Indlæg af dx7r

    gadget, gadget, gadget.. *ser sig forvirret rundt*


    tror ikke rigtig jeg ejer så meget gadget.. det tætteste på jeg kommer er nok min brors X360, som han alligevel aldrig bruger... og så min gamle N64 8)


    tæller en TI-89 lommeregner med?


    mobil? - en gammel nokia 6100 kan man vel ikke kalde en gadget...


    der bliver edittet hvis jeg kommer i tanken om mere... :crazyeyes:

    Quote

    Originally posted by Lemon


    baah. hvis det er ham der har lavet den, gider jeg sgu ikke betale penge for at se den .. Synes Pearl harbor og Armageddon er så ringe og amerikanske.. hænger mig ud af halsen..


    jah, den mand er imponerende.. selvom Amerikanerne får historiens største Olfert, kan han alligevel få det til at se ud som om de vinder kampen (ikke krigen men kampen), tænker her specielt på Pearl Habor.. :ohmy:


    til topic:


    filmen var utrolig god, men dybere historie? - måske ikke, men effekterne er overblærede, og en god portion humor, så kan den rulle hele vejen hjem :clap:


    og så bliver den da ikke dårligere af at have Megan Fox med :T

    han var en tur nede i den lokale HW-biks og få HDD kontrolleret, og CD'en er helt ny (XPpro)..


    så det må vel være Ram der ikke har det så godt?


    - men så ville den vel slet ikke starte op og smide de første filer på hdd?

    hej derude


    min brors computer kan ikke få windåsen til at installere efter den har smidt opstartsfilerne over på HDD'en og har genstartet så kommer der en windowsfejl-meddelelse, hvor den siger at den interne instalationsdatastruktur er beskadiget og derfor kan den ikke fortsætte...


    nogen der har en ide om hvad der kan være galt?


    HW:
    Asrock ConroeXfire
    C2D E6600
    2x1gb Kingston Value ddr2 pc 5300
    MSI 7900GTO 512
    160 gb WD Sata-disk

    lyder mærkeligt... min kan sagtens finde ud af det, og den summer lystigt fra tid til anden..:) og der bliver ellers spillet wow rigtig meget på den for tiden.. :boxed:

    søger en film med den danske titel "Skyggen"


    den handler om en mand der kan bruge andre folks tanker til at gøre sig usynelig, emn ikke sin skygge..
    der er også et usynligt hus med, hvor "badguy" bor


    Fra: omkring 90'erne til sidst i 90'erne
    Genre: Action
    Sprog: Engelsk/Amerikansk



    help Anyone?

    min liste må se nogenlunde sådan ud:


    1: Boondock Saints
    2: Sin City
    3: Pulp Fiction
    4: Natural Born Killers
    5: Reservoir Dogs



    desuden skal disse film også nævnes, da de kan ses igen og igen og igen :)


    Tilbage til Fremtiden (alle)
    Starwars (de gamle)
    The Matrix (kune den første)
    Vanishing Point (Challenger FTW!)



    og så en masse andre som jeg ikke lige kan komme i tanken om :rolleyes:

    har selv en zepto og er ret glad for den.. kig lidt rundt på deres hjemmeside Zepto.dk og se om du kan finde noget spændende..


    deres sevice har jeg også hørt meget godt om..


    desuden har du postet i den forkerte kategori.. denne tråd hører hjemme i HW & tilbehør ;)


    men der er nok snart en mod der flytter den :)

    de kører std. 2-2-2-5...


    det der med serienummer osv. er ikke lige min stærke side, så du får bare alt hvad der står på dem :)


    CMX512-3200XL
    xms3208v1.2
    0505113-2


    hvad der står for hvad ved jeg ikke lige :razz:


    skal lige nævnes at jeg ikke har leget særlig meget med oc, så har ikke testet hvad de kan..


    hvad vil du eventuelt give for dem?



    ærgeligt at du ikke kunne bruge cpu.. men klart forståeligt :)

    har et DFI NF4 SLI-D til at ligge..


    kasse + det meste tilbehør medfølger.. kan ikke lige huske hvad jeg har brugt :ph34r:


    desuden er NB-køleren moddet til en Arctic Cooling Freezer 4, der er skåret op så der er plads til gfx..


    mener ikke at have kviteringen mere..


    dit for 250 pp



    har også et sæt Corsair 2x512mb pc3200 2-2-2-5 ram og en AMD 64 3800+ liggende hvis du er interesseret i det :)

    det ser ikke ud til at der er nogen der kan gætte hvem der har sagt:

    Quote


    Det er ikke svære at finde dele til en computer end at bygge et atom kraftværk
    kun ved brug af dele fra et lomme ur i et mørkt rum og kun må bruge sine tænder


    så jeg tillader mig at sætte et nyt citat op :)


    Quote


    - Attention, whoever you are. This channel is reserved for emergency calls only...
    - No fucking shit, lady. Do I sound like I'm ordering a pizza?


    fra en lidt ældre film.. slut 80'erne