S: Hardware stuff

  • Hej Tweak!
    Har nogle computer dele som bliver skiftet ud her D.1 Juli, og vil gerne af med de gamle.
    Det drejer sig om følgende ting;


    AMD Phenom II X4 955 3.2 GHZ Black Edition [SOLGT]
    Stand: Har været overclocket til 3.6 GHz. Kører ubeklageligt. Købt ved Proshop.dk, e-faktura kan sendes via e-mail hvis det ønskes.


    Sendes med: Original inpakning med den originale køler (Denne køler har aldrig været brugt).


    HBO: 400,-


    ASUS M4A79XTD EVO Bundkort
    Stand: Har været brugt til overclocking, uden voltage ændringer vel og mærke. Altså en fin stand.


    Sendes med: Bundkortet sendes i antistatic pose i den originale kasse. KUN bundkortet sendes, al tilbehør der plejer at ende med bundkortet ryger ikke med, da halvdelen af det er forsvundet (lol).


    HBO: 350,-


    ASUS M4A87TD USB3 Bundkort
    Stand: Har været brugt med stock clocks på CPU. Fin stand. NOTE: Jeg lavede en tråd om dette bundkort tidligere hvor jeg meddelte at onboard lydkortet var defekt, men dette passer IKKE. Det var et Driver problem.


    Sendes med: Bundkortet sendes i antistatic pose i den originale kasse. KUN bundkortet sendes, al tilbehør der plejer at ende med bundkortet ryger ikke med. Grunden til dette er stort set det samme som det andet bundkort. Ja, jeg failer stort når det gælder opbevaring af tidligere dele.


    HBO: 350,-
    ----------------------------


    Alle tingene kan sendes.
    Jeg vil dog gøre opmærksom på, at tingene ikke vil blive sendt før mine nye dele er ankommet.


    I.e - Denne kører indtil d. 1 - 2 Juli.


    EDIT: Fail, havde skrevet Juni og ikke JULI. >.<DET ER JULI FOLKENS.


    Byd løs!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af meier
    hvor i dk ??


    og har du ram til bundkortene ??


    Give, nær Vejle.


    - De RAM der sidder i bundkortet nu bliver genbrugt i mit nye build.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hampen
    Cpu + ASUS M4A87TD USB3 750,-pp


    er der kvitt?


    Jeg glemte at meddele at dette bundkort også kun sendes med selve bundkortet, altså uden SATA kabler, I/O shield osv.


    Er du stadig interesseret?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZahidT
    Jeg er meget interesseret i ASUS M4A79XTD EVO bundkortet, og byder hermed 350 kr., og er der eventuelt mulighed for at afhente i Københavns-området?


    Desværre nej, jeg bor i Vejle området. Men dit bud er noteret!

  • Jeg ser mig desværre nødsaget til at hoppe fra, da jeg lige har opdaget at jeg ikke har råd til nyt Windows, da den udgave jeg har lige nu, er en OEM, som har bundet sig til mit nuværende am2+ bundkort. Men, jeg kunne stadig godt være interesseret i cpu'en til 375pp, hvis Hampen eller Gonzlow springer fra. Jeg undskylder hvis du føler det er dårlig stil, men har altså ikke råd til at købe windows igen, blot for et bundkortskift.
    Jeg undskylder endnu engang, sorry!


    Med venlig hilsen


    Zahid T.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gonzlow
    Mit bud på CPU var da seriøst. Jeg hørte bare ikke fra dig. Nå men jeg søger bare videre, der må være en til salg derude. 8)


    Hov, jeg har sgu ike fået sendt den PM, min fejl!


    Gonzlow har højeste bud, hvis forvirringen ikke har skræmt væk!