Indlæg af dx7r

    hehe ganske morsomt :crazyeyes:


    It is a night of sorrow, a song of death,
    wolves vent their howls. The immortal one
    awakes.


    Curling wisps of death shrouds her pale form,
    an everlasting desire.


    Her silken hair cascades over
    white shoulders, and her
    full crimson lips part slightly, to taste the
    blood streaming from the
    pale flesh beneath
    her.


    Now a night of darkness,
    I thirst.



    go for it.. :boxing:

    Quote

    Originally posted by Hitmanden
    Hm. Var det ikke ham der opfandt den? Hm, det er i hvert flad hans brand og ham der gjorde det stort. :roller: Jeg kan godt moonwalke.. Hvis jeg har de rette sko og det rette gulv :9xo


    jeg kan også moonwalke.. - hvis jeg får det rette bat.. :crazyeyes:



    desuden var det vist ikke små negerbørn i harlem der opfandt moonwalken, men derimod Neil Armstrong :razz:


    nok vitser for nu..


    der ser da supersprødt ud når han gør det.. :ohmy:

    jeg har et DFI NF4 UT SLI-D liggende..


    funker 100%..


    desuden sidder der en Athlon 64 3800+ på hvis det har interesse? ;)
    samt 2x 512 MB Corsair pc-3200 ram.. :P

    Quote

    Originally posted by kungfuis78


    Den nye bio-film med Nicholas Cage.... Hvor han kører på motorcykel og har ild i hovedet... hehe...


    men vi skal stadig have et navn på filmen ;)

    beklager ventetiden, men jeg har været lidt fraværende her i ugen..



    Person 1: You alright?
    Person 2: Yeah, I'm good. I feel like my skull's on fire, but I'm good.


    nyere film..

    nu har jeg også hørt det med: Snefri i forsvaret..


    har været i frederikshavn (hvims) i denne uge for at lege røgdykker på søværnets havariskole.. skideskægt, slet ikke noget der.. og dog..


    torsdag morgen efter morgenmaden, kommer der en mand med striber på skulderen og siger at vi ikke skal afsted alligevel, på grund af sne..


    omkring middagstid får vi så lov til at tage hjem, da de renger med at det bliver meget være fredag så omkring kl. 14 drager den lille skoda sydpå i håb om at finde Haderslev på et tidspunkt..


    og uden at side fast en eneste gang, kommer vi først hjem omkring klokken 20 torsdag aften. pga giganstisk kø ved århus..


    men det der er mest skræmmende er nu stadig at man kan få snefri i det danske forsvar..


    og hernede var ikke det der ligner et snefnug.. - der er så kommet lidt i løbet af natten, men det smelter nok inden for de næste par timer..

    sys nu ikke det er noget decideret lo*t, i forhold til så meget andet der bliver spyttet ud fra samlebåndet.. manden har jo et instrument :razz:


    men heller ikke min stil så ikke et album jeg ville erhverve mig,
    men dog heller ikke på den måde at jeg går agurk hvis de spiller den i radioen.. lidt feel good agtigt måske..

    Quote

    Originally posted by teko


    Kunne jeg da, men det har jeg jo ikke pga, Murphy's lov ;)


    Naturen er stærkt overvuderet, og frisk luft er farligt, man ved aldrig hvad der kommer flyvende gennem den..


    lyder som en dårlig oplevelse fra din barndom :pokey:


    men ellers træls at du ikke lige har haft heldet med dig..


    hvordan er det nu? - smil til verden og den dør af grin.. - eller noget i den stil... :rolleyes:

    M.Beier


    altså.. jeg er lidt skuffet over din tone..


    uanset hvor grøn man er skal man jo starte et sted, og der vil denne guide jo være perfekt..
    og jeg er ret sikker på at du ikke lige drømte alt hvad du ved om oc på en enkel nat.. men derimod læste dig til information på diverse fora og hjemmesider..


    desuden ting som du ser som "O'rly" er det jo ikke sikkert at alle ser som en naturlig viden.. her igen refereret til den grønne mand...


    :rolleyes:


    EDIT:
    vis jeg har forstået noget forkert må du jo have en undskyldning..

    har stemt næsten, da et par af gaverne på den famøse seddel ikke var under træet.. det skal lige siges at det bliver pokkers besværligt at finde på ønsker jo ældre man bliver, så den var ikke så forfærdelig lang..


    men altså, jeg fik:


    - Band of Brothers DVD-boks
    - en jakke
    - et par løbesko
    - underbukser og strømper hører jo til :P
    - tilbage til fremtiden-boks - fra min bror og mig til mig og min bror
    - BF 2142 - gave fra mig til mig, men jeg havde lidt svært ved at vente, så den blev købt midt i december..
    - en el-kogekande til flytte-hjemmefra-kassen


    må sige at jeg trods alt er ret tilfreds.. :P



    Argh!


    er 100% sikker på jeg har set den før.. men kan ikke lige komme på navnet.. :(


    EDIT:


    det lyder som Lucky Number Slevin?
    - mener at have hørt det dér..

    Quote

    Originally posted by Foxx


    I der fleste af Don Rosa's Anders And er der typisk en gemt besked, nemlig D.U.C.K. (jeg skal lige have fundet ud af hvad det står for, men U er uncle, C er Carl og K er Keno (Don Rosa's fornavn))


    D.U.C.K = Dedicatet to Uncle Carl from Keno ;)


    hans hyldest til Carl Barks.. IMO skulle det være omvendt.. Don Rosa FTW! :P


    og det er i det første billede bogstaverne er gemt, så frem med de gode gamle Anders And blade og led! :crazyeyes:


    ubrugelig viden er ikke noget jeg gemmer på :ph34r:


    - eller det vil sige, jeg prøver på at glemme det, men det går ikke så godt.. ;)