Indlæg af tankabbot

    Hejsa, ved ikke om der er blevet lavet en tidligere tråd omhandlende det samme, men anyways, kom med jeres top 3!


    Årsagen til denne tråd er, at jeg lige har afsluttet Knights of the old republic, og jeg har seriøst aldrig prøvet at blive så afhængig at et spil før. Jeg følte virkelig mig virkelig addicted som var det et narkotikum... Kender i følelsen? At man virkelig bliver fanget af et spil, og man ikke andet end lever og ånder for det spil man nu er blevet afhængig af?


    Min top 3:


    1. Star Wars: Knights of the old republic


    2. Diablo 2


    3. Fallout trilogien


    Outsidere: Gangland, BF1942 + BFV, Mohaa og, Call of duty.


    tankabbot


    EDIT: Formuleringsfejl på grund af overgearet humør!


    Ja hvorfor efter Athlon64 er kommet frem? Det har du selvfølgelig ret i. Men de burde da egentlig stadig gøre det, da du som jo selv siger at en Athlon64 3200+ ikke er det samme som en P4 3.2... mhz´mæssigt set! 1 Ghz Athlon64 er jo hurtigere end 1 Ghz P4 (Hvis man ellers kan stille det sådan op?)


    Det kan vel godt være lidt forvirrende for personer, der ikke har kendskab til mhz-forskellene mellem AMD og Pentium! Derfor kunne det vel være en meget god løsning?


    tankabbot

    Det nøjagtige problem havde en af mine bekendte også,mistænkte også det onboard lydkort, men han købte et lydkort for at afhjælpe problemet, men det løste ikke noget. BTW var det cracked.


    Så det er måske derfor!!!


    tankabbot

    Jeg tror ikke du får hentet de filer...


    Hvis det er CDRW skiver du har brugt, så er det nok fordi at de simpelt hen er blevet for gamle og du har brændt på dem for mange gange!


    Har haft samme problem med CDRW skiver flere gange...
    Men har også oplevet det med almindelige nye skiver, og i det tilfælde er det min brænder med Nero software, som ikke har brændt ordentligt!


    tankabbot

    Jeg eeeeeeeeeeelsker Dr. Pepper, siden jeg var i USA for første gang i 1996 blev jeg helt vild drikken!


    Har gået og ventet SÅ lang tid til den kom i Danmark...


    Nu venter jeg bare på Mountain Dew Totaaaaalt sukkerchock :drink: :crazyeyes:


    tankabbot


    Dette er i sandhed min yndlingsbil! Den er SÅ fucking fed. Så siger man bare tak for de danske bilafgifter ikk´?


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Havde jeg de 655k ville jeg ikke tøve længe før jeg købte en Celica. Den bil er mums! :D


    [Blocked Image: http://www.ameritech.net/users/trdcelica/celica_17.jpg]


    Ja den er da meget fed, men alle har jo vidt forskellig smag... Meget mindre opmærksomhed til mig! Jeg vil hellere have en anonym bil med en stor motor. Det eneste den skal have på er brede alufælge og så skal den være sænket. Så mangler man bare en Brian i en overgejlet bil med en lille gnallet 1,6´er, som tror at han har en jordisk chance mod fx. en BMW 330CI.


    Det skide fedt at tage røven på folk i lyskrydset...


    I dette nr. af V-Max er der en Nissan Almera som har fået en Nissan Almera GTR motor i. 300 hk! Det fede er, at han kører rundt på sorte stålvinterfælge! Den er ikke sænket eller noget som helst... Intet afslører monstret, som ligger i motorrummet! Det er sgu go´ værkstedshumor!


    tankabbot


    PS. Til alle, som tror jeg er sur. Det er jeg absolut ikke, jeg prøver bare at tale for min sag. Ikke andet. Det var ikke meningen at folk skulle tro jeg var sur. Det er åbenbart bare måden jeg formulerer mig på ?( :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Det er jo præcis det jeg mener - hvis du siger at du ikke kan finde ud af at tolke, ud fra min besked, at jeg synes at din bil er fed - så forstår jeg ikke hvordan du kan tolke så meget andet negativt ud af det jeg skriver :]


    Sig mig, har du ikke gået i skole? Du skriver at man får et rygte af at køre i sådan en bil som mine parents har købt. Jeg tror alle vil give mig ret i, at det IKKE er en positiv kommentar! "Rygte"... Det er et negativt ladet ord! Hvilket rygte mener du vi får af at køre i vores BMW? Du sagde de i sammenhæng med Avartars falaffelbar-kommentar? Tror du jeg kører rundt og siger "walla min fætter"?


    tankabbot


    Du har heller ikke sagt at den er fed, og du siger jo at man hurtigt bliver stemplet når man kører i sådan en slæde i KBH. Det er jo ikke just positivt response vel!?! Hvordan skal jeg ud for det svar du skriver tolke at du faktisk synes BMW er en fantastisk bil?


    Jeg reagerer som jeg gør, fordi jeg personligt er helt vild med den bil! Men skal nok styre temperamentet ;)


    tankabbot

    Originally posted by DanielAndrewLove

    Quote


    Lige præcis.. Der er ingen Falaffelbar ejere der har råd til en 330CI. Men derimod E30 (Som også er en rigtig HA bil) og E36, men noget Smagløst AC Schnitzer lookalike styling, med enorme skørter og anden pompøst tilbehør..


    Det kunne ikke siges bedre Andrew :)


    tankabbot

    Hvordan kan i kalde den nye BMW 330CI for en falaffelslæde!?! Det er da E30 og E36 som er falaffelslæder!


    Bilen er jo overhovedet ikke gejlet som var den hevet ud af "The fast and the furious", men derimod er den diskrete linje holdt! Meget federe at have en bil med en skjult potens!


    BTW så er ingen falaffelbarer blevet solgt Avartar og Aerial!
    Det lugter langt væk af gode gamle jante som nogle mennesker aldrig vil give slip på... Ingen må have det for sjovt eller køre i en fed bil i Danmark vel!?! Hvad med at glæde jer på andre folks vegne?


    Men så er det jo godt, at jeg personligt synes det er en flot bil, og ikke tager mig af hvad andre folk mener om den. Jeg går i det tøj som jeg har lyst til, og kører i den bil jeg har lyst til!


    Nypris: 655000 kr.


    tankabbot

    Købte denne BMW 330Ci... jeg købte den dog ikke, men det gjorde mine parents for en uge siden...


    Har ikke råd til sådan en øse når man er studerende og er flyttet hjemmefra. Men derfor må man jo gerne køre i den!


    Fuck hvor den rykker 0-100 på 6 sekunder!


    tankabbot