Indlæg af tankabbot

    Jeg synes da også at Coolermasters Hyper 6 er værd at overveje!!!


    [URL=http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACCM020&Fane=COLD,COCOCP,COCOCP478]Bad muthafucka![/URL]


    Den er altså virkelig virkelig ond!!! 800 gram ren kobber... Den sparker satme røv, men den er eddermame også tung i røven!
    Jeg har den selv til min AMD 64 3200+, og den køler rasende godt!


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Holy_Arse
    Jeg kan nu, sige at der ER dvd drevet som er problemet. Jeg lånte et andet af en ven, og der virkede det perfekt. Så må jeg bare cracke hl2, så jeg slipper for dvd check.


    I rest my case ;)


    Men sur røv anyways!


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af trin
    Fedt.


    Så køber man spillet og så skal man også købe et DVD drev for at spille det selvom man allerede har en sprit ny Plextor DVD brænder...


    Hvad sker der for Valve? Er der virkelig ingen anden vej uden om end at skulle købe samt installere en DVD brænder?? Kan da ikke være rigtigt?


    Du skal absolut IKKE købe en ny brænder! Du skal vente til du er 100% sikker på hvad problemet er. Jeg synes bare, at du skal prøve at installere et almindeligt dvd-drev og se om det vil virke. Du har vel et du kan låne. Brug udelukkelsesmetoden!


    Vil på ingen måde sige, at det er dvd-brænderen som er problemet!!! Men selv om de andre i tråden har dvd-brændere, og det kører fint, så har I to, som har problemer OGSÅ dvd-drev.


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Connektors
    Jeg har en LG DVD dual-layer brander og alle spil køre findt igennem


    Siger heller ikke at det definitivt er brænderen som er problemet, men alle de andre tråde jeg har fundet på, som drejer sig om sammen problem, går dvd-brænder igen og igen...


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det fulgte med min på den skive, så det følger vist med alle versioner ? ...


    Ja det mener jeg også! Det skulle gerne følge med alle udgaver af spillet. Det står jo sikkert også på gamecoveret hvis det er inkluderet.


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Holy_Arse
    Jeg har aftalt med en at jeg kan låne hans drev imorgen...Men tror I at spillet så kan kører enten uden skive eller bare hvis jeg bruger mit eget?


    Jeg forstår ikke helt hvad du mener, er du ikke venlig at omformulere det du lige har skrevet: Men tror I at spillet så kan kører enten uden skive eller bare hvis jeg bruger mit eget? ;)


    tankabbot

    Jeg vil "næsten" æde min gamle hat på, at det er dit drev som er problemet! Prøv at installere et andet dvd-drev drev i din computer. IKKE EN DVD-BRÆNDER ELLER COMBO-DREV! Det tager 5 minutter.
    Det lader til, at det ikke kun i HL2, at folk har problemer med "Unable to authenticate original disc within time limit". Alle dem som har problemer bruger DVD-brændere som bruger SecuRom software.


    Står også flere steder, at NU brændere skaber problemer... også i Dawn of War for eksempel.


    tankabbot

    Der er noget med, at man skal aktivere ens cd online. Ikke kun spil hentet gennem steam, men folk som har købt en kopi i butikkerne skal aktivere spillet online.


    Se link:


    http://www.geek.com/news/geekn…Oct/wbg20041027027589.htm


    http://news.spong.com/detail/news.asp?prid=7864


    Ellers må der stå et nummer i manualen til en supporthotline. Plejer at findes nogle i forskellige lande rundt omkring i Europa. Ellers ring til USA. Det er ikke så dyrt om aftenen.



    tankabbot

    Daaaaamn hvor er det irriterende! Jeg er først hjemme på fredag, og er defor tvunget til at vente i 3 dage til! Imens sidder i andre og gamer, savler og får de vildeste spiloplevelser...


    Arrrgghhhh, I can´t take this shit no more :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:


    tankabbot

    Heysan


    Jeg har fået et "lille" problem, som egentlig ikke skader noget, men er bare skide irriterende. Jeg ville opgradere til service-pack 2 via nettet, men når jeg skal til at installere lortet, melder den fejl næsten halvejs inde installationen.
    Fint nok, så dropper jeg bare installationen, men hvordan gør jeg det?
    Hver gang jeg starter min comp, så dukker der et system tray icon op, som siger at den er klar til at installere upgraderingen. Men det vil jeg ikke. Hvordan dropper jeg installationen?


    tankabbot

    Heysan


    Jeg leder efter en sang. Det eneste jeg kan hjælpe med, er at man i musikvideoen ser, et foster eller en baby inde inde i moderens mave, som synger sangen.


    Lidt freaky video, men en virkelig fed sang. Er der nogen som kan hjælpe?


    Gruppe og hvad nummeret hedder?


    tankabbot


    Præcis Grille! Bedre bliver det simpelt hen ikke... Mange tak!


    Tankabbot


    Eller okay, der bor faktisk nogle andre på adressen, men det er vist forældre, men det er stadigæk ikke hende.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Medmindre hun har hemmelig adresse, så bor der kun én Stine Hansen i Ikast ... Ret spooky egentlig ... Men hvis det er hende, så gør det jo lidt lettere ... Ring og spørg ... Du kan finde oplysningerne på Krak.dk ... ;)


    Ja det har du ret i, men jeg har naturligvis prøvet krak.dk først! Personen jeg leder efter hedder Stine Astrup Hansen og ikke Stine Thuesen Hansen. Og jeg ved, at hun ikke er gift eller noget. Der bor jo ikke andre på adressen.


    Jeg kan heller ikke tro, at hun bor på hemmelig adresse, men okay, det er jo ikke alle som er listet i krak.


    Thanks anyway...


    tankabbot

    Heysan allesammen


    Jeg leder efter en e-mailadresse på en person som jeg ikke har haft kontakt med i mange år. Jeg har brugt alle de triks jeg kan, men det har ikke nyttet noget som helst.
    Personen jeg gerne vil finde hedder Stine Astrup Hansen, og kommer fra Ikast. Der må være nogle personer derude, som kan nogle flere og bedre måder end mig.


    Help anyone?


    På forhånd tak!


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hvornår er der så en fysisk cd ude i butikkerne?


    mht steam og valve tør jeg sq ikke nøjes med noget virtuelt....


    Ifølge newz.dk, så skal den være i butikkerne den 16. november, globalt set.


    Men ved i hvad gutter, jeg er først overbevist når jeg står med et eksemplar i hånden.


    Men stor nyhed anyways...


    Tankabbot