Indlæg af dx7r

    øøhm... nu er det her et nørd forum, og det kan da godt være der er nogle knallertnørder imellem.. men jeg ville nu mene at du havde bedre held på diverse knallertsider istedet..;)

    Quote

    Originally posted by Burger


    Sådanne ting skal jo ligesom være på plads før man kan tillade sig at "brokke" sig over manglende tilmeldinger ;)


    Og igen, der er intet i vejen med initiativet, du er bare nødt til at vise forståelse for, hvorfor folk evt. ikke har tilmeldt sig endnu.


    præcis!


    det er i hvert fald min undskyldning for ikke at have meldt til endnu..;)

    Quote

    Originally posted by Grus


    Saadan ska det lyde :D


    jeg ved ikke om du opdagede smiley'en... :$


    naah.. J/K..


    og denne gang skal vi nok komme forbi inden der står Saab i panden på os begge ;)


    så.. ikke mere ot.. :offtopic:

    Quote

    Originally posted by Grus


    Du er sat paa transportlisten :)


    Regner med vi deler benz, saaden en VR6'er sluger godt du ved ;)


    den kan vi hurtigt blive enige om.. bare du kører ordentligt.. :$


    nej nej.. der er ingen hentydninger til noget her.. :pokey:

    det lyder skam spændende..


    hvis det hele ellers klapper og ingen weekendarbejde, er jeg klar :D


    EDIT:


    så lige at grus kører fra Haderslev.. så måske man kunne få et lift?


    Count me in!

    Quote

    Originally posted by Claes
    Hvor dælen ska den gule nøgle hen? :)


    har fundet ud af det nu. men hva skal jeg med den lille motorcykel?


    her må jeg også give tabt.. har fået plads til alle de andre genstande, men hvad dælen skal man med motorcyklen og fjernbetjeningen?

    supertræls.. jeg føler med dig..


    og godt nok at forsikingen tager sig af alle de ting som der kan erstates, men træls med dem der ikke lige er til at købe nye af..:(


    men en ting der undrer mig er, hvorfor din moster overhovedet har ringet til jer, mens i er i tyrkiet.. - jeg mener, det er da møg svært at nyde den sidste del af sin ferie, hvis man ved at man skal hjem til et hus hvor der har været indbrud..


    personlig ville jeg nok hellere have at de fortalte det når jeg ankom i lufthavnen, for jeg ville i hvert fald ikke kune slappe af, hvis jeg viste sådan noget.. jeg tror heller ikke jeg ville ringe til folk hvis jeg passede deres hus mens de var på ferie, og der var indbrud, stormskade, vandskade osv..


    men håber da det ender ykkeligt for jer..

    indtil videre er det jo kun rygter.. og vi er en del klogere når de involverede parter har fortalt deres version af historien..


    jeg har ikke set alle kampene til dette års vm, men af dem jeg har set har italien spillet rigtig godt, og det er da også fortjent at de hiver trofæet med hjem til deres (fodbold)støvle-land :))


    - trods deres ry for beskidte tricks..


    :pokey:

    Quote

    Originally posted by Champen


    takker min fars sang til min mor siger han;)


    hehe.. mine forældre er også helt vilde med den.. :rolleyes:

    jeg er næsten overbevist om at et band som Seether ville være et du kunne li' :dance:


    ellers ville et band som Orgy også være værd at tjecke ud.. :hb:


    også My Chemical Romance ville være værd at bruge penge på..


    Muse vil nok også falde indenfor din søgning :D


    Hawthorne Heights skal da også lige tilføjes..


    jah, det er utroligt hvad nogle folk kan få ondt i røven af.. :boxed:


    mig rager det en papand om du indberetter det eller ikke..


    men tillkke med det i hvert fald :D

    min første tanke var også: hvem har da mishandlet den fine mercedes på den måde? 8o


    damn det ser ikke pænt ud.. men det skulle ikke undre mig om den rent faktisk kunne sælges.. hvis ikke andet så til nogle af de Amerikanske rappere, der ikke lever for andet end deres 15 biler.. :boxed: