter Skaarup vil tvinge dem. Løsningen er mere at få dem lavet om oppe i hovederne«, siger hun.