Indlæg af tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det gør de så desværre i forskellige programmer.....har testet..slå sp2 fw fra er mit råd.


    Hvordan kan man afgøre, om de går i konflikt med hinanden?


    tankabbot

    Heysan..


    Jeg tænkte på, om jeg både kan slå xp´s indbyggede firewall til samtidig med min indbyggede firewall i PC-Cillin 2002 uden at det betyder noget for sikkerheden?
    Det er jo normalt forbudt at installere 2 software firewalls på den samme maskine!


    Tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af phg



    hallooo prøv nu lige at følge med i hvad de siger i spillet,du kører vel stadig rundt i den bil der stod i lufthavnen dengang du begyndte spillet(en grøn nissan det er rachals bil)historien går ud på at du har smadret din egen bil og skal starte med at køre til garagen(lilla farve og den ligger i fort union og den er der kun en af)der efter får du at vide du skal køre til en bilforhandler(er også markeret på kortet den er mårkeblå) og vælge en bil for de penge du har fået udbetalt af forsikringen,derefter begynder du din karrieredel med at køre løb og tjene penge til at forbedre din bil


    Vågn dog op og læs hvad jeg skriver! Jeg skriver, at jeg er nået halvvejs i spillet, så kører jeg for helvede ikke rundt i den klamme Nissan mere vel professor. Jeg kender godt spillets storyboard! Hvad sker der mand!?! Er du lige fyldt 10?


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af brian11112
    jeg er nået til 62 % og så er der ikke flere løb man kan køre og har taget alle de stjerner der er og fundet alle de skulte så hvordan kommer jeg videre herfra


    Prøv at køre en del Outrun races, det vil fx. udløse unique parts.


    Opgrader til næste visual lvl hvis du er tæt på at avancere til næste niveau. E.G. (7.89 opgrader til 8.) Det vil som regel udløse flere races!


    tankabbot


    Har endelig fundet ud af det! Det er en bug. Skal bare opgradere til næste visual lvl.


    tankabbo

    Heysan...


    Jeg er virkelig stuck i Underground 2! Jeg er nået cirka halvejs i spillet, og ligepludselig er der ikke flere races på mit map.


    Jeg får så en mail fra Rachel, hvori hun siger, at hun vil have sin bil tilbage, og jeg har bare at køre til the car lot ASAP. Indtil da, har hun indstillet al racing for mit vedkommende. Mega røv!


    Men jeg ved fandeme ikke hvilken bil det er som hun vil have tilbage, og hvad grunden til jeg får denne mail er?
    Jeg har været ved alle de Car lot´s på mit map, og der sker intet!


    BTW, så er der heller ikke flere af de races tilbage, I ved dem som ikke er henført i ens map, men som man bare finder på gaden.


    What to do?


    På forhånd tak!


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Tja.. :).. Det er jo 130 nm, så HELT go er den ikke.. ;).. En Winchester ville nok bedre :P


    Hmm... trist :( Har også hørt, at Winchester skulle være god. Men er der nogen som har selv har gjort nogle erfaringer?


    tankabbot

    Jeg må altså også tilslutte mig PC-Cillin. Det er et fantastisk program, som har indbygget firewall, web-trap filter og mange andre goodies...


    Har ikke haft én eneste virus på min comp siden jeg installerede det. Et år siden nu!


    Nemt interface og virkelig nemt at ændre opsætning!


    tankabbot

    Sony NET Minidisc model MZ-N510 Type-S sælges.


    Minidiscen er lidt over et år gammel, og er stort set aldrig blevet brugt! Absolut INGEN ridser og fungerer upåklageligt!


    Der medfølger stereo-headphones (earplugs), stavfjernbetjening, diverse kabler heriblandt USB-kabel så du kan slutte den til computeren og overføre MP3/WMA/WAV-filer.


    Minidiscen er beskyttet med G-Protection = Uendeligt antishock. Ingen skippen eller hakken mens musikken spiller.


    Der medfølger software, lader, genopladeligt batteri og 2 shockabsorberende recordable disc´s.


    Nyprisen er 1500 kroner, og jeg sælger den for 750 kroner.


    Kvitteringer haves.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Synes nu næsten det værste er navnet på det her topic.. forpulede shift tast!


    Self er det skrækkeligt, men der er sq ikke så meget som os almene danskere kan gøre... men Anders Fjols Rasmussen har da endelig noget at bruge militæret til som ligefrem er godt... men han er nok pisse lige glad...


    Og ja, jeg har en lorte dag!


    Shifttasten er der ikke noget galt med, jeg ved ikke hvorfor at det ser så mærkeligt ud! Undskyld, du har jo en lortedag, tænk hvad Kim Brix Andersen har haft hver eneste dag i 13 måneder!


    Og NOGET kan vi gøre, vi kan sende et postkort med nogle opmuntrende ord, det er bedre end slet ikke at gøre noget. Det er hvad du gør nu, som gør en forskel.


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Det jeg synes er værst: er han IKKE ved hvad er han er ANKLAGET for...


    Ja det er slemt nok i sig selv, men Kim Brix Andersen har siddet i isolation i 13 måneder. Han lever under de mest forfærdelige forhold man kan forestille sig, han har tabt sig 30 kg og ser sjældent dagens lys. Tænk hvad det gør ved et menneske rent psykisk, men narturligvis også fykisk!


    tankabbot

    Hej allesammen...


    Jeg faldt lige over denne artikel på bt´s hjemmeside. En dansker, Kim Brix Andersen som er smidt i fængsel af de vietnamesiske myndigheder. Har siddet i fængsel i over et år, og har stadig ikke fået oplyst hvad han er sigtet for. Problemet er, at han INTET har gjort.
    Derudover, synes jeg simpelt hen, at det er for ringe, at der er ikke bliver gjort noget fra udenrigsminister Per Stig-Møllers side!
    Læs artiklerne via de to links, og få så gang i de julekort! Gør en forskel for en gangs skyld... Jeg er normalt den type, som læser om det, men intet gør, men ikke i dette tilfælde! Jeg sender et postkort, og jeg fortæller mine venner, at de burde gøre det samme. Spred budskabet og så vi kan hjælpe ham og hans familie.


    Selve artiklen. LÆS DET HELE!


    Adressen til Kim Brix Andersen


    tankabbot

    Sony NET Minidisc model MZ-N510 Type-S sælges.


    Minidiscen er lidt over et år gammel, og er stort set aldrig blevet brugt! Absolut INGEN ridser og fungerer upåklageligt!


    Der medfølger stereo-headphones (earplugs), stavfjernbetjening, diverse kabler heriblandt USB-kabel så du kan slutte den til computeren og overføre MP3/WMA/WAV-filer.


    Minidiscen er beskyttet med G-Protection = Uendeligt antishock. Ingen skippen eller hakken mens musikken spiller.


    Der medfølger software, lader, genopladeligt batteri og 2 shockabsorberende recordable disc´s.


    Nyprisen er 1500 kroner, og jeg sælger den for 800 kroner.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Freddie
    Fatter så ikke hvorfor det ikke virker hos mig. Jeg har en DVD brænder og en et almindeligt DVD drev. Jeg har prøvet begge dele, men det gør ingen forskel.


    Ja det skal jeg ikke kunne sige, tror dog stadigvæk, at det er drevene, som giver dig problemer! Hvilket fabrikat er din brænder?
    Der er vel ikke andet at gøre, at installere et andet dvd-drev. Ved godt, at du har et i forvejen, men det løste problemet for Holy_Arse.


    tankabbot