Spørgsmål om firewall!

  • Heysan..


    Jeg tænkte på, om jeg både kan slå xp´s indbyggede firewall til samtidig med min indbyggede firewall i PC-Cillin 2002 uden at det betyder noget for sikkerheden?
    Det er jo normalt forbudt at installere 2 software firewalls på den samme maskine!


    Tankabbot

  • det gør de så desværre i forskellige programmer.....har testet..slå sp2 fw fra er mit råd.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det gør de så desværre i forskellige programmer.....har testet..slå sp2 fw fra er mit råd.


    Tja, gør de ikke her ....


    Men ja, der er muligheder for at det sker med visse firewalls ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det gør de så desværre i forskellige programmer.....har testet..slå sp2 fw fra er mit råd.


    Hvordan kan man afgøre, om de går i konflikt med hinanden?


    tankabbot

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Synes jeg ikke er i min....


    Hvis ja, hvor?


    Så er det jo nok fordi du har "F-Secure Antivirus" og dermed ikke nogle af de andre "pakker"hvor der er mere end bare AV i ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det gør de så desværre i forskellige programmer.....har testet..slå sp2 fw fra er mit råd.


    Bare for at være nysgerrig ... Hvilke firewall-programmer har du "testet" med windows firewall ? ;) ...