Indlæg af myrizzle

    Var lige ved at tro tråden var gået kold, men jeg har fået mig unsubscribed på en eller anden mærkelig måde :crazyeyes:


    Nå, men nu fik jeg da lige mit daglige BF3-Fix igen.


    Tiden nærmer sig også med hastige skridt nu, både for Beta og Final udgave!

    Glæder mig nu til det med at man kan ændre våbnenes karakteristik, det bliver så meget win.


    Men glæder mig nu endnu mere til at komme ud og prøve betaen, her om en lille måneds tid :D


    Frygter dog at der skal investeres i nyt hardware IGEN, men håber mit nuværende rig kan klare skærene.


    Keep us posted Franner :9xo

    Jeg prøver, men det er muligvis det mest kryptiske jeg nogensinde har været vidne til.


    Det må de sgu kunne gøre bedre.


    Og kan se jeg bestilte Dead Space 2 sammen med. Det står ihvertfald i min ordre bog.

    Hmm, nej jeg fik ikk noget ekstra spil mig bekendt? Det kan være jeg har sagt nej til noget jeg ikke skulle sige nej til :oops:


    Jeg er alligevel kun interesseret i BF3 .


    Og ja, nu får man da chancen for at prøve Beta'en - og hvis det så ikke er nok med 1x 580, så kan man jo nå at opgradere inden den endelige udgave kommer :)


    Men kører det som BC2, så er der slet ingen grund til at opgradere. Kører med 120+ Fps avg. så det er fint nok.


    Det kan du tro jeg kan bruge til noget Franner :9xo


    Det var rigtig rart at få det afklaret faktisk, nu kan man da bare slappe af istedet :))


    Og jeg håber da snart BF3 udkommer for din skyld, så du kan yde istedet for at nyde.


    Nu fik jeg også endelig prøvet Origins igår, så må vi se om jeg fortryder den dag BF skal installeres. For jeg havde oprindelig bestilt en Hard Copy.


    Den tid den Sorg, håber Ea laver Pre Loading på det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af madz


    Ja Commo Rose er virklig en mangel i bc2,skønt det er med igen.


    Men hvorfor gå i panik over hw,det er flere gange meldt ud at systemkravene i bc2 og bf3 vil lægge meget tæt,selvom det er frostbite 2 vs 1.5,så er den nye engine optimeret..


    I know, vil også vente lidt tror jeg. Prøve betaen.. Se hvad der sker, og købe gfx der fra..

    Synes faktisk det igen det er pisse godt man ikke kan spotte hinanden med mindre der er en tank, fly eller heli der gør det. Det er lidt urealistisk i BC2 at man kan spotte nogen på så lang afstand, og tror det her vil give et mere fair gameplay :9xo


    Commo Rose, det har jeg dælme også savnet da. Det bliver virkelig nice!


    Endnu engang, big thumbs up til BF3. OG ikk mindst Franner :)


    Skal ud og tale med min HW pusher idag, tør ikke at løbe an på at 1 GFX er nok til det her spil.


    Venter spændt på Livestream :D

    SAAAAAAAAAAAAAAVL, har lige set live CO OP demo.. Selvom det var til PS3 så det vold fedt ud!



    Woohoo glæder mig :D :clap: :clap: :clap:


    Edit. Og lige efter kom der ny MP Gameplay....


    Jeg bestiller et ekstra gfx, alt skal da bare være på Highest detail level. Puha det ser nice ud :-D

    Jeg synes faktisk det er godt hvis man "kun" kan have 1 character.


    Og synes det er fedt der er 10x så mange unlocks, så er der noget ved spillet efter lvl 25 :D


    Glæder mig til at det bliver customizeable ned til den mindste detalje, så man skal tænke frem ad for at ens udrustning passer til de specifikke baner.


    Men endnu engang godt arbejde Franner!


    Det er en sjældenhed, man ser så velformuleret en tråd hele vejen gennem!! :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    HK hvor er det spil bare godt... efter de første 2 dages banden og svovlen så begynder det at køre og mit sædvanlige kdr på ca. 2 stykker er tilbage er jeg rimelig målløs... det er det bedste jeg har prøvet indtil videre :))


    Glæder mig endnu mere nu!


    Der er også arrangeret BF3 Warmup fest i weekenden ved min fætter, som i alt sin enkelthed går ud på at game BFBC2 hele weekenden ved ham. :dance:


    Så det er vist tid til at få snørret løbeskoene, når man kommer til at sidde stille en hel weekend :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    De folkens der er inde og spille kan I give jeres fps og hvad settings i spiller på?


    Syntes det kører helt at lort på fuld resolution på en 27" skærm, er nød til at skrue ned :(


    Kører det skidt på din, så skal jeg da vist have investeret i et ekstra gfx! :ohmy:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Say what kan da fint bruge tre taster på en gang med mit Illuminated.


    Yes, det kunne mit ikke. Så jeg fik pengene retur fra mit Keyboard :-) Købte istedet G19 dengang :-)

    Har selv G19 Keyboard, havde Logitech Illuminated. Det var bare DOA (Knækket Q tast) men kan ikke anbefales hvis man gamer. Da man f.eks ikke kunne bruge mere end 2 knapper ad gangen. Og det er en ulempe hvis man skal "Frem, Hoppe og dukke" på samme tid :crazyeyes: Ellers et fedt keyboard, specielt hvis man skriver rigtig meget da det er helt lydløst :9xo

    Hold kæft nogle konge indlæg du bliver ved med at smide her Franner :hb:


    Skal personlig sige jeg er meget mere til BF serien, end COD. Skal dog siges at jeg synes COD seriens singleplayer del er udemærket, men hvor imod multiplayer sutter imo.


    Glæder mig til at blive holdt up2date med dine fine indlæg.